SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ja FOK! gezinnen zeg maarquote:Op zondag 13 maart 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als die zelf inmiddels ook wat ouder zijn dan babies zegmaar.
Denk ook niet dat solo het ermee eens is als je daarop zitquote:Op zondag 13 maart 2022 19:13 schreef Ama het volgende:
Datingswebsites enz vind ik allemaal maar niks.
Dat vindt Solo niet zo tofskiquote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk ook niet dat solo het ermee eens is als je daarop zit
bosbiefquote:Op zondag 13 maart 2022 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paiq was echt waardeloos. Daar ook eens de vraag gehad of m'n poes op een broodje rosbief leek.
Nee heb daar nu ook niks te zoeken dat klopt.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk ook niet dat solo het ermee eens is als je daarop zit
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bosbief
was paiq dat waarbij je ging chatten en gaandeweg de chat de foto's te zien werden?
Ik had toen steeds mensen uit parkstadquote:
Fijn toch.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan weet je al meteen van elkaar hoe labiel je bent.
is ook wel een geruststellend gevoelquote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is besmet met aids, biologische oorlogvoerig van de oekraïeners volgens poetlerquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Smakelijk gelachen, dames.quote:
iew.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iew.
vanaf morgen hebben ze ook geen instagram meer
quote:
Blij dat die mensen in ieder geval wel weten wat er aan de hand is.quote:
Poeh dat zal ze leren.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iew.
vanaf morgen hebben ze ook geen instagram meer
Ja altijd he ...quote:
Valt toch best meequote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was ook toen McDonalds voor het eerst haar deuren opende in Rusland.
Ik haat dat gezoem.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
das niet erg,wel al eerste wesp en bij gespot
slaap lkker flesquote:Op zondag 13 maart 2022 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker vroeg slapen, kan enkeltje lekker goed healenTot morgen weer krijgers en krijgeressen
Helmond wil nog een tijdje door met Charlemagne, toch @EttovanBelgie?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:22 schreef Ama het volgende:
Hey Helmond was op NOS nieuws. Ging over verkiezingen haha.
@:ettovanbelgie
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik krijg jullie allemaal nog wel... Oh jazeker
Heb je wel een leuk weekend gehad?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen is het alweer maandag
Groetjes Firma Open Deur
Zit je nog op het water?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Tot nu toe 19 muggenbulten, ben er nog niet.
Was jezelf eensquote:Op zondag 13 maart 2022 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Tot nu toe 19 muggenbulten, ben er nog niet.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je wel een leuk weekend gehad?
Jaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat niet maar vanmiddag zaten daar echt miljoenen enorme en boze muggen
Ben je een weekendje weg geweest?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Super goed weer gehad en lekker gegeten
Had je maar een meisje aan boord mee moeten nemen. Die zijn meestal wat zoeter.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat niet maar vanmiddag zaten daar echt miljoenen enorme en boze muggen
Ja een nachtje wegquote:Op zondag 13 maart 2022 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je een weekendje weg geweest?
oh absoluut niet... daarom straks vroeg naar bed met liefie en gewoon knuffelend wegdoezelen naar een beter oord.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alvast iets om naar uit te kijken dus
Stikte van de Oostblokmeisjes aan boord.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je maar een meisje aan boord mee moeten nemen. Die zijn meestal wat zoeter.
Die hebben doorgaans een redelijk percentage bloed in hun alcoholquote:Op zondag 13 maart 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stikte van de Oostblokmeisjes aan boord.
Dan kan Gergi al alles mooi ingepakt hebben. Ik vertrouw hem dat wel toe.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk leuke zakenreis, is het precies de hele week voor het verhuisweekend
Waarheen dan?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk leuke zakenreis, is het precies de hele week voor het verhuisweekend
Ja als je denkt dat je kunt zuipen dan kom je bedrogen uit met die typesquote:Op zondag 13 maart 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben doorgaans een redelijk percentage bloed in hun alcohol
Ik niet, die gaat de hele week zitten gamen als ie alleen is..quote:Op zondag 13 maart 2022 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan Gergi al alles mooi ingepakt hebben. Ik vertrouw hem dat wel toe.
Is hij 14 of zo?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, die gaat de hele week zitten gamen als ie alleen is..
Dat denk ik ook. Krijgt hij ook een man-cave in het nieuwe huis?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nouquote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kwiwi kennende iets met bejaardenactiviteiten
Dat wel ja, eiland vol engelse gepensioneerdenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kwiwi kennende iets met bejaardenactiviteiten
Ga je nog wat paspoorten uitdelen aan Russen?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Terug naar de plek van de gezellige Lies/Fles/Kwiwi/Gergi meet
O, tofquote:Op zondag 13 maart 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Terug naar de plek van de gezellige Lies/Fles/Kwiwi/Gergi meet
Ja zat nog te denken, dat moet nu een interessante plek zijn, want het stikt er normaal van de russen die er wonen om een paspoort te krijgen inderdaad. Nou ja, krijgen, kopen..quote:Op zondag 13 maart 2022 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nog wat paspoorten uitdelen aan Russen?
Wat doet/kan ze eigenlijk? Dacht ook dat ze bekend was omdat ze mollig is, diversiteit inclusiviteit ditdat.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zag net Rebel Wilson op TV. Dacht dat die alleen op TV was omdat ze beetje dikkig was en mensen medelijden hadden met haar. Maar nu is ze afgevallen en nog steeds op TV
Is die inmiddels niet bejaard?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salma Hayek ziet er wel nog fris en fruitig uit daarentegen.
Ze willen dat aan banden leggen; maar mensen die nu snel handelen die scoren nog even een EU-paspoort via die weg.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zat nog te denken, dat moet nu een interessante plek zijn, want het stikt er normaal van de russen die er wonen om een paspoort te krijgen inderdaad. Nou ja, krijgen, kopen..
'komiek' en 'actrice'quote:Op zondag 13 maart 2022 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doet/kan ze eigenlijk? Dacht ook dat ze bekend was omdat ze mollig is, diversiteit inclusiviteit ditdat.
Ze is de host van de BAFTA's; maar ze kan eigenlijk niets. Dus ik vind het erg vreemd.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doet/kan ze eigenlijk? Dacht ook dat ze bekend was omdat ze mollig is, diversiteit inclusiviteit ditdat.
Nja, vanaf de kindertijd waarschijnlijk niet hoeven werken, dat scheelt uiteraard bij de vrouwtjes.quote:
In latex in the hitman's wife's bodyguardquote:Op zondag 13 maart 2022 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salma Hayek ziet er wel nog fris en fruitig uit daarentegen.
De rest werd er ook blij van?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Uitstekende pasta. Wat kan ik toch goed koken
Waarom zo'n land überhaupt bij de EU hoort is me een raadsel. Kunnen niet met geld omgaan en delen EU paspoorten uit alsof het samples bij de etos zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze willen dat aan banden leggen; maar mensen die nu snel handelen die scoren nog even een EU-paspoort via die weg.
Ik geloof dit.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwiwi, ik kom in juni naar de Alpenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zat nog te denken, dat moet nu een interessante plek zijn, want het stikt er normaal van de russen die er wonen om een paspoort te krijgen inderdaad. Nou ja, krijgen, kopen..
Dat was ooit de mooie EU-droom.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zo'n land überhaupt bij de EU hoort is me een raadsel. Kunnen niet met geld omgaan en delen EU paspoorten uit alsof het samples bij de etos zijn.
Na die eerste zin was ik enthusiast, had al een Alpenmeet gepland. Maar verkeerde Alpenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi, ik kom in juni naar de Alpen![]()
![]()
![]()
Maar wel in Slovenië
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Na die eerste zin was ik enthusiast, had al een Alpenmeet gepland. Maar verkeerde Alpen
Kun je gelijk parket leggenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan kom ik ook nog wel een keertje naar jouw stukje Alpen
quote:
En de knokploeg.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foqueville klusteam. Zijn dezelfde mensen als de sloopservice.
Ga ik mee en ga ik gamen met Gergi.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]Of de badkamer poetsen op zaterdagavond, zou niet willen dat Buda uit z'n ritme raakt op vakantie.
Kuisen met Kwiwi meets Boenen met Buda
Doe ik graag voor jequote:Op zondag 13 maart 2022 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]Of de badkamer poetsen op zaterdagavond, zou niet willen dat Buda uit z'n ritme raakt op vakantie.
Kuisen met Kwiwi meets Boenen met Buda
Als je in een spijkerbroek binnen komt lopen dan vergeet het maar.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga ik mee en ga ik gamen met Gergi.
Dat zou ook geen succes wordenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet te stuccen?
Ik zie het alweer, werkpaarden en siergamepaarden..quote:Op zondag 13 maart 2022 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga ik mee en ga ik gamen met Gergi.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je in een spijkerbroek binnen komt lopen dan vergeet het maar.
Ik ben een vreetpaard.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie het alweer, werkpaarden en siergamepaarden..
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je in een spijkerbroek binnen komt lopen dan vergeet het maar.
Het leven is een speeltuin.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie het alweer, werkpaarden en siergamepaarden..
Zullen we de schommel en het klimrek in de tuin laten staan voor je?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het leven is een speeltuin.
Maar ik vind het zo leuk hoe jullie elkaar echt perfect aanvullen.
Ze krijgen pas eten als je naar bed gaat?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Mijn caafs zitten volgens mij de hele avond te wachten tot ik oprot naar bed omdat ze dan vreten krijgen.
Schommel?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zullen we de schommel en het klimrek in de tuin laten staan voor je?
Dan begint het feestjequote:Op zondag 13 maart 2022 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Mijn caafs zitten volgens mij de hele avond te wachten tot ik oprot naar bed omdat ze dan vreten krijgen.
quote:
Je verheugt je echt enorm op jullie nieuwe huis he?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik vind een schommel ook wel leuk. Moet nog even kijken of ie een volwassene houdt, maar denk het wel
Ja, dan krijgen ze een bak groente.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze krijgen pas eten als je naar bed gaat?
Zijn je pindarotsjes al op?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stond net op en toen kwamen ze alle drie uit hun huisje
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je verheugt je echt enorm op jullie nieuwe huis he?
Mijne welquote:Op zondag 13 maart 2022 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar ze gaan wel veel te snel.
#ZinInquote:Op zondag 13 maart 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alvast iets om naar uit te kijken dus
Maken ze teveel herrie als ze dat eten ofzo, dat je het pas geeft als je naar bed gaat?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dan krijgen ze een bak groente.
OMG Stuart!quote:
Nee dat is gewoon zo gekomenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maken ze teveel herrie als ze dat eten ofzo, dat je het pas geeft als je naar bed gaat?
Ja heerlijk man! Is er al een moestuin of moet je die nog maken? Wanneer krijgen jullie de sleutel? Anders zou ik alvast nu wat beginnen met voorkweken anders ben je straks te laat voor dit seizoen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Vooral op de tuin. Denk dat ik daar de meeste tijd in te vinden ga zijn
Beetje in m'n moestuintje werken enzo.
Moet morgen ook overwerken, gedeelde smart is een derde smartquote:Op zondag 13 maart 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#ZinIn
Al hoor ik net dat ik samen met Etto moet overwerken, dus gedeelde smart enz enz
Voorkwekenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heerlijk man! Is er al een moestuin of moet je die nog maken? Wanneer krijgen jullie de sleutel? Anders zou ik alvast nu wat beginnen met voorkweken anders ben je straks te laat voor dit seizoen.
Iedereen morgen pas om tien uur afgewerktquote:Op zondag 13 maart 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#ZinIn
Al hoor ik net dat ik samen met Etto moet overwerken, dus gedeelde smart enz enz
We krijgen 20 april de sleutel.. dat is al te laat om nog wat te planten? Dan moet ik me snel gaan inlezen nuquote:Op zondag 13 maart 2022 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heerlijk man! Is er al een moestuin of moet je die nog maken? Wanneer krijgen jullie de sleutel? Anders zou ik alvast nu wat beginnen met voorkweken anders ben je straks te laat voor dit seizoen.
Ik moet mijn eerste werktripje van het jaar even voorbereiden.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen morgen pas om tien uur afgewerkt
*fjietfjieuww* baasje trekt pyjama aanquote:Op zondag 13 maart 2022 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon zo gekomen![]()
Ik had er een paar jaar geleden eentje die begon te fluiten zodra ik de tv uitzette.
Ah kijk! Bij mij is het eigenbelang en extra betaald krijgen voor iets wat ik misschien in mn vrije tijd nog zou doen. Ik schat in elk geval in, dat ik morgen 2 uurtjes extra werkquote:Op zondag 13 maart 2022 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet morgen ook overwerken, gedeelde smart is een derde smart
Waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet mijn eerste werktripje van het jaar even voorbereiden.
Morgen lekker vrijquote:Op zondag 13 maart 2022 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
als je nog flink moet verbouwen zou ik een seizoen overslaanquote:Op zondag 13 maart 2022 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We krijgen 20 april de sleutel.. dat is al te laat om nog wat te planten? Dan moet ik me snel gaan inlezen nuEr is nog geen moestuin.
Ah, ik krijg helaas niet extra betaald en ook niet eigen keuze (anders zou ik het niet doenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah kijk! Bij mij is het eigenbelang en extra betaald krijgen voor iets wat ik misschien in mn vrije tijd nog zou doen. Ik schat in elk geval in, dat ik morgen 2 uurtjes extra werk
Nee. druk weekend gehad, dus ik ga niet veel doen. Tenzij het buitenplan in de tuin liggen is, in de zon.quote:
Is dat geen woord?quote:
Ah eind april kan nog wel maar als je hem eerst ook nog moet maken...Maar sowieso is voorkweken (of hoe dat dan ook heet) natuurlijk al leuk om te doen. Voorpret!quote:Op zondag 13 maart 2022 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We krijgen 20 april de sleutel.. dat is al te laat om nog wat te planten? Dan moet ik me snel gaan inlezen nuEr is nog geen moestuin.
Hier komen wat mensen terug uit Oekraïne, even bijkleppen en babbelen met Hollands voer.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet mijn eerste werktripje van het jaar even voorbereiden.
Geen idee. Wel een leuk woord.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat geen woord?
[..]
Ah eind april kan nog wel maar als je hem eerst ook nog moet maken...Maar sowieso is voorkweken (of hoe dat dan ook heet) natuurlijk al leuk om te doen. Voorpret!
Je kan zaaikalenders googlen daar staat per maand wat je alvast in de vensterbank kan doen en wat al in de volle grond mag. Ik heb nu bijvoorbeeld aardbeien zaaisels in de vensterbank staan, dan heb ik hopelijk plantjes tegen de tijd dat ze de grond in kunnen.
Het is wel fijn om weer eens naar het buitenland te gaan. Als het 1x per kwartaal is kan ik er goed mee leven ook.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig vanavond met de woordgrappen
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, ik krijg helaas niet extra betaald en ook niet eigen keuze (anders zou ik het niet doen).
Volgens mij komt de lentezon pas weer vanaf woensdag, maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. druk weekend gehad, dus ik ga niet veel doen. Tenzij het buitenplan in de tuin liggen is, in de zon.
Goede tip, zal de zaaikalender eens bekijken. Misschien start ik met 2 dingen dit jaar. We gaan volgend jaar pas de tuin in orde maken dus dan kan ik dan gelijk een fatsoenlijke moestuin bouwen.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat geen woord?
[..]
Ah eind april kan nog wel maar als je hem eerst ook nog moet maken...Maar sowieso is voorkweken (of hoe dat dan ook heet) natuurlijk al leuk om te doen. Voorpret!
Je kan zaaikalenders googlen daar staat per maand wat je alvast in de vensterbank kan doen en wat al in de volle grond mag. Ik heb nu bijvoorbeeld aardbeien zaaisels in de vensterbank staan, dan heb ik hopelijk plantjes tegen de tijd dat ze de grond in kunnen.
Waar denk je dat ik woon.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet uit een katholiek durp onder de rivieren
ik ben waarschijnlijk gewoon om 18:30 wel klaarquote:Op zondag 13 maart 2022 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bible beltquote:Op zondag 13 maart 2022 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een katholiek durp onder de rivieren?
Je kan ook zo'n goedkope moestuinbak doen voor een jaartje. Kan je tussen alle verbouwstress toch een beetje met je plantjes babbelen.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede tip, zal de zaaikalender eens bekijken. Misschien start ik met 2 dingen dit jaar. We gaan volgend jaar pas de tuin in orde maken dus dan kan ik dan gelijk een fatsoenlijke moestuin bouwen.
Ik ook, meer hoeft niet. Maar denk dat ik dit jaar best veel onderweg ben vanwege een project. Probeer het in ieder geval een beetje te beperken tot Europa, maar VS zal ook nog moeten.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel fijn om weer eens naar het buitenland te gaan. Als het 1x per kwartaal is kan ik er goed mee leven ook.
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan ook zo'n goedkope moestuinbak doen voor een jaartje. Kan je tussen alle verbouwstress toch een beetje met je plantjes babbelen.
Breaking!quote:Op zondag 13 maart 2022 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ik hou al drie maanden een orchidee in leven
Eentje van roze plastic van de Action?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
Weet je zeker dat het geen nepper is?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
De wilgenhut en tunnel staan maar zijn nog niet aangeslagen, dat zou wel heel snel zijn ook maar het zijn dus nog onzekere tijden.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]Kan ik langzaam groene vingers ontwikkelen
Hoe gaat het met jouw tuinproject op school?
Hier gaat het echt niet meer worden zoals vroeger. In de functie die ik nu heb hoef ik ook niet meer voor regulier werk naar klanten te reizen, dat scheelt ook een hoop.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, meer hoeft niet. Maar denk dat ik dit jaar best veel onderweg ben vanwege een project. Probeer het in ieder geval een beetje te beperken tot Europa, maar VS zal ook nog moeten.
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had laatst een orchidee gekocht bij de appie.. Hebben ze gewoon stokken dwars door die bladeren geramd
iddquote:Op zondag 13 maart 2022 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat zijn van die jongeren die later een zebrapad moeten verven en het tegen een lantaarnpaal uit laten komen omdat de baas op een tekening zei dat het *hier* moest komen.
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje van roze plastic van de Action?
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen nepper is?
Houdt ze in ieder geval bezigquote:Op zondag 13 maart 2022 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De wilgenhut en tunnel staan maar zijn nog niet aangeslagen, dat zou wel heel snel zijn ook maar het zijn dus nog onzekere tijden.We zijn vorige week begonnen met de zandbak leeg te scheppen want dat wordt een moestuin. Maar veel werk voor de kinders dus geen idee wanneer ze daarmee klaar zijn.
Gewoon doen. Jij wordt er niet voor betaald en je krijgt alleen maar gezeik.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat zijn van die jongeren die later een zebrapad moeten verven en het tegen een lantaarnpaal uit laten komen omdat de baas op een tekening zei dat het *hier* moest komen.
Heerlijkquote:Op zondag 13 maart 2022 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat het echt niet meer worden zoals vroeger. In de functie die ik nu heb hoef ik ook niet meer voor regulier werk naar klanten te reizen, dat scheelt ook een hoop.
Gewoon thuis zijn in plaats van de helft van de tijd in het buitenland is vast ook beter voor mijn relatie.
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg hoofdpijn van het reserveringssysteem van de Hongaarse NS
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft ie geneens meer een trein nodig, schijt zo naar de volgemde bestemming
Je geeft de pil een zetje?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
snap de benaming zetpil ook niet echt.. reetraket dekt de lading gewoon beter
morgen ookquote:Op zondag 13 maart 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij komt de lentezon pas weer vanaf woensdag, maar ik kan me vergissen.
Niet samequote:
Gewoon met je vuist op tafel slaan en in een megafoon schreeuwen, terwijl je op tafel wiebeldanst.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
Morgen ook een vergadering over het bedrijfslogo zie ik, gaat ook een mooie discussie worden, eentje die ik niet snel ga winnen
Is er iemand die dit op kan nemen?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon met je vuist op tafel slaan en in een megafoon schreeuwen, terwijl je op tafel wiebeldanst.
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon met je vuist op tafel slaan en in een megafoon schreeuwen, terwijl je op tafel wiebeldanst.
Ja, ik stuur agent Marshmellow met een bodycamquote:
Dikke energiesurge nu, je bent fabeltastischquote:Op zondag 13 maart 2022 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik stuur agent Marshmellow met een bodycam
“Ik bid niet voor bruine bonen.”quote:Op zondag 13 maart 2022 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Nog wat wijze kreten die ik kan slaken?
Dingen als 'dit is een bevel' of 'één manager, één bedrijf'quote:Op zondag 13 maart 2022 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dikke energiesurge nu, je bent fabeltastisch
Misschien moet ik mijn glitterpak met glittercape wel aantrekken, was eigenlijk ooit bedoeld om als den Bossche Elvis carnaval te vieren maar dat is er gelukkig nooit van gekomen, wat denk je?quote:
Alle neuzen dezelfde kant op ...quote:Op zondag 13 maart 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dingen als 'dit is een bevel' of 'één manager, één bedrijf'
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
“Ik bid niet voor bruine bonen.”
Dit zeg ik best wel vaakquote:Op zondag 13 maart 2022 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle neuzen dezelfde kant op ...
Is misschien wat out of context, maar wel waar en wijsquote:
Hnnnngquote:
Ik. Ehm.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn glitterpak met glittercape wel aantrekken, was eigenlijk ooit bedoeld om als den Bossche Elvis carnaval te vieren maar dat is er gelukkig nooit van gekomen, wat denk je?
Hitler vast ook, maar dan misschien net in andere bewoordingquote:
Pejaogirquote:
Moge de balpenlarp met u zijn.quote:
Ik vind het bijna pijnlijk om te zien waar voor sommige mensen de prioriteit ligtquote:Op zondag 13 maart 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat het voor die vent die zich aan de McD vast had geketend wel goed is dat ze op slot gaan
[ twitter ]
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Die had wel meer tot de verbeelding sprekende oneliners.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hitler vast ook, maar dan misschien net in andere bewoording
En de Windgoden ook U_uquote:Op zondag 13 maart 2022 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moge de balpenlarp met u zijn.
Hoe is 't hier verder dan, btw.
Befehl ist befehl ?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had wel meer tot de verbeelding sprekende oneliners.
Yesssquote:Op zondag 13 maart 2022 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de Windgoden ook U_u
Momenteel landscapemodus (ultiem chillend in bed), bij u dan ?
Euhmmmmquote:
Bijnaaaaaquote:Op zondag 13 maart 2022 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yesss
Onmeunig moe, doch voldaan en tevreden aan het chillen op de bank met de band Puscifer die in m'n oor zingt.
En het besef van dalijk toch echt een keer richting m'n bed te moeten gaan, but not there yet
K probeer het bed deze kant op te denken zodat ik over kan rollen. Wat zou het leven fantastisch zijnquote:
Poesifer. Goeie naam voor een katquote:Op zondag 13 maart 2022 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yesss
Onmeunig moe, doch voldaan en tevreden aan het chillen op de bank met de band Puscifer die in m'n oor zingt.
En het besef van dalijk toch echt een keer richting m'n bed te moeten gaan, but not there yet
Je zal nog raar opkijken als het bed naar je toe komt galopperenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
K probeer het bed deze kant op te denken zodat ik over kan rollen. Wat zou het leven fantastisch zijn
Potverdorie Buda, daar ha'k heul nog nie over nagedacht.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Poesifer. Goeie naam voor een kat
Geen dankquote:Op zondag 13 maart 2022 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Potverdorie Buda, daar ha'k heul nog nie over nagedacht.
Wanneer er ooit weer een nieuw katje in huize Dqod komt wonen, ga ik dit zeker overwegen
Ff aankijken of 't bed goede of slechte intenties heeft. Is 'ie cool, dan berijden als een prachtige volbloedquote:Op zondag 13 maart 2022 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zal nog raar opkijken als het bed naar je toe komt galopperen
Zou het huis uit rennen, daar niet van
Je mag even 1 minuutje met me dansenquote:
Das de verkeerdquote:
Goedenavondquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een minuutje kan heeeeeel veel gebeuren.
Niet nu. Geen beweging in mij te krijgenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat geval welterustenquote:
soms ben ik daar wel verbaasd overquote:Op zondag 13 maart 2022 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind het bijna pijnlijk om te zien waar voor sommige mensen de prioriteit ligt
Heerlijk altijd. En dan m'n neus in m'n eigen pasgewassen haar frotten en snuiven maarquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heerlijk altijd. En dan m'n neus in m'n eigen pasgewassen haar frotten en snuiven maar
Ja, samequote:
Nee? Te raar? Slijt wel wanneer ik hier vaker post :$quote:
ben je zo snel?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dit altijd bij vreemde vrouwenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heerlijk altijd. En dan m'n neus in m'n eigen pasgewassen haar frotten en snuiven maar
Het heeft een hoog Joe Biden gehaltequote:Op zondag 13 maart 2022 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee? Te raar? Slijt wel wanneer ik hier vaker post :$
Dat weet ik wel van jou ja. Ken je al lang genoegquote:Op zondag 13 maart 2022 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dit altijd bij vreemde vrouwen
Ik voel me aardig tekortgedaan door deze post van jequote:Op zondag 13 maart 2022 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het heeft een hoog Joe Biden gehalte
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff aankijken of 't bed goede of slechte intenties heeft. Is 'ie cool, dan berijden als een prachtige volbloed
Zit jij eigenlijk al op dat Trump-Baudet-Poetin social media kanaal?quote:Op zondag 13 maart 2022 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het heeft een hoog Joe Biden gehalte
Wat een tolerante vreemde vrouwen kom jij tegenquote:Op zondag 13 maart 2022 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dit altijd bij vreemde vrouwen
To infinity and beyondquote:
Sorryquote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel me aardig tekortgedaan door deze post van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |