Kun je even snel voor mijn pc bidden?quote:
Dingen doen met dingen, da's machtig mooiquote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
@tong80 heeft nog hun kampioenschap meegemaakt.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:02 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)wel-de-sympathiekste
ToeterjanGod @:ggmm
(vast al gepost, boeit me niet)
Net niet. Maar ik word helemaal nostalgies. Jij vindt het ook mooi neem ik aan.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
@:tong80 heeft nog hun kampioenschap meegemaakt.
Kip met vega gyros en witte boontjes in tomatensausquote:Op maandag 14 maart 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
ik ookquote:Op maandag 14 maart 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vega gyros is dan de aardappel als het ware in het geheel?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kip met vega gyros en witte boontjes in tomatensaus
Opmerkelijke combinatie.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kip met vega gyros en witte boontjes in tomatensaus
Ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet bekennen dat ik al een tijd amper nog aardappelen eet.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vega gyros is dan de aardappel als het ware in het geheel?
Gekookt zeker niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik al een tijd amper nog aardappelen eet.
Maar wel met kip.quote:
Is goed te nassen hoor, snap niet dat je daar zo mad om wordt.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijke bonen in tomatensaus flikkeren heb ik ook een pittige mening over anders
Ik ben ook niet boos, gewoon teleurgesteldquote:Op maandag 14 maart 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is goed te nassen hoor, snap niet dat je daar zo mad om wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |