kerel kun je gedachten lezenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
sorry, was te mooi om deze tt te laten liggen
/cc @:haags
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 13 maart 2022 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet heel gek worden wil hij terug komen
Hij kan online ook vivantastisch eitjes klutsenquote:
sowieso is @m1st1g vivatastischquote:Op zondag 13 maart 2022 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij kan online ook vivantastisch eitjes klutsen
hij is vaak wel te vinden in de Twitch appquote:Op zondag 13 maart 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien komt ie wel even een keer langs
Die heb ik nietquote:Op zondag 13 maart 2022 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is vaak wel te vinden in de Twitch app
Zeker. Altijd lekkerquote:Op zondag 13 maart 2022 16:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker, met stokbroodje erbij met roomkaas
Bestel maar een vette hapquote:Op zondag 13 maart 2022 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb lafjes honger, maximaal geen zin om te koken en in dubio of ik dus moet bestellen
niet op het terrasje gegeten?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb lafjes honger, maximaal geen zin om te koken en in dubio of ik dus moet bestellen
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb heel de middag zitten schranzen
sow dan je gaat er echt voorquote:Op zondag 13 maart 2022 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
twisters met joppiesaus
broodje kaassouffle met mayo
kwekkeboom kroket
scampi knoflook kroket
Omnomnomquote:Op zondag 13 maart 2022 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
twisters met joppiesaus
broodje kaassouffle met mayo
kwekkeboom kroket
scampi knoflook kroket
Als ik patatje op heb met een snackie ben ik al volquote:
ik ben niet zo gek op patatjesquote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ik patatje op heb met een snackie ben ik al vol
Niet eensquote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet zo gek op patatjes
en snacks al helemaal niet
neem meestal een milkshake
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet eens
Wat is dat nu weer dan man man
Twee xxl super deluxe shoarma pozza's met velen extra knoflokenquote:
een dubbelequote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook lekker
[..]
Je moet het meteen goed doen
Levens genieter gespotquote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alleen jammer van de maiskolf
Juist lekker aan knabbelenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mediumquote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo hé, heb je zoveel honger hahaquote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Twee xxl super deluxe shoarma pozza's met velen extra knofloken
Schnitzel met paddenstoel champignonsquote:Op zondag 13 maart 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
of een lekker entrecote-tje
vooraf Carpaccio
![]()
carpaccio.. dat staat bij mij in 't rijtje vette hapquote:Op zondag 13 maart 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
of een lekker entrecote-tje
vooraf Carpaccio
![]()
Daarna ook nog een lekkere borrel besteld en een dikke paffert gerookt?quote:
Chocoladepaffertquote:Op zondag 13 maart 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarna ook nog een lekkere borrel besteld en een dikke paffert gerookt?
zou wel eens erg moeten zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, lekker van genieten
quote:
Nou dan doe je het minder vaak.. uit eten dan héquote:
echt uit eten wel elke week ja.. Deze week alleen wat vaker dan normaalquote:Op zondag 13 maart 2022 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan doe je het minder vaak.. uit eten dan hé
ha!quote:Op zondag 13 maart 2022 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
Mensen die op restaurant een schnitzel bestellen en dan beweren als goden te hebben gegeten zijn dezelfde soort mensen die hun huis vol met goud en marmer hebben hangen
ga je mond spoelenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ha!
jij zegt op restaurant
ben je stiekem belg?
nja het is meestal of geen marmer, of een overdaad aan.. en vooral dat laatste vind ik niks aanquote:Op zondag 13 maart 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan zelf vind ik t wel wat hebben
Nja dat is met veel andere accessoires meuk wat je in huis hebt staan niet mooi als je teveel er van hebtquote:Op zondag 13 maart 2022 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja het is meestal of geen marmer, of een overdaad aan.. en vooral dat laatste vind ik niks aan
Ja hij stemt niet voor niet Geer Wilders.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
maar Enigmaatje ben je dan van het wit?
alles wit in huis?
ik heb niet alles wit in huisquote:Op zondag 13 maart 2022 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hij stemt niet voor niet Geer Wilders.
Hier zijn alle muren wit ja, want moet het zo ook weer opleveren als ik eruit gaquote:Op zondag 13 maart 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
maar Enigmaatje ben je dan van het wit?
alles wit in huis?
fotobehang dusquote:Op zondag 13 maart 2022 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier zijn alle muren wit ja, want moet het zo ook weer opleveren als ik eruit ga
En in mn vorig huis ook, want beter voor verkoopsliep alleen wel in het bos
nopequote:
Ik zou dan de mooiste foto van mezelf (ik heb alleen maar prachtige foto´s) uit laten printen op behang.quote:
je kunt ook gewoon spiegels boven je bed hangenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou dan de mooiste foto van mezelf (ik heb alleen maar prachtige foto´s) uit laten printen op behang.
Zodat je iig kan doen alsof je je zelf neukt zodra je op je vrouw kruipt?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou dan de mooiste foto van mezelf (ik heb alleen maar prachtige foto´s) uit laten printen op behang.
gekke mensenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
Zag bij spuiten en slikken een interview met een narcist.. Die rukte op zichzelf.
Was best fascinerend
Jezus wat triestquote:Op zondag 13 maart 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
Zag bij spuiten en slikken een interview met een narcist.. Die rukte op zichzelf.
Was best fascinerend
koekoekquote:
Was geloof ik een aflevering van The Twilight Zone of zo? Dat een extreem succesvolle rijke zakenman een lekker mokkel aan de haak had geslagen en terwijl hij haar lag te batsen, kwam hij er achter dat dat mokkel hemzelf uit de toekomst was, dat die zichzelf tot vrouw had laten ombouwen voor hemzelf in het verleden omdat hij vond dat hij alleen het beste verdiende: hemzelf dus?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
Was best fascinerend
* greysbones gaat even bij @Haags op visitequote:
Je bent welkom hoor. Het zal je goed bevallenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat even bij @:Haags op visite
Ik ben donderdag in den haag vriendquote:Op zondag 13 maart 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor. Het zal je goed bevallen
Ik kook zelf.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De vrouw des huizes aan het werk gezet?
heeequote:Op zondag 13 maart 2022 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De vrouw des huizes aan het werk gezet?
Ben jij in Utrecht zekerquote:
Met de auto of trein?quote:
@hemarookworstquote:Op zondag 13 maart 2022 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
godver die kut turken toeter trouwerijen..
Nomnom! eetsmakelijkquote:Op zondag 13 maart 2022 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
salami mozzerella pesto met beetje extra kaas derop
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
godver die kut turken toeter trouwerijen..
Ik doe daar niet aanquote:Op zondag 13 maart 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wachte op jouw tutter commentaar
is nie jouw cultuur neequote:
wookworst, voor als je wook bent!quote:Op zondag 13 maart 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
is nie jouw cultuur nee
anders was je geen hemawookworst
Mijn oude buurt wel.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
is nie jouw cultuur nee
anders was je geen hemawookworst
Daar moet een smiley op gemaakt wordenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wookworst, voor als je wook bent!
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wookworst, voor als je wook bent!
of Unoxquote:
uitstekend plan!quote:Op zondag 13 maart 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
of Unox
zal ik ze even mailen
en graag de extra omzet delen
Wel om een flinke compensatie vragen voor dit vivantastische idee!quote:Op zondag 13 maart 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
of Unox
zal ik ze even mailen
en graag de extra omzet delen
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel om een flinke compensatie vragen voor dit vivantastische idee!
Krijg je dan een lading van 450.00 woke worsten opgestuurdquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je dan een lading van 450.00 woke worsten opgestuurd
Jammer weer. Denk niet dat het verstandig is als ik morgen al ergens bier ga zitten drinken.quote:
Dan ben je tenminste wel goed wokequote:
Komt wel joh, komt goed.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer weer. Denk niet dat het verstandig is als ik morgen al ergens bier ga zitten drinken.
21e en 24e ben ik ook in den haag
Niet je pannetje en pollepel vergeten als je naar den haag gaat!quote:Op zondag 13 maart 2022 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer weer. Denk niet dat het verstandig is als ik morgen al ergens bier ga zitten drinken.
lekker terrasje pakken en genieten mopquote:Op zondag 13 maart 2022 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja na het werk. Als er dan iemand zin heeft om mee te gaan. Ga niet alleen op het terras zittenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker terrasje pakken en genieten mop
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker terrasje pakken en genieten mop
chickies kijken???quote:Op zondag 13 maart 2022 19:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja na het werk. Als er dan iemand zin heeft om mee te gaan. Ga niet alleen op het terras zitten
lekker totquote:Op zondag 13 maart 2022 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij zaten vandaag binnen; buiten was het net ietsjes te fris.
Drinkt mini al uit glazen flesjes?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij zaten vandaag binnen; buiten was het net ietsjes te fris.
Paar slokjes!quote:
Ah okequote:Op zondag 13 maart 2022 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar slokjes!Zonde van het geld!
Hij ging al snel gek zitten doen door er in te blazen enzo.
Uit theeglazen enzo drinkt hij al sinds hij ze überhaupt vast kan houden.
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
patat
Dit is even een test in een andere topic kan ik dat niet posten want dan maakt ie er Patat van
Friet
Dit is even een test in een andere topic kan ik dat niet posten want dan maakt ie er Patat van
* greysbones snapt er niks vanquote:Op zondag 13 maart 2022 19:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Stom hé geen idee wie dat gedaan heeft
Ik typ dus F.R.I.E.T zonde hoofdletters en punt er tussen maar maakt er patat van bij iedereenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones snapt er niks van
er stond toch Friet en patat
en het is natuurlijk patat iedereen die anders beweert is een culinair barbaar die niet eens de lucht die hij/zij inademt waard is
Maar we hebben geen pozza in huis, ik ben te lui om naar de pizza boer te lopen en om nu nog te laten bezorgen vind ik te duurquote:
Frietquote:Op zondag 13 maart 2022 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik typ dus F.R.I.E.T zonde hoofdletters en punt er tussen maar maakt er patat van bij iedereen
Friet
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
Het is GVD friet en iedereen die anders beweert is een culinair barbaar die niet eens de lucht die hij/zij inademt waard is!![]()
Ik heb de dichtsbijzijnde psychiatrische kliniek gebeld, ze word nu opgehaald voor intensieve begeleiding op de gesloten afdelingquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de dichtsbijzijnde psychiatrische kliniek gebeld, ze word nu opgehaald voor intensieve begeleiding op de gesloten afdeling
*kuch*muis*kuch*quote:Op zondag 13 maart 2022 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar we hebben geen pozza in huis, ik ben te lui om naar de pizza boer te lopen en om nu nog te laten bezorgen vind ik te duur
Als ik haar stuur haalt ze voor 50 euro fastfoodquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik haar stuur haalt ze voor 50 euro fastfood
maar het staat er elke keerquote:
Neeeheeee ik typt dus Frie.t maar hij veranderd het in patatquote:Op zondag 13 maart 2022 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
je typt overal friet omdat je geen patat kan typen?
nee hoorquote:Op zondag 13 maart 2022 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Neeeheeee ik typt dus Frie.t maar hij veranderd het in patat
neequote:Op zondag 13 maart 2022 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Neeeheeee ik typt dus Frie.t maar hij veranderd het in patat
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze post ik zie als ik quote wel Friet staan
[ afbeelding ]
Friet Friet
Nietes``quote:Op zondag 13 maart 2022 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
hier typ je toch gewoon friet friet
[ afbeelding ]
iemand moet dat hebben gedaanquote:Op zondag 13 maart 2022 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die denkt vast ook dat ik gek ben ofz
Zei net al dat ze te diep in het glaasje heeft gekeken 😉🤣quote:
quote:
Zeg ik haar net in ONZ ook al 🤣🤣quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
wij geloven je hoor mrsloveable maak je geen zorgen
Die heeft ze allang opgevroten voor ze thuis isquote:
damnquote:Op zondag 13 maart 2022 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heeft ze allang opgevroten voor ze thuis is
Daar hou je ons voor de gek 🤣🤣😲quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Als het geintje was had ik t wel gezegd
groot gelijk die muis van jouquote:Op zondag 13 maart 2022 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heeft ze allang opgevroten voor ze thuis is
Geen idee ik zie friet maar mrsl ziet patat staan. Als ze friet tikt ziet ze patat staan. Maar wij zien gewoon friet staan.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en wat is hier precies grappig aan?
ja dat weten we nu wel.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ik zie friet maar mrsl ziet patat staan. Als ze friet tikt ziet ze patat staan. Maar wij zien gewoon friet staan.
Nee tuurlijk niet, daarom postte ik ook plaatje van mijn postquote:
ik zou wel even vragen of iemand er naar kijktquote:Op zondag 13 maart 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgens mij al opgelost. Keek net op mijn mobiel desktop versie
Maar bij wie dan?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou wel even vragen of iemand er naar kijkt
vind dat gek dat iemand dat zou kan aanpassen bij alleen jou
Waarom vraag je het.quote:
Vreemd. Ik zie niet dat iemand je posten aanpast. Normaal kan ik dat wel zien.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, daarom postte ik ook plaatje van mijn post
Mag of kan iemand een woord zomaar veranderen in iets als dan wat je gepost hebt?quote:
Yep nu weer goedquote:Op zondag 13 maart 2022 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd. Ik zie niet dat iemand je posten aanpast. Normaal kan ik dat wel zien.
Maar doet het nu wel goed?
Doe even normaal man.quote:
ja, maar dan zie je een editquote:Op zondag 13 maart 2022 20:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag of kan iemand een woord zomaar veranderen in iets als dan wat je gepost hebt?
Gelukkig 😘quote:
nopequote:Op zondag 13 maart 2022 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was jij aan het kloten met mrslovable?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |