Ruim dat dan ook even normaal opquote:Op maandag 14 maart 2022 17:48 schreef KingRoland het volgende:
had vanochtend ook koffie gemorst op tafel
sindsdien stinkt het hier naar koffie
plaat van de dag speciaal voor jouquote:Op maandag 14 maart 2022 17:52 schreef KingRoland het volgende:
heeft gelukkig mijn laptop niet geraakt anders had ik nu een groot probleem
Ik wist niet dat jij een koffiedrinker bent.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:48 schreef KingRoland het volgende:
had vanochtend ook koffie gemorst op tafel
sindsdien stinkt het hier naar koffie
User @KingRoland is een liefhebber van koffie wit.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een koffiedrinker bent.
Dat merk is niet AH exclusief hoor dus dan kan je altijd even verder lopen.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan zul je zien dat mijn appie dat spul niet heeft, antigenot
Oef dan snap ik dat je onderbewustzijn de mok omverwerpt.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:kingroland is een liefhebber van koffie wit.
Ik heb zojuist de spirituele boodschap achter mijn oogkleur opgezocht @KingRolandquote:
Waar kun je dit vinden?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de spirituele boodschap achter mijn oogkleur opgezocht @:kingroland
Ik blijk intelligent te zijn
Alleen in de ochtendquote:Op maandag 14 maart 2022 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een koffiedrinker bent.
o heb je ook groene ogenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de spirituele boodschap achter mijn oogkleur opgezocht @:kingroland
Ik ben niet verbaasd, want ik wist dit al natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Hazel schijnt een kleur te zijn als je geen eenduidige oogkleur hebt.quote:
Ik houd ook van jouquote:Op maandag 14 maart 2022 18:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd, want ik wist dit al natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |