kerel kun je gedachten lezenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
sorry, was te mooi om deze tt te laten liggen
/cc @:haags
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 13 maart 2022 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet heel gek worden wil hij terug komen
Hij kan online ook vivantastisch eitjes klutsenquote:
sowieso is @m1st1g vivatastischquote:Op zondag 13 maart 2022 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij kan online ook vivantastisch eitjes klutsen
hij is vaak wel te vinden in de Twitch appquote:Op zondag 13 maart 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien komt ie wel even een keer langs
Die heb ik nietquote:Op zondag 13 maart 2022 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is vaak wel te vinden in de Twitch app
Zeker. Altijd lekkerquote:Op zondag 13 maart 2022 16:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker, met stokbroodje erbij met roomkaas
Bestel maar een vette hapquote:Op zondag 13 maart 2022 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb lafjes honger, maximaal geen zin om te koken en in dubio of ik dus moet bestellen
niet op het terrasje gegeten?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb lafjes honger, maximaal geen zin om te koken en in dubio of ik dus moet bestellen
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb heel de middag zitten schranzen
sow dan je gaat er echt voorquote:Op zondag 13 maart 2022 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
twisters met joppiesaus
broodje kaassouffle met mayo
kwekkeboom kroket
scampi knoflook kroket
Omnomnomquote:Op zondag 13 maart 2022 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
twisters met joppiesaus
broodje kaassouffle met mayo
kwekkeboom kroket
scampi knoflook kroket
Als ik patatje op heb met een snackie ben ik al volquote:
ik ben niet zo gek op patatjesquote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ik patatje op heb met een snackie ben ik al vol
Niet eensquote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet zo gek op patatjes
en snacks al helemaal niet
neem meestal een milkshake
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet eens
Wat is dat nu weer dan man man
Twee xxl super deluxe shoarma pozza's met velen extra knoflokenquote:
een dubbelequote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook lekker
[..]
Je moet het meteen goed doen
Levens genieter gespotquote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alleen jammer van de maiskolf
Juist lekker aan knabbelenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mediumquote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo hé, heb je zoveel honger hahaquote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Twee xxl super deluxe shoarma pozza's met velen extra knofloken
Schnitzel met paddenstoel champignonsquote:Op zondag 13 maart 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
of een lekker entrecote-tje
vooraf Carpaccio
![]()
carpaccio.. dat staat bij mij in 't rijtje vette hapquote:Op zondag 13 maart 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
of een lekker entrecote-tje
vooraf Carpaccio
![]()
Daarna ook nog een lekkere borrel besteld en een dikke paffert gerookt?quote:
Chocoladepaffertquote:Op zondag 13 maart 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarna ook nog een lekkere borrel besteld en een dikke paffert gerookt?
zou wel eens erg moeten zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, lekker van genieten
quote:
Nou dan doe je het minder vaak.. uit eten dan héquote:
echt uit eten wel elke week ja.. Deze week alleen wat vaker dan normaalquote:Op zondag 13 maart 2022 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan doe je het minder vaak.. uit eten dan hé
ha!quote:Op zondag 13 maart 2022 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
Mensen die op restaurant een schnitzel bestellen en dan beweren als goden te hebben gegeten zijn dezelfde soort mensen die hun huis vol met goud en marmer hebben hangen
ga je mond spoelenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ha!
jij zegt op restaurant
ben je stiekem belg?
nja het is meestal of geen marmer, of een overdaad aan.. en vooral dat laatste vind ik niks aanquote:Op zondag 13 maart 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan zelf vind ik t wel wat hebben
Nja dat is met veel andere accessoires meuk wat je in huis hebt staan niet mooi als je teveel er van hebtquote:Op zondag 13 maart 2022 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja het is meestal of geen marmer, of een overdaad aan.. en vooral dat laatste vind ik niks aan
Ja hij stemt niet voor niet Geer Wilders.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
maar Enigmaatje ben je dan van het wit?
alles wit in huis?
ik heb niet alles wit in huisquote:Op zondag 13 maart 2022 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hij stemt niet voor niet Geer Wilders.
Hier zijn alle muren wit ja, want moet het zo ook weer opleveren als ik eruit gaquote:Op zondag 13 maart 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
maar Enigmaatje ben je dan van het wit?
alles wit in huis?
fotobehang dusquote:Op zondag 13 maart 2022 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier zijn alle muren wit ja, want moet het zo ook weer opleveren als ik eruit ga
En in mn vorig huis ook, want beter voor verkoopsliep alleen wel in het bos
nopequote:
Ik zou dan de mooiste foto van mezelf (ik heb alleen maar prachtige foto´s) uit laten printen op behang.quote:
je kunt ook gewoon spiegels boven je bed hangenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou dan de mooiste foto van mezelf (ik heb alleen maar prachtige foto´s) uit laten printen op behang.
Zodat je iig kan doen alsof je je zelf neukt zodra je op je vrouw kruipt?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou dan de mooiste foto van mezelf (ik heb alleen maar prachtige foto´s) uit laten printen op behang.
gekke mensenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
Zag bij spuiten en slikken een interview met een narcist.. Die rukte op zichzelf.
Was best fascinerend
Jezus wat triestquote:Op zondag 13 maart 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
Zag bij spuiten en slikken een interview met een narcist.. Die rukte op zichzelf.
Was best fascinerend
koekoekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |