SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ja FOK! gezinnen zeg maarquote:Op zondag 13 maart 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als die zelf inmiddels ook wat ouder zijn dan babies zegmaar.
Denk ook niet dat solo het ermee eens is als je daarop zitquote:Op zondag 13 maart 2022 19:13 schreef Ama het volgende:
Datingswebsites enz vind ik allemaal maar niks.
Dat vindt Solo niet zo tofskiquote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk ook niet dat solo het ermee eens is als je daarop zit
bosbiefquote:Op zondag 13 maart 2022 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paiq was echt waardeloos. Daar ook eens de vraag gehad of m'n poes op een broodje rosbief leek.
Nee heb daar nu ook niks te zoeken dat klopt.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk ook niet dat solo het ermee eens is als je daarop zit
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bosbief
was paiq dat waarbij je ging chatten en gaandeweg de chat de foto's te zien werden?
Ik had toen steeds mensen uit parkstadquote:
Fijn toch.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan weet je al meteen van elkaar hoe labiel je bent.
is ook wel een geruststellend gevoelquote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is besmet met aids, biologische oorlogvoerig van de oekraïeners volgens poetlerquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Smakelijk gelachen, dames.quote:
iew.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iew.
vanaf morgen hebben ze ook geen instagram meer
quote:
Blij dat die mensen in ieder geval wel weten wat er aan de hand is.quote:
Poeh dat zal ze leren.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iew.
vanaf morgen hebben ze ook geen instagram meer
Ja altijd he ...quote:
Valt toch best meequote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was ook toen McDonalds voor het eerst haar deuren opende in Rusland.
Ik haat dat gezoem.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
das niet erg,wel al eerste wesp en bij gespot
slaap lkker flesquote:Op zondag 13 maart 2022 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker vroeg slapen, kan enkeltje lekker goed healenTot morgen weer krijgers en krijgeressen
Helmond wil nog een tijdje door met Charlemagne, toch @EttovanBelgie?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:22 schreef Ama het volgende:
Hey Helmond was op NOS nieuws. Ging over verkiezingen haha.
@:ettovanbelgie
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik krijg jullie allemaal nog wel... Oh jazeker
Heb je wel een leuk weekend gehad?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen is het alweer maandag
Groetjes Firma Open Deur
Zit je nog op het water?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Tot nu toe 19 muggenbulten, ben er nog niet.
Was jezelf eensquote:Op zondag 13 maart 2022 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Tot nu toe 19 muggenbulten, ben er nog niet.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je wel een leuk weekend gehad?
Jaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat niet maar vanmiddag zaten daar echt miljoenen enorme en boze muggen
Ben je een weekendje weg geweest?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Super goed weer gehad en lekker gegeten
Had je maar een meisje aan boord mee moeten nemen. Die zijn meestal wat zoeter.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat niet maar vanmiddag zaten daar echt miljoenen enorme en boze muggen
Ja een nachtje wegquote:Op zondag 13 maart 2022 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je een weekendje weg geweest?
oh absoluut niet... daarom straks vroeg naar bed met liefie en gewoon knuffelend wegdoezelen naar een beter oord.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alvast iets om naar uit te kijken dus
Stikte van de Oostblokmeisjes aan boord.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je maar een meisje aan boord mee moeten nemen. Die zijn meestal wat zoeter.
Die hebben doorgaans een redelijk percentage bloed in hun alcoholquote:Op zondag 13 maart 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stikte van de Oostblokmeisjes aan boord.
Dan kan Gergi al alles mooi ingepakt hebben. Ik vertrouw hem dat wel toe.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk leuke zakenreis, is het precies de hele week voor het verhuisweekend
Waarheen dan?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk leuke zakenreis, is het precies de hele week voor het verhuisweekend
Ja als je denkt dat je kunt zuipen dan kom je bedrogen uit met die typesquote:Op zondag 13 maart 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben doorgaans een redelijk percentage bloed in hun alcohol
Ik niet, die gaat de hele week zitten gamen als ie alleen is..quote:Op zondag 13 maart 2022 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan Gergi al alles mooi ingepakt hebben. Ik vertrouw hem dat wel toe.
Is hij 14 of zo?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, die gaat de hele week zitten gamen als ie alleen is..
Dat denk ik ook. Krijgt hij ook een man-cave in het nieuwe huis?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, die gaat de hele week zitten gamen als ie alleen is..
Nouquote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kwiwi kennende iets met bejaardenactiviteiten
Dat wel ja, eiland vol engelse gepensioneerdenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kwiwi kennende iets met bejaardenactiviteiten
Ga je nog wat paspoorten uitdelen aan Russen?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Terug naar de plek van de gezellige Lies/Fles/Kwiwi/Gergi meet
O, tofquote:Op zondag 13 maart 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Terug naar de plek van de gezellige Lies/Fles/Kwiwi/Gergi meet
Ja zat nog te denken, dat moet nu een interessante plek zijn, want het stikt er normaal van de russen die er wonen om een paspoort te krijgen inderdaad. Nou ja, krijgen, kopen..quote:Op zondag 13 maart 2022 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nog wat paspoorten uitdelen aan Russen?
Wat doet/kan ze eigenlijk? Dacht ook dat ze bekend was omdat ze mollig is, diversiteit inclusiviteit ditdat.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zag net Rebel Wilson op TV. Dacht dat die alleen op TV was omdat ze beetje dikkig was en mensen medelijden hadden met haar. Maar nu is ze afgevallen en nog steeds op TV
Is die inmiddels niet bejaard?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salma Hayek ziet er wel nog fris en fruitig uit daarentegen.
Ze willen dat aan banden leggen; maar mensen die nu snel handelen die scoren nog even een EU-paspoort via die weg.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zat nog te denken, dat moet nu een interessante plek zijn, want het stikt er normaal van de russen die er wonen om een paspoort te krijgen inderdaad. Nou ja, krijgen, kopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |