Tip: finasteridequote:Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Tip: opper dit niet elke keer, beetje vermoeiend.
Ik zie het vanzelf wel.
waka waka eeejoquote:Op maandag 14 maart 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. En ook gewoon in een land waar voetbal leeft zoals Brazilië of Zuid-Afrika. Met een of ander kutlied wat je de hele zomer hoort maar wat daarna vreemd nostalgisch wordt.
oooh ooh oooh oohquote:Op maandag 14 maart 2022 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu heb ik Wavin' flag in mijn hoofd.
Zomer2010godquote:Op maandag 14 maart 2022 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
oooh ooh oooh ooh
Wat een nostalgie.
De tiid hald gjin skoft zeggen we hier dan.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
oooh ooh oooh ooh
Wat een nostalgie.
Leeg by de grun hunquote:Op maandag 14 maart 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tiid hald gjin skoft zeggen we hier dan.
Hielendal mei iens.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door jou krijg ik op Twitter constant ene Lord Isa Yusibov te zien. Die gast is wel vrij tevreden met zichzelf of niet?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die knakker kom ik ook steeds tegen.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou krijg ik op Twitter constant ene Lord Isa Yusibov te zien. Die gast is wel vrij tevreden met zichzelf of niet?
Ga je weer voor Windows 11?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die knakker kom ik ook steeds tegen.
Overigens vertoont mijn pc weer de eerste tekenen van leven.
#JESUISBILLGATES
Ik vind dat hij goed werk verricht, ik volg het Oekraïne nieuws een beetje via hem. En dat doet hij volgens Lord Isa Yusibov naar tevredenheid.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou krijg ik op Twitter constant ene Lord Isa Yusibov te zien. Die gast is wel vrij tevreden met zichzelf of niet?
Nee, Windows 10.quote:
Volgens mij ook hoor maar om de zoveel tijd moet hij toch even duiden hoeveel mensen hem goed vinden.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat hij goed werk verricht, ik volg het Oekraïne nieuws een beetje via hem. En dat doet hij volgens Lord Isa Yusibov naar tevredenheid.
Ga je Coca Cola zero halen?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even naar de albert heijn
domino's heeft ook stuntweek dus een van deze dagen maar eens langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |