Wie zijn die experts?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar zijn de experts niet zo zeker van...
en hoe helpt dat tegen allerlei metalen voorwerpen?quote:
Ik ga Brabant bijna nooit uitquote:Op maandag 14 maart 2022 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Af en toe is Brabant best leuk
@:mickytjuh woont er![]()
En laatst nog prima gegeten in den Bosch met @:jimbo @:pheno @:notorious_roy
daarom die teslaquote:Op maandag 14 maart 2022 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
En Elon struikelt waarschijnlijk over z'n veters.
Het is ook leuk buiten Brabantquote:Op maandag 14 maart 2022 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga Brabant bijna nooit uit![]()
Maar dat is valsspelen.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en hoe helpt dat tegen allerlei metalen voorwerpen?
Hij is Iron Man nietquote:Op maandag 14 maart 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of hij heeft iets nieuws. een vliegend pak ofzo en schiet putin zo kapot vanuit de lucht
Ik denk dat dit z'n plan is.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of hij heeft iets nieuws. een vliegend pak ofzo en schiet putin zo kapot vanuit de lucht
gek zegquote:Op maandag 14 maart 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En? Gaan we allemaal Chateau Bijstand kijken straks?
Titanic ook gezien?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
heel Facebook buitelt al over elkaar heen dus ik ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 14 maart 2022 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gek zeg
er gaan allemaal geruchten dat die vent een acteur is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |