SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ja FOK! gezinnen zeg maarquote:Op zondag 13 maart 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als die zelf inmiddels ook wat ouder zijn dan babies zegmaar.
Denk ook niet dat solo het ermee eens is als je daarop zitquote:Op zondag 13 maart 2022 19:13 schreef Ama het volgende:
Datingswebsites enz vind ik allemaal maar niks.
Dat vindt Solo niet zo tofskiquote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk ook niet dat solo het ermee eens is als je daarop zit
bosbiefquote:Op zondag 13 maart 2022 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paiq was echt waardeloos. Daar ook eens de vraag gehad of m'n poes op een broodje rosbief leek.
Nee heb daar nu ook niks te zoeken dat klopt.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk ook niet dat solo het ermee eens is als je daarop zit
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bosbief
was paiq dat waarbij je ging chatten en gaandeweg de chat de foto's te zien werden?
Ik had toen steeds mensen uit parkstadquote:
Fijn toch.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan weet je al meteen van elkaar hoe labiel je bent.
is ook wel een geruststellend gevoelquote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is besmet met aids, biologische oorlogvoerig van de oekraīeners volgens poetlerquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Smakelijk gelachen, dames.quote:
iew.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iew.
vanaf morgen hebben ze ook geen instagram meer
quote:
Blij dat die mensen in ieder geval wel weten wat er aan de hand is.quote:
Poeh dat zal ze leren.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iew.
vanaf morgen hebben ze ook geen instagram meer
Ja altijd he ...quote:
Valt toch best meequote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was ook toen McDonalds voor het eerst haar deuren opende in Rusland.
Ik haat dat gezoem.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
das niet erg,wel al eerste wesp en bij gespot
slaap lkker flesquote:Op zondag 13 maart 2022 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker vroeg slapen, kan enkeltje lekker goed healenTot morgen weer krijgers en krijgeressen
Helmond wil nog een tijdje door met Charlemagne, toch @EttovanBelgie?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:22 schreef Ama het volgende:
Hey Helmond was op NOS nieuws. Ging over verkiezingen haha.
@:ettovanbelgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |