http://autosport.nl/klass(...)uut-op-cota-in-texasquote:NASCAR: Loris Hezemans maakt a.s. weekend NASCAR Cup debuut op COTA in Texas
Tweevoudig 2019/2021 NASCAR Whelen Euroseries kampioen Loris Hezemans maakt a.s. weekend met allereerste Europese Cup Team voor Team Hezeberg met de No 27 Ford Mustang zijn debuut op COTA in Texas. Naar aanleiding van zijn Xfinity-debuut in 2019 op Road America en een variëteit van ovals gedurende 2021/2022 in de NASCAR Xfinity en Truck Series heeft Hezemans van de NASCAR organisatie toestemming gekregen om op de Roadcourses te mogen starten, te beginnen met Circuit of the Americas 27 maart a.s.
...
Een mogelijk voordeeltje, sowieso geen nadeelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:10 schreef Burner82 het volgende:
Is het een voordeel, of een nadeel om op zaterdag Xfinity te rijden en op zondag Cup?
Benieuwd naar Loris inderdaadquote:
En terug naar 38quote:
Ging inderdaad ineens bijna in de achteruit, achterstand liep flink opquote:Op zondag 27 maart 2022 22:01 schreef Zorro het volgende:
Rijdt ook veel langzamer.
Denk dat het debuut niet heel lang duurt
#27 penalized for cutting the course in turn 6 will have to do a drive through on pit roadquote:Op zondag 27 maart 2022 22:01 schreef Zorro het volgende:
Rijdt ook veel langzamer.
Denk dat het debuut niet heel lang duurt
Dat verklaart het een en ander ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
#27 penalized for cutting the course in turn 6 will have to do a drive through on pit road
Daarom dus
De grappen van Ronald van Dam?quote:
quote:
Nee zie boven, ik zat op verkeerde ziggo kanaalquote:
Dit is geen roval.quote:
15/68 pas gehad, dus ze moeten nog even.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:28 schreef 4-elements het volgende:
Hoeveel rondes moeten ze nog? Heeft het nog zin om de tv aan te zetten?
Zal 'm eens aanzetten. Teleurstellend dat ik Van Dam hoor.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
15/68 pas gehad, dus ze moeten nog even.
Rick zit op locatie. Leuk voor hem, jammer voor ons.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:36 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zal 'm eens aanzetten. Teleurstellend dat ik Van Dam hoor.
Waarom doet hij dan geen verslag op locatie?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rick zit op locatie. Leuk voor hem, jammer voor ons.
Nou idd... maar...quote:Op zondag 27 maart 2022 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rick zit op locatie. Leuk voor hem, jammer voor ons.
Ik mis de Daytona interviews.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou idd... maar...
We krijgen elke race nog een interview het hele seizoen lang.
Dat zullen dus nu de Austin Texas interviews worden.quote:
Hardleersquote:Op zondag 27 maart 2022 23:04 schreef Burner82 het volgende:
Cody Ware and Loris Hezemans penalized for cutting course.
Alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |