quote:Op maandag 14 maart 2022 17:37 schreef dud0r het volgende:
De patatjes zitten in de airfryer. Ik herhaal de patatjes zitten in de airfryer.
Hierna volgen de kroketten en kaassoufflés
Ik heb de meeste overeenkomst met de Piraten Partijquote:Op maandag 14 maart 2022 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Toch even mijn democratische plicht vervuld. En lekker stukje kunnen lopen, 2,21 km, 3068 stappen. Enkel hield het best wel prima gelukkig
Goed hoor USquote:Op maandag 14 maart 2022 17:45 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk weer die lange zomeravonden, jazzplaatje op, wiskytje snuifje speed en goede gesprekken tot diep in de nacht
doe je speed karzai?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:45 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk weer die lange zomeravonden, jazzplaatje op, wiskytje snuifje speed en goede gesprekken tot diep in de nacht
Post je foto's hier als het af is?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:58 schreef Karzai het volgende:
zo worst eten met spinazie en aardappelen
grofvuil komt morgen, dus ik zet vanavond al wat op straat, mijn nieuwe vloer komt volgende week en de meubels op 8 april
Tag mij dan even als ik er niet ben.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal weer nieuwe cribs posten als alles klaar is![]()
Ben wel blij dat ik dat hier niet hoefquote:Op maandag 14 maart 2022 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja vanavond het oud papier niet vergeten.
Ik vind het persoonlijk maar kleine moeite. Alleen in de winter soms kut om naar buiten te moeten maar ja.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik dat hier niet hoef
Zat er kaas tussen je goudquote:
Wilde hem zeker kaas muntjes verkopenquote:
Het is inderdaad maar een kleine moeite.. Maar hier staat buiten een oud-papier container, daar gaat gewoon zo nu en dan wat in...quote:Op maandag 14 maart 2022 18:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk maar kleine moeite. Alleen in de winter soms kut om naar buiten te moeten maar ja.
Poeh dat is wel chill.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar een kleine moeite.. Maar hier staat buiten een oud-papier container, daar gaat gewoon zo nu en dan wat in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |