Ruim dat dan ook even normaal opquote:Op maandag 14 maart 2022 17:48 schreef KingRoland het volgende:
had vanochtend ook koffie gemorst op tafel
sindsdien stinkt het hier naar koffie
plaat van de dag speciaal voor jouquote:Op maandag 14 maart 2022 17:52 schreef KingRoland het volgende:
heeft gelukkig mijn laptop niet geraakt anders had ik nu een groot probleem
Ik wist niet dat jij een koffiedrinker bent.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:48 schreef KingRoland het volgende:
had vanochtend ook koffie gemorst op tafel
sindsdien stinkt het hier naar koffie
User @KingRoland is een liefhebber van koffie wit.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een koffiedrinker bent.
Dat merk is niet AH exclusief hoor dus dan kan je altijd even verder lopen.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan zul je zien dat mijn appie dat spul niet heeft, antigenot
Oef dan snap ik dat je onderbewustzijn de mok omverwerpt.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:kingroland is een liefhebber van koffie wit.
Ik heb zojuist de spirituele boodschap achter mijn oogkleur opgezocht @KingRolandquote:
Waar kun je dit vinden?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de spirituele boodschap achter mijn oogkleur opgezocht @:kingroland
Ik blijk intelligent te zijn
Alleen in de ochtendquote:Op maandag 14 maart 2022 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een koffiedrinker bent.
o heb je ook groene ogenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de spirituele boodschap achter mijn oogkleur opgezocht @:kingroland
Ik ben niet verbaasd, want ik wist dit al natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Hazel schijnt een kleur te zijn als je geen eenduidige oogkleur hebt.quote:
Ik houd ook van jouquote:Op maandag 14 maart 2022 18:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd, want ik wist dit al natuurlijk
Het heeft sowieso iets treurigs.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de ontgroeningstopics van een twijfelachtig niveau.
Dat heb ik bij alle "tradities" en incrowd fok grapjes maar heb gelukkig al jaren de energie niet meer om er tegen te ageren.quote:
Ik vind het erg teleurstellend dat je niet op mijn ontgroeningstopic hebt gereageerd!quote:Op maandag 14 maart 2022 19:08 schreef Sked het volgende:
Als ik zo maar rustig naar First Dates kan kijken.
@:GGMM
Oh jaquote:Op maandag 14 maart 2022 19:08 schreef Sked het volgende:
Als ik zo maar rustig naar First Dates kan kijken.
@:GGMM
Dan zou ik Netflix doenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:09 schreef Caland het volgende:
Ik wil een film gaan kijken nu
Graag tips (netflix, hbo, prime)
Gelukkig ben ik de rest voorquote:Op maandag 14 maart 2022 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand deze kutgrap zou gaan maken
Ik durfde niet te zeggen dat ik het er inhoudelijk eigenlijk niet mee oneens kan zijn, maar ik heb een leuk feitje gepost! (en tevens een van de meest verschrikkelijke dagen die ik had als fan)quote:Op maandag 14 maart 2022 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het erg teleurstellend dat je niet op mijn ontgroeningstopic hebt gereageerd!
Uhu, kan ook nog ff naar de Plus.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat merk is niet AH exclusief hoor dus dan kan je altijd even verder lopen.
Oh je hebt wel gewoon gereageerdquote:Op maandag 14 maart 2022 19:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik durfde niet te zeggen dat ik het er inhoudelijk eigenlijk niet mee oneens kan zijn, maar ik heb een leuk feitje gepost! (en tevens een van de meest verschrikkelijke dagen die ik had als fan)
We halen er wat experts bij.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:09 schreef Caland het volgende:
Ik wil een film gaan kijken nu
Graag tips (netflix, hbo, prime)
Overkomt de besten.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh je hebt wel gewoon gereageerd
Dramaandag
Bestuur tegen de muur.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is die nieuwe mod eigenlijk.!!!! De vijver om uit te vissen ia tegenwoordig al niet zo groot maar dan komen ze met één of andere onbekende homo. Walgelijke keuze van @:GGMM
@:scrummie was de ideale kandidaat voor deze functie geweest.
Ik dien een motie in tegen die nieuwe
Bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is die nieuwe mod eigenlijk.!!!! De vijver om uit te vissen is tegenwoordig al niet zo groot maar dan komen ze met één of andere onbekende homo. Walgelijke keuze van @:GGMM
@:scrummie was de ideale kandidaat voor deze functie geweest.
Ik dien een motie in tegen die nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |