quote:Op zondag 13 maart 2022 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat terwijl ze in Alkmaar spelen.
Die sowieso al kansloze redenering dat je over een heel seizoen de scheids net zo vaak mee als tegen hebt gaat dit seizoen voor Feyenoord in ieder geval totaal niet op. En dat nog met een VARquote:Op zondag 13 maart 2022 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, na de uitleg van die Kerkhof helemaal, wat een grapjas
Nee, eens. Gelukkig is van Egmond de baas van de scheidsrechters, dus het gaat vast helemaal goed komen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die sowieso al kansloze redenering dat je over een heel seizoen de scheids net zo vaak mee als tegen hebt gaat dit seizoen voor Feyenoord in ieder geval totaal niet op. En dat nog met een VAR
Ik had eigenlijk helemaal niet door dat Twente ook zoveel punten had.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hou je in ieder geval plek 3 vast volgende week, alhoewel de kans aanzienlijk is dat AZ (en Twente, lol) weer dichterbij gaan komen.
Naja, AZ moet nog maar winnen in Tilburg natuurlijk, die moeten donderdag ook nog aan de bak en ze spelen al weken erg stroef, ze creëren (net als wij eigenlijk) niet zo makkelijk kansen. Zou mij niks verbazen als AZ niet meer zo in de buurt van ons gaat komen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk helemaal niet door dat Twente ook zoveel punten had.
Volgende week dus
Fey 55
AZ 54
Twente 54
We hebben er al iets van 15 jaar niet gewonnen? Dat betekent dat het op het punt staat om weer een keer te gebeuren!quote:Op zondag 13 maart 2022 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En we kunnen ook gewoon bij Ajax winnen (lol)
Ik kijk ook amper Twente, maar vond ze vandaag wel aardig voetballen. AZ was weer niks dus wel fijn dat ze nu punten laten liggen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, AZ moet nog maar winnen in Tilburg natuurlijk, die moeten donderdag ook nog aan de bak en ze spelen al weken erg stroef, ze creëren (net als wij eigenlijk) niet zo makkelijk kansen. Zou mij niks verbazen als AZ niet meer zo in de buurt van ons gaat komen.
Twente zal wel winnen van PEC, maar die zouden ons op termijn niet mogen inhalen. Alhoewel ik te weinig van Twente heb gezien om een goed oordeel te kunnen vellen, ze hebben wel een heel goed seizoen daar.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:24 schreef Pistolero het volgende:
AZ heeft een stuk makkelijker programma dan Feyenoord, die zie ik alleen tegen Ajax nog wat punten verliezen.
Ik ga daar eerlijk gezegd totaal niet vanuitquote:Op zondag 13 maart 2022 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Twente is vooral goed tegen de topteams volgens mij. Maar ze verliezen vrij makkelijk van zwakkere tegenstanders.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, AZ moet nog maar winnen in Tilburg natuurlijk, die moeten donderdag ook nog aan de bak en ze spelen al weken erg stroef, ze creëren (net als wij eigenlijk) niet zo makkelijk kansen. Zou mij niks verbazen als AZ niet meer zo in de buurt van ons gaat komen.
Twente zal wel winnen van PEC, maar die zouden ons op termijn niet mogen inhalen. Alhoewel ik te weinig van Twente heb gezien om een goed oordeel te kunnen vellen, ze hebben wel een heel goed seizoen daar.
Deze had je ook nog:quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wensdenken van Feyenoorders. Die denken dat hun superieure selectie en wondertrainer nog tweede worden.
Ik zie AZ eerder tweede worden dan Feyenoord.
Zal wel weer een zaadpot worden waar niemand verdient te winnen en Ajax uiteindelijk toch scoort.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mwah, 5-0 verloren bij Ajax en 5-2 bij PSV. Tegen ons vond ik Feyenoord beide keren veel beter maar vergaten we onszelf te belonen (zoals gebruikelijk), vooral in de beker was pijnlijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twente is vooral goed tegen de topteams volgens mij. Maar ze verliezen vrij makkelijk van zwakkere tegenstanders.
Misschien helpt het dat er nu wat minder druk op die wedstrijd staat dan wanneer we vandaag een plaats gezakt waren.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga daar eerlijk gezegd totaal niet vanuit
En daar zitten nog zes punten tegen Cambuur bij lol. Die potjes tegen Twente, Vitesse, Utrecht en Groningen zijn het grote probleem dit seizoen.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kampioen tegen de kleintjes DEBUNKED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |