quote:Op maandag 14 maart 2022 17:37 schreef dud0r het volgende:
De patatjes zitten in de airfryer. Ik herhaal de patatjes zitten in de airfryer.
Hierna volgen de kroketten en kaassoufflés
Ik heb de meeste overeenkomst met de Piraten Partijquote:Op maandag 14 maart 2022 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Toch even mijn democratische plicht vervuld. En lekker stukje kunnen lopen, 2,21 km, 3068 stappen. Enkel hield het best wel prima gelukkig
Goed hoor USquote:Op maandag 14 maart 2022 17:45 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk weer die lange zomeravonden, jazzplaatje op, wiskytje snuifje speed en goede gesprekken tot diep in de nacht
doe je speed karzai?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:45 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk weer die lange zomeravonden, jazzplaatje op, wiskytje snuifje speed en goede gesprekken tot diep in de nacht
Post je foto's hier als het af is?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:58 schreef Karzai het volgende:
zo worst eten met spinazie en aardappelen
grofvuil komt morgen, dus ik zet vanavond al wat op straat, mijn nieuwe vloer komt volgende week en de meubels op 8 april
Tag mij dan even als ik er niet ben.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal weer nieuwe cribs posten als alles klaar is![]()
Ben wel blij dat ik dat hier niet hoefquote:Op maandag 14 maart 2022 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja vanavond het oud papier niet vergeten.
Ik vind het persoonlijk maar kleine moeite. Alleen in de winter soms kut om naar buiten te moeten maar ja.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik dat hier niet hoef
Zat er kaas tussen je goudquote:
Wilde hem zeker kaas muntjes verkopenquote:
Het is inderdaad maar een kleine moeite.. Maar hier staat buiten een oud-papier container, daar gaat gewoon zo nu en dan wat in...quote:Op maandag 14 maart 2022 18:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk maar kleine moeite. Alleen in de winter soms kut om naar buiten te moeten maar ja.
Poeh dat is wel chill.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar een kleine moeite.. Maar hier staat buiten een oud-papier container, daar gaat gewoon zo nu en dan wat in...
Ik ook niet. Maar ik steek nu ook een kaassoufflé in m'n bakkesquote:
Viesdikquote:Op maandag 14 maart 2022 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik steek nu ook een kaassoufflé in m'n bakkes
Ik heb vandaag 2 zakken met mini's van mars. bros e.d. gehaaldquote:
Je bent iig iets minder kwaad dan net..quote:
Ga lekker kwaad zitten zijn joh niemand boeit het wat.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent iig iets minder kwaad dan net..
Oooh het is niet eens voor jezelf. Maar wel lief dat je dat hebt gehaald voor je mede bewoners.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 zakken met mini's van mars. bros e.d. gehaald![]()
![]()
(ja die leg ik morgen in de kantine en dan mag iedereen pakken)..
Collega's in dit gevalquote:Op maandag 14 maart 2022 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooh het is niet eens voor jezelf. Maar wel lief dat je dat hebt gehaald voor je mede bewoners.
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga lekker kwaad zitten zijn joh niemand boeit het wat.
Altijdquote:
Ik dacht even dat je ging zeggen dat je die 2 zakken leeg gegeten hadquote:Op maandag 14 maart 2022 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Waar is die kantine precies?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Ooooh ja duh.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Collega's in dit geval
Voor de bewoners haal ik morgen nog iets...
(morgen ben ik jarig schijnt het )
In Eindhovenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar is die kantine precies?
Neem je mij onderweg mee?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar is die kantine precies?
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Omdat je dat altijd bent.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
eigenlijk geen idee waarom ik zo viesmad ben
Alsjeblieft nietquote:Op maandag 14 maart 2022 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is Brabant, dat zou je altijd moeten willen
Dit past mobiel nietquote:Op maandag 14 maart 2022 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Beetje welquote:
Mooi, droog je traantjes en kies een kindje uit de kring want anders ben je afquote:Op maandag 14 maart 2022 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
eigenlijk geen idee waarom ik zo viesmad ben
is cherry jarig?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:14 schreef Recce het volgende:
Gefeliciteerd @:CherryLips!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Af en toe is Brabant best leukquote:
Gisterenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is cherry jarig?
GEFELICITEERD FAVORIETE CHOCOCAVIAVERZAMELAAR
Ama is xenofoob en racist BAHquote:Op maandag 14 maart 2022 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Af en toe is Brabant best leuk
@:mickytjuh woont er![]()
En laatst nog prima gegeten in den Bosch met @:jimbo @:pheno @:notorious_roy
Dit gaat wel een beetje ver. Bied je excuses eens aanquote:
Zo werkt dat tegenwoordig hoor. Gewoon iemand racist noemen, of pedo, en je hebt al gewonnen.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit gaat wel een beetje ver. Bied je excuses eens aan
Ohquote:Op maandag 14 maart 2022 18:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo werkt dat tegenwoordig hoor. Gewoon iemand racist noemen, of pedo, en je hebt al gewonnen.
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:20 schreef Recce het volgende:
Elon Musk gaat het allemaal oplossen:
[ twitter ]
kungfuserpentquote:Op maandag 14 maart 2022 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Rijdt putin zo van zijn sokken in een tesla
Had ook wel 2 weken eerder gekund. Of 20 jaar.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:20 schreef Recce het volgende:
Elon Musk gaat het allemaal oplossen:
[ twitter ]
Dan kan hij het beste wel de Cybertruck nemen. Putin zal wel op een beer naar het gevecht komen.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Rijdt putin zo van zijn sokken in een tesla
Wie zijn die experts?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar zijn de experts niet zo zeker van...
en hoe helpt dat tegen allerlei metalen voorwerpen?quote:
Ik ga Brabant bijna nooit uitquote:Op maandag 14 maart 2022 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Af en toe is Brabant best leuk
@:mickytjuh woont er![]()
En laatst nog prima gegeten in den Bosch met @:jimbo @:pheno @:notorious_roy
daarom die teslaquote:Op maandag 14 maart 2022 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
En Elon struikelt waarschijnlijk over z'n veters.
Het is ook leuk buiten Brabantquote:Op maandag 14 maart 2022 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga Brabant bijna nooit uit![]()
Maar dat is valsspelen.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en hoe helpt dat tegen allerlei metalen voorwerpen?
Hij is Iron Man nietquote:Op maandag 14 maart 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of hij heeft iets nieuws. een vliegend pak ofzo en schiet putin zo kapot vanuit de lucht
Ik denk dat dit z'n plan is.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of hij heeft iets nieuws. een vliegend pak ofzo en schiet putin zo kapot vanuit de lucht
gek zegquote:Op maandag 14 maart 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En? Gaan we allemaal Chateau Bijstand kijken straks?
Titanic ook gezien?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
heel Facebook buitelt al over elkaar heen dus ik ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 14 maart 2022 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gek zeg
er gaan allemaal geruchten dat die vent een acteur is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |