Kun je eerst nog even met duudje lunchen voor je naar huis gaatquote:Op maandag 14 maart 2022 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Woensdag maar een half dagje. Dan ga ik rond de lunch weer naar huis.
ik ben er donderdag pasquote:Op maandag 14 maart 2022 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je eerst nog even met duudje lunchen voor je naar huis gaat
Dump dat broedwerpsel dan gewoon woensdag in het zwembad en ga speciaal er naartoe voor Budaquote:
En niet met de zwembadmilfs aanpappenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dump dat broedwerpsel dan gewoon woensdag in het zwembad en ga speciaal er naartoe voor Buda
Neem er gewoon een paar mee voor Buda danquote:
Ik heb op vrijdag mijn eigen zwembadmilfsquote:Op maandag 14 maart 2022 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem er gewoon een paar mee voor Buda dan
mag die zelf regelenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem er gewoon een paar mee voor Buda dan
goed zoquote:Op maandag 14 maart 2022 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb op vrijdag mijn eigen zwembadmilfs
Ga je weer een weekendje op pad?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb op vrijdag mijn eigen zwembadmilfs
misschien daarom juistquote:Op maandag 14 maart 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
Iedereen komt naar Den Haag toe, @:dud0r en @:budapestenaar , en @:bitterbal vertrekt.
Vrouwen..
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
Iedereen komt naar Den Haag toe, @:dud0r en @:budapestenaar , en @:bitterbal vertrekt.
Vrouwen..
Ze wilde gewoon wat dichter bij mij wonenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
Vrouwen..
1 fokker kan welquote:Op maandag 14 maart 2022 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
En als ik nu zeg dat ik in Rotterdam ga wonen...
Daar heb je alleen jezelf maar mee.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
En als ik nu zeg dat ik in Rotterdam ga wonen...
ik kom er alleen voor werk en dat is als alles normaal loopt 1x per 2 wekenquote:
Dat snap ik ook wel hoor. Jij schijnt echt WOEST aantrekkelijk te zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon wat dichter bij mij wonen
quote:
Daarom is het natuurlijk ook niet waar..quote:
hij heeft wel een stalen sixpackquote:Op maandag 14 maart 2022 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel hoor. Jij schijnt echt WOEST aantrekkelijk te zijn.
Ik blijf gewoon hier hoor.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
Vrouwen..
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:27 schreef dud0r het volgende:
Maar ballie ik moet binnenkort ook naar Rotterdam voor werk.
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel hoor. Jij schijnt echt WOEST aantrekkelijk te zijn.
Dan vind ik Den Haag toch leuker.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens naar rotterdam zonder werk
ben met beide steden niet echt bekend.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan vind ik Den Haag toch leuker.
Valt weinig over te zeggen hoor.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja laten we het eens over Emmen hebben.
Ik ging net even google raadplegen op leuke uitjes in Emmen en omgeving.quote:
Heb je het nu over mij of over jezelf?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Slecht sfeertje komt weer terug in de SC
Geen van beidenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij of over jezelf?
Ja hunebedden hebben we hier genoeg.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ging net even google raadplegen op leuke uitjes in Emmen en omgeving.
Hunnebed D41, D43 en D45 scoren zeer hoog.
en zo'n verrotte dierentuinquote:
die nieuwe?quote:
lijkt me een erg hard bed om op te liggenquote:
die hunnebedden op het kerkhof zijn ook helemaal niet af.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Een gemiddeld kerkhof in Den Haag is nog levendiger joh.
quote:
godver. moest grinniken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |