SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Nee nou ja ik wil er toch een mening over hebbenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:38 schreef bitterbal het volgende:
Dat overdreven verwijfde gedrag trek ik nooit zo
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En? Gaan we allemaal Chateau Bijstand kijken straks?
Was erg gezellig. Die @dud0r is best een aardige kerel.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:17 schreef dud0r het volgende: [..] Af en toe is Brabant best leuk @:mickytjuh woont er
En laatst nog prima gegeten in den Bosch met @:jimbo @:pheno @:notorious_roy
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:38 schreef bitterbal het volgende:
Dat overdreven verwijfde gedrag trek ik nooit zo
Waarom zou ik dat nou weer doenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En? Gaan we allemaal Chateau Bijstand kijken straks?
Daar ben je nu op aan het typenquote:
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:51 schreef Modus het volgende:
Mensen die nu nog met handschoenen fietsen
[ afbeelding ]
Dat wel ja, maar hier heb ik alles. Familie. Huis, werk, Hobby's kunnen ook makkelijk hierquote:
Daar hebben ze ook allemaal enge mensen hoor die lichaamsdelen verzamelen en zulksquote:
Mensen met roze haar zijn raar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen met roze haar zijn raar.Maar ik heb al 10 jaar geen roze haar meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dan is het goed gekomenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik heb al 10 jaar geen roze haar meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |