Is niet EU.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:13 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Help me even, welk land is momenteel een invasie in Europa aan het uitvoeren?
dan niet zeuren als de gaskraan dicht gaat.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan moet je het inderdaad vooral niet doen.
De meeste? Er wonen 44 miljoen mensen.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:13 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Als Rusland die mensen had willen vermoorden was dat al lang gebeurd. Je weet dat de meeste Oekraïners al het land uit zijn? Mensen helpen met de kans op een kernoorlog? Goed idee ja.
Snap je dat Rusland ongehinderd landjepik laten spelen ook wel eens nadelig zou kunnen uitpakken voor de EU?quote:
Dat maakt dat ze steun verdienen ter verdediging, niet dat ze daarmee ineens helemaal heilig zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat Rusland met tanks en bommen is binnengevallen
Niemand doet alsof OekraÏne heilig is. Goede stroman.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat maakt dat ze steun verdienen ter verdediging, niet dat ze daarmee ineens helemaal heilig zijn.
Interessante reactie omtrent een stelling die niet gemaakt wordt.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat maakt dat ze steun verdienen ter verdediging, niet dat ze daarmee ineens helemaal heilig zijn.
Ok, ik had niet 'een AT team' moeten zeggen, maar een team van gangsters. Weet ik veel , van Pablo Escobar ofzo, hoewel die dood is.quote:
En land! Rusland heeft een stuk land van China in de 18e eeuw geannexeerd.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
China heeft totnutoe dan wel steun aan Rusland uitgesproken, maar de EU en de VS zijn veel grotere handelspartners, en China heeft er ook baat bij als Rusland helemaal in elkaar zakt (kunnen ze goedkoop mijnen, olievelden en steenkoolvoorraden opkopen).
Waar ik op reageer was een reactie op "waarom ineens zo positief over Oekraïne?"quote:Op maandag 14 maart 2022 11:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Interessante reactie omtrent een stelling die niet gemaakt wordt.
Er zijn slechts enkele miljoenen op de vlucht, van de 44 miljoen die er in het land waren. Ik weet niet waar jij je cijfers vandaan haalt, maar ze kloppen niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:13 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Als Rusland die mensen had willen vermoorden was dat al lang gebeurd. Je weet dat de meeste Oekraïners al het land uit zijn? Mensen helpen met de kans op een kernoorlog? Goed idee ja.
Rusland had geen zin in kernwapens aan hun grens, snap je dat?quote:Op maandag 14 maart 2022 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Snap je dat Rusland ongehinderd landjepik laten spelen ook wel eens nadelig zou kunnen uitpakken voor de EU?
Die hadden ze ook niet, dus dat scheelt.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Rusland had geen zin in kernwapens aan hun grens, snap je dat?
Welke kernwapens stonden er dan op het punt om in Oekraïne gestationeerd te worden?quote:Op maandag 14 maart 2022 11:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
"Slechts enkele miljoenen.."quote:Op maandag 14 maart 2022 11:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zijn slechts enkele miljoenen op de vlucht, van de 44 miljoen die er in het land waren. Ik weet niet waar jij je cijfers vandaan haalt, maar ze kloppen niet.
Onze media en onze (EU) leiders doen anders heel erg hun best om te doen alsof Oekraïne heilig is. Ik zie niet anders, eigenlijk. Ik vind dat daar wel wat meer terughoudendheid getoond mag worden.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:18 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Niemand doet alsof OekraÏne heilig is. Goede stroman.
@ExTec deze kan op de bingokaartquote:Op maandag 14 maart 2022 11:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ben pas halverwege met doorlezen/scrollen.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]https://www.rferl.org/a/r(...)-putin/31748594.html
[..]
Je bent gewoon blind blijkbaar. Kan gebeuren.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:32 schreef RetepV het volgende:
[..]
Onze media en onze (EU) leiders doen anders heel erg hun best om te doen alsof Oekraïne heilig is. Ik zie niet anders, eigenlijk. Ik vind dat daar wel wat meer terughoudendheid getoond mag worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |