Verhaar. Vriends is mij te studentikoos en die andere is een keeper die tijdens een verjaardag te weinig bier in huis heeft, dat soort mensen neem ik niet serieus.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet echt een voorkeur. Ze hebben alledrie een beetje hun eigen rol, vind het alledrie wel prima gasten.
Jij?
Dat heb ik ook wel ja, al lijkt Verhaar me eigenlijk ook best wel een lul.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verhaar. Vriends is mij te studentikoos en die andere is een keeper die tijdens een verjaardag te weinig bier in huis heeft, dat soort mensen neem ik niet serieus.
(maar ik vind ze ook alle 3 sympathiek)
Vriends ken je wel toch, die andere twee zijn al gestopt. Die over Feyenoord is de Dickvoormekaarpodcast.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht al die tijd dat jullie het over een podcast over Feyenoord hadden blijken het 3 voetballers te zijn (lol)
Tuurlijk maar heb het gewoon nog nooit geluisterd omdat ik dus dacht dat het een feyenoordpodcast was.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vriends ken je wel toch, die andere twee zijn al gestopt. Die over Feyenoord is de Dickvoormekaarpodcast.
Begrijpelijk als je de naam ziet. Maar gaat vooral wat over hun leven en ze behandelen wat onderwerpen zoals 'salaris', 'mentale gedeelte', 'taal van de kleedkamer'etc uit de voetballerij meestal met een bekende gast.Vaak geen wereldschokkende uitspraken maar het kabbelt wel leuk voort. Vond vooral de politieke podcasts wel leuk, de laatste tijd hebben ze wat minder leuke gasten als Monica Geuze.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk maar heb het gewoon nog nooit geluisterd omdat ik dus dacht dat het een feyenoordpodcast was.
Ik heb toch liever dat je normaal blijft doen. Doe het nu dus maar weer een tijdje wat rustiger aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit het Klassieker-topic.
Dat voelde echt als werken.
@:AFCNiels
ik weet niet eens naar welke podcast ik moet luisterenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begrijpelijk als je de naam ziet. Maar gaat vooral wat over hun leven en ze behandelen wat onderwerpen zoals 'salaris', 'mentale gedeelte', 'taal van de kleedkamer'etc uit de voetballerij meestal met een bekende gast.Vaak geen wereldschokkende uitspraken maar het kabbelt wel leuk voort. Vond vooral de politieke podcasts wel leuk, de laatste tijd hebben ze wat minder leuke gasten als Monica Geuze.
Ik vind jou wel een type die de podcast van plofkop Mike en Valentijn leuk vindt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weet niet eens naar welke podcast ik moet luisteren
weet niet waar ik mee moet beginnen
Maatquote:Op maandag 14 maart 2022 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De laatste 2 posts van onze trouwe moderator in VBL:
[..]
[..]
Zou je niet even wachten op @Drizzt_DoUrdenquote:
quote:De Duitse inlichtingendienst BSI adviseert Duitse instellingen en bedrijven om de antivirussoftware van het Russische bedrijf Kaspersky snel te vervangen.
Marina lijkt me wel een vrouw @RamboDirkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |