Heb je bezoek, Bos?quote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik drink gewoon vaak koffie.
Hey Sodequote:
Middag chuffiquote:
Hey Mrslquote:
Wat moet ze daarmee dan?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan. Mijn buurvrouw klopt op het raam en vraagt of ze mijn kassabon mag hebben.
Ja hoor, dat mag
wat kan ze daar mee?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan. Mijn buurvrouw klopt op het raam en vraagt of ze mijn kassabon mag hebben.
Ja hoor, dat mag
Achteraf ? Lijkt me niet kunnenquote:Op zondag 13 maart 2022 14:59 schreef Domnivoor het volgende:
Inlijsten en aan de muur hangen![]()
Of messenzegels halen bij de servicebalie.
Bij ons kan dat wel. De zelfscankassa geeft geen zegels.quote:
bij de appie krijg ik ze ongevraagd digitaalquote:Op zondag 13 maart 2022 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij ons kan dat wel. De zelfscankassa geeft geen zegels.
Dat kloptquote:Op zondag 13 maart 2022 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij ons kan dat wel. De zelfscankassa geeft geen zegels.
Dat is een stuk makkelijker.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
bij de appie krijg ik ze ongevraagd digitaal
Ik heb al een halve spaarkaart.. Gisteren kreeg ik bij de Vomar gewoon genoeg zegels voor 1 volle kaartquote:
Handigquote:Op zondag 13 maart 2022 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik spaar ook alle spaarzegels automatisch
Doe er zelf toch niks mee, dus maar ik er liever anderen blij meequote:
Wel aardig van jequote:Op zondag 13 maart 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe er zelf toch niks mee, dus maar ik er liever anderen blij mee
Die weten dat al preciesquote:Op zondag 13 maart 2022 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een paar cassieres al zover dat ze niet eens meer vragen of ik zegels wil
Enige vraag die ik soms nog krijg: we hebben een nieuwe actie, wil je nu wel?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Enige vraag die ik soms nog krijg: we hebben een nieuwe actie, wil je nu wel?
Ja, hier ook. Is ook een kleinere winkel.quote:
En dan zeg je nee bedanktquote:Op zondag 13 maart 2022 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Enige vraag die ik soms nog krijg: we hebben een nieuwe actie, wil je nu wel?
Dat heb ik altijd met de voetbalplaatjes. Ik hoef die dingen niet, maar er staan standaard wel wat kinderen bij de deur van de AH te bedelen om plaatjes bij mensen die de winkel uit komen, en ach, die mogen dat dan wel hebbenquote:Op zondag 13 maart 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe er zelf toch niks mee, dus maar ik er liever anderen blij mee
Die spaarde ik eerder wel voor mijn neefje, maar nu niet meer.. maar weg geven aan andere kinderen kan ookquote:Op zondag 13 maart 2022 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met de voetbalplaatjes. Ik hoef die dingen niet, maar er staan standaard wel wat kinderen bij de deur van de AH te bedelen om plaatjes bij mensen die de winkel uit komen, en ach, die mogen dat dan wel hebben
Daar kom ik zo vaak dus, dan kan ik hooguit voor 1 sparenquote:Op zondag 13 maart 2022 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
Dingen zoals die mini's enzo vind ik dan wel weer leuk om zelf te sparenGewoon om alles compleet te krijgen. Zodra de actie over is, pleur ik alles wel weg.
Breng het dan naar een kringloop ofzo?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
Dingen zoals die mini's enzo vind ik dan wel weer leuk om zelf te sparenGewoon om alles compleet te krijgen. Zodra de actie over is, pleur ik alles wel weg.
Die verzameldingetjes zijn natuurlijk ook echt niet milieubewustquote:Op zondag 13 maart 2022 17:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik spaar alleen Airmiles. Daar kun je leuke dingen mee doen zoals naar de bioscoop of een dierentuin.
Theekopjes, messen, bestek etc. heb ik al. Verzameldingetjes hoef ik niet.
Dat doe ik sinds vorig jaar ook. De rente die je krijgt bij een volle kaart is 6% en bij een niet volle kaart 3%. Dat is meer dan wat ik op mijn spaarrekening krijg, dat is nu inmiddels 0%.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Spaar bijna nergens voor, alleen voor AH zegels. krijg ik mooi 52 terug met een volle kaart..
Ja daar krijg geen rente meer op helaas..quote:Op zondag 13 maart 2022 17:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat doe ik sinds vorig jaar ook. De rente die je krijgt bij een volle kaart is 6% en bij een niet volle kaart 3%. Dat is meer dan wat ik op mijn spaarrekening krijg, dat is nu inmiddels 0%.
quote:
Had nog macaroni over van gisteren.quote:
Met biefstuk.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu zie ik melk met stukjes gras er door
Opgeklopte melkquote:Op zondag 13 maart 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu zie ik melk met stukjes gras er door
Aangemeld! Team Red Sox is weer van de partij!quote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef chufi het volgende:
Voor de racers:
Pino112 in F1 / FOK! F1-manager 2022 is van start! #1 Met nieuwe wagens
Ik had toevallig vandaag curry van rode linzenquote:
Ik ook. Met frietquote:
GMTA. Lekker!quote:Op zondag 13 maart 2022 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had toevallig vandaag curry van rode linzen
Nee citroentje en mayonaisequote:
Wat je ook bij de ikea balletjes krijgt zekerquote:Op zondag 13 maart 2022 19:39 schreef engine het volgende:
En een soort jammaar daar ben ik vanaf gebleven.
Geen ideequote:Op zondag 13 maart 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat je ook bij de ikea balletjes krijgt zeker
Niet eensquote:Op zondag 13 maart 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Geen ideeIk kom precies nooit bij de Ikea.
Dat is wel 15 jaar geleden dat ik bij een Ikea binnen ben geweest denk ikquote:
Oh nja dat kan is maar net of het leuk vindt of niet.. Ik vind het wel leuk om door de ikea te struinen en meestal koop ik er ook wel watquote:Op zondag 13 maart 2022 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel 15 jaar geleden dat ik bij een Ikea binnen ben geweest denk ik
Ik kan even niet op het woord komen. Kom er zo op terug.
Misschien moet ik het dan ook weer eens gaan proberen...lekker struinenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nja dat kan is maar net of het leuk vindt of niet.. Ik vind het wel leuk om door de ikea te struinen en meestal koop ik er ook wel wat
Dat was het zeker!quote:
Ja wie weet wat voor leuks tegen komt voor in je huisquote:Op zondag 13 maart 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien moet ik het dan ook weer eens gaan proberen...lekker struinen
Cranberry saus volgens mij. Alleen dan in het Duits.
Nee dat niet meer accessoires dingetjesquote:Op zondag 13 maart 2022 19:46 schreef engine het volgende:
Heb je dan je hele huis vol meubeltjes inmiddels @:mrsloveable?
Welke zaterdag gaan we?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een sterke bak paddo thee en dan zaterdag middag naar de Ikea![]()
Ah ja dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat niet meer accessoires dingetjes
Ik ben er al superlang niet meer geweest, maar die Ikea is wel een unieke winkelervaring wat je niet kan vergelijken met iets anders. Iedereen zo die pijltjes volgen, de klassieke Zweedse winkel en de ballenbak op het einde. Het potloodje wat je erbij krijgtquote:Op zondag 13 maart 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nja dat kan is maar net of het leuk vindt of niet.. Ik vind het wel leuk om door de ikea te struinen en meestal koop ik er ook wel wat
Ballenbak nooit geweest, was ik dan weer té oud voor toen wij er heen gingen denk ikquote:Op zondag 13 maart 2022 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er al superlang niet meer geweest, maar die Ikea is wel een unieke winkelervaring wat je niet kan vergelijken met iets anders. Iedereen zo die pijltjes volgen, de klassieke Zweedse winkel en de ballenbak op het einde. Het potloodje wat je erbij krijgt![]()
Mijn broer en ik vonden de Ikea vroeger altijd serieus een leuk uitje. Lekker in de ballenbak en na afloop kregen we een softijsje
Ik lees net dat er een ballenbak isquote:
Ohh ja we hebben ook wel eens in dat restaurant gegeten jaquote:Op zondag 13 maart 2022 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ballenbak nooit geweest, was ik dan weer té oud voor toen wij er heen gingen denk ik
Maar vaak wel in restaurant of nadat bij de kassa was geweest milkshake halen of hotdog
En dat deden jullie zekerquote:Op zondag 13 maart 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh ja we hebben ook wel eens in dat restaurant gegeten ja![]()
Die ballenbak waren broer en ik wel zoet mee, je had dan een soort ding in het midden (een schip volgens mij) waar je op kon klimmen en daar was tussen de kinderen dan allemaal strijd over. Dan kon je van bovenaf anderen bekogelen met ballen
Wow, misschien wel het slechtste idee ooit op fokquote:
Naar leuke jongetjesquote:Op zondag 13 maart 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
@:aoibhin zat vast altijd bovenop ballen te smijten
Ziet er erg fout uitquote:Op zondag 13 maart 2022 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de liefhebbers van 'foute' en ook al wat oudere films.
Nu op Comedy Central, Eurotrip.
quote:
Over wie gaat dit?quote:
Vind het een vreselijke winkelquote:Op zondag 13 maart 2022 20:02 schreef chufi het volgende:
Ik heb 5 jaar naast de Ikea gewerkt .. zelfs toen kwam ik er al niet
Das fijn. Kom toch niet 😉quote:
Nouja zegquote:
Klinkt goed. Waar kan ik me aanmelden?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wow, misschien wel het slechtste idee ooit op fok
Bij de ikea blijkbaar.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klinkt goed. Waar kan ik me aanmelden?
@ikea ik meld me aan.quote:
Ik zou echt liever een wandeling gaan maken in Kiev of Syriequote:
Je weet toch niet waar mijn huisje woont 😆quote:
Mijn Ikea bank heet Markquote:Op zondag 13 maart 2022 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou echt liever een wandeling gaan maken in Kiev of Syrie
Dat denk jijquote:Op zondag 13 maart 2022 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet toch niet waar mijn huisje woont 😆
Vandaar dat je zo vaak sjacho bent. Je zit gewoon klotequote:
Weet ik wel zekersss 😉quote:
Mijn broer wilde vooral niet dat zijn zusje mee ging doenquote:
Ah dat is wel gemeenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn broer wilde vooral niet dat zijn zusje mee ging doenDus ik werd wel eens van dat schip af gegooid
Wat schatten jullie me toch weer gewelddadig inquote:Op zondag 13 maart 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
@:aoibhin zat vast altijd bovenop ballen te smijten
Toen nog niet hoorquote:
Ohquote:
Ik had het niet over de jouwequote:Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat schatten jullie me toch weer gewelddadig in
[..]
Toen nog niet hoor
Die moet dan sowieso ook mee naar die meetquote:
Vanavond nog voetbal?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:27 schreef chufi het volgende:
Dat Comedy Central is nog erger met commercials dan de RTLs en zo
Ik heb me nooit bezeerdquote:
Ja straks Barcelona ....quote:Op zondag 13 maart 2022 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanavond nog voetbal?
In de film zit zo ook een link met voetbal trouwens
Vertel, waarom zou ik dat triest moeten vinden?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat vind jij van de naam Mark best wel triest toch ?
Die organiseert de meetquote:Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die moet dan sowieso ook mee naar die meet
Sommige namen zijn gewoon triestquote:Op zondag 13 maart 2022 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel, waarom zou ik dat triest moeten vinden?
Wel makkelijk de weg vinden in de Ikeaquote:
Zeker als ze weer lopen te klungelen ... In Parijs werden Messi en Neymar dooor eigen publiek uitgefloten ,..quote:
Dat begint toch ook wat zielig te worden daar in parijs.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker als ze weer lopen te klungelen ... In Parijs werden Messi en Neymar dooor eigen publiek uitgefloten ,..
Prutsers !!!!!quote:Op zondag 13 maart 2022 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker als ze weer lopen te klungelen ... In Parijs werden Messi en Neymar dooor eigen publiek uitgefloten ,..
Gelukkig maar..quote:Op zondag 13 maart 2022 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb me nooit bezeerdSchip was niet hoog en ik viel in die ballen
En mijn broer kennende had hij zijn zusje wel getroost als ik me echt had bezeerd
Dat valt mee denk ik?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat schatten jullie me toch weer gewelddadig in
Pffiew kom ik even goed weg.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
Iedereen die Mark heet eet ik rauw op
Nu ik die zin nog een keer zie, lees ik er wel iets anders inquote:Op zondag 13 maart 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt mee denk ik?
Iedereen wil toch bovenop ballen smijten
Leg even uitquote:Op zondag 13 maart 2022 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu ik die zin nog een keer zie, lees ik er wel iets anders in
Geen idee.. jij hebt geen abo dus dan kan het zomaarquote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef drakin het volgende:
Kwam ik net serieus een ballenbak tegen tijdens het scrollen naar de laatste post?
Heb jij een ballenbak ja?quote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef drakin het volgende:
Kwam ik net serieus een ballenbak tegen tijdens het scrollen naar de laatste post?
Wat heeft geen abo daar nou mee te makenquote:Op zondag 13 maart 2022 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. jij hebt geen abo dus dan kan het zomaar
Ik was laatst wel op zoek ernaar, maar helaas niet gevonden.quote:
Dan krijg je gepersonaliseerde advertentiesquote:Op zondag 13 maart 2022 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat heeft geen abo daar nou mee te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tijdens het scrollen alsnog gevondenquote:Op zondag 13 maart 2022 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was laatst wel op zoek ernaar, maar helaas niet gevonden.
Het was geen advertentie, gewoon iemands postquote:Op zondag 13 maart 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan krijg je gepersonaliseerde advertenties
Ging wel snel er voorbij, daarom moest ik nog even vragen of ik het wel goed zagquote:Op zondag 13 maart 2022 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En tijdens het scrollen alsnog gevonden
Een ballenbak voor in de entree van je webshop?quote:Op zondag 13 maart 2022 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik er 1 vind duik ik er zelf in natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Een ballenbak voor in de entree van je webshop?
Lekker voor thuisquote:Op zondag 13 maart 2022 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
WTF ik kon gewoon ff niet op forum.fok
kreeg het volgendeZou het een hint zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
In die roodverlichte zaal heb ik een keer dansles (Lindyhop) gehadquote:
wat voor dans is de Lindyhop ?quote:Op zondag 13 maart 2022 23:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In die roodverlichte zaal heb ik een keer dansles (Lindyhop) gehad
Een vrolijke dansvorm uit de VS met veel improvisatie.quote:
Ja las al wat geruchten eerder ...quote:Op maandag 14 maart 2022 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het?
https://www.voetbalprimeu(...)et-fc-barcelona.html
Veel eigen inbreng neem ik aanquote:Op maandag 14 maart 2022 00:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een vrolijke dansvorm uit de VS met veel improvisatie.
Hey jou nog niet gezien vanmorgenquote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Las dat je alles weer uitgehaald hadquote:
Ja balen he, was veel te klein. Patroon klopt voor geen meter.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja balen he, was veel te klein. Patroon klopt voor geen meter.
Kan ik weer opnieuw beginnen even ander patroon zoeken
Zou gewoon vrij ruim nemen deze keer dan. Babytje groeit vanzelf.quote:Op maandag 14 maart 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja balen he, was veel te klein. Patroon klopt voor geen meter.
Kan ik weer opnieuw beginnen even ander patroon zoeken
THnx.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zou gewoon vrij ruim nemen deze keer dan. Babytje groeit vanzelf.
Nog een keer succes
Daar had ik helemaal niet aan gedachtquote:Op maandag 14 maart 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
THnx.
Heb net aan die gehaakte knopen gezet, ff wassen spannen en drogen kan die de kast in tot de winter
ALs het een vestje voor de lente is heb je er niets aan als het in de zomer pas past![]()
Moet wel een beetje rekening met de jaargetijde houden natuurlijk
En zo is hetquote:Op maandag 14 maart 2022 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal niet aan gedacht
Heb je voor de winter alvast iets klaarliggen
Werkse Aoibquote:Op maandag 14 maart 2022 08:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben inmiddels weer geinstalleerd op werk
Moet je dan ook opnieuw opgestart worden?quote:Op maandag 14 maart 2022 08:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben inmiddels weer geinstalleerd op werk
Zoietsquote:Op maandag 14 maart 2022 09:49 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je dan ook opnieuw opgestart worden?
Je zit nog steeds op dezelfde locatie?quote:Op maandag 14 maart 2022 09:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZoietsNa een paar koffietjes en wat gekeuvel met mijn eilandgenoot is het enigszins gelukt
Jazekerquote:Op maandag 14 maart 2022 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je zit nog steeds op dezelfde locatie?
Mooi zo, omdat je toch eerst naar andere locatie zou moeten ofz?quote:Op maandag 14 maart 2022 10:38 schreef Aoibhin het volgende:
Haha, twee collega's van mij zijn aan het bellen met elkaar via Teams, maar zitten gewoon op nog geen 10 meter afstand van elkaar. Ik zit ertussenin en hoor hen nu met elkaar pratenZe hebben het nog niet door
[..]
En waarom bellen ze met elkaar dan?
JazekerHeel fijn team dit
Nou, we hebben meerdere verdiepingen hier en ze wisselen nog wel eens met wie waar moet zittenquote:Op maandag 14 maart 2022 11:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi zo, omdat je toch eerst naar andere locatie zou moeten ofz?
Ah ok lekker gevarieerd dusquote:Op maandag 14 maart 2022 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, we hebben meerdere verdiepingen hier en ze wisselen nog wel eens met wie waar moet zittenIk doe officieel BCO en Uitslagen en kan bij allebei worden ingedeeld
Sommigen van ons worden ook wel eens op de bellijn gezet, maar dat hebben ze mij nog niet laten doenquote:
Zou je dat wel willen doen? Of heb je zoiets van ik vindt die wel primaquote:Op maandag 14 maart 2022 11:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sommigen van ons worden ook wel eens op de bellijn gezet, maar dat hebben ze mij nog niet laten doen
Wat mij betreft zetten ze me alleen op Uitslagenquote:Op maandag 14 maart 2022 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou je dat wel willen doen? Of heb je zoiets van ik vindt die wel prima
Haha dat is wel bijzonder. Kun je niet stiekem het internetkabeltje er ff uittrekken. Benieuwd of ze dan tegen elkaar irl gaan klagen over het internet.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:38 schreef Aoibhin het volgende:
Haha, twee collega's van mij zijn aan het bellen met elkaar via Teams, maar zitten gewoon op nog geen 10 meter afstand van elkaar. Ik zit ertussenin en hoor hen nu met elkaar pratenZe hebben het nog niet door
[..]
JazekerHeel fijn team dit
Aan het eind van het gesprek begonnen ze het door te krijgen toen hij vroeg "oh zit je bij Uitslagen, dan zit je bij mij op de vloer toch?" en rond ging kijken en ging zwaaien, en toen zwaaide ze terugquote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha dat is wel bijzonder. Kun je niet stiekem het internetkabeltje er ff uittrekken. Benieuwd of ze dan tegen elkaar irl gaan klagen over het internet.
Nog een goedemorgen allen.
Dan zou ik ook inderdaad voor BCO en uitslagen kiezenquote:Op maandag 14 maart 2022 11:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat mij betreft zetten ze me alleen op UitslagenDat is het meest relaxte werk, en daarbinnen zijn ook verschillende klusjes, dus altijd wel wat afwisseling
BCO en bellijn dan bel je dus de hele dag met mensen. Ik vind het niet vreselijk om te doen, maar als ik even kan kiezen dan heb ik het liever niet
Ja dat even langslopen mis ik wel bij het thuiswerken moet ik zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan het eind van het gesprek begonnen ze het door te krijgen toen hij vroeg "oh zit je bij Uitslagen, dan zit je bij mij op de vloer toch?" en rond ging kijken en ging zwaaien, en toen zwaaide ze terug![]()
Er zitten nogal wat verdiepingen en afdelingen hier, dus we werken voornamelijk via de chat- en belfuncties van Teams. Maar als je toevallig dicht bij elkaar zit, werkt het natuurlijk ook om even langs te lopen
Toen we nog heel uitgebreid BCO deden, vorig jaar, toen was het juist vaak wel leuk om te bellen. Dan hang je al gauw drie kwartier met iemand aan de telefoon en krijg je toch een soort 'connectie' met de persoon aan de andere kant, en kun je zelfs nog wel eens gezellige of mooie gesprekken hebben.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan zou ik ook inderdaad voor BCO en uitslagen kiezen
Dat zijn dan wel leuke gesprekken hahaquote:Op maandag 14 maart 2022 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen we nog heel uitgebreid BCO deden, vorig jaar, toen was het juist vaak wel leuk om te bellen. Dan hang je al gauw drie kwartier met iemand aan de telefoon en krijg je toch een soort 'connectie' met de persoon aan de andere kant, en kun je zelfs nog wel eens gezellige of mooie gesprekken hebben.
Ik had zelfs een keer dat ik iemand aan de lijn had en ik moest even wachten tot zijn huisgenoot beschikbaar was om nog wat info door te geven (die was even de deur uit) en in plaats van terug te bellen ben ik gewoon wat met hem gaan babbelen over muziek en films enzo. Toen ik eenmaal die huisgenoot aan de lijn had, zei hij tegen het einde 'ik moest van [insert naam van huisgenoot met corona] vragen of je komend weekend wat met hem wil drinken, volgens mij vindt hij je leuk'![]()
Volgens mij zei ik zoiets als 'nou, ik heb zijn nummer!'quote:Op maandag 14 maart 2022 14:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel leuke gesprekken haha
En wat heb je toen gezegd?
En je hebt er niks mee gedaanquote:Op maandag 14 maart 2022 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik zoiets als 'nou, ik heb zijn nummer!'
Neequote:
Maar je hebt zijn naam wel ff gegoogled toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeStraks heeft die arme jongen serieus zitten wachten op een telefoontje
Maar ik zei het ook meer een beetje 'grappend' hoorIk mag de privegegevens die ik inkijk ook helemaal niet voor prive-doeleinden gebruiken en alleen voor werk; is ten strengste verboden
Nee. Zou nu ook niet meer weten hoe ie heetquote:Op maandag 14 maart 2022 15:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Maar je hebt zijn naam wel ff gegoogled toch?
Wie weet wel jaquote:Op maandag 14 maart 2022 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik zei het ook meer een beetje 'grappend' hoorIk mag de privegegevens die ik inkijk ook helemaal niet voor prive-doeleinden gebruiken en alleen voor werk; is ten strengste verboden
date materiaal gevonden?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat er niet best uitzien maatquote:Op maandag 14 maart 2022 16:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou jou wel zien willen zitten bij first dates, maat.
Awkward momenten, als die maar voorbij zijn kan t wel leuk zijnquote:
Merk je ook gelijk, begin van de middag nog regenquote:
Weinig regen gehad hier.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Merk je ook gelijk, begin van de middag nog regen
Vanmiddag volop zon hierquote:Op maandag 14 maart 2022 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje in de ochtend en vanmiddag
Met echte bats?quote:Op maandag 14 maart 2022 16:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Batminton gehad en amai mijn spieren.
Dat zou kunnen ja, als iemand dat meldt. En dan kan dat hele grote gevolgen hebben, want ik heb een geheimhoudingsverklaring getekend en als ik me daar niet aan hou, word ik natuurlijk ontslagen en mogelijk wordt het zelfs juridisch iets.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie weet wel ja![]()
En kunnen ze daar bijv achter komen? Als je dat wel zou doen?
Die kerel wel jaquote:
Als BDS bij first dates zit, dan ga ik misschien voor het eerst in mijn leven dat programma kijkenquote:Op maandag 14 maart 2022 16:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou jou wel zien willen zitten bij first dates, maat.
Ik vind het sowieso wel vermakelijk hoor dat programma. Kijkt lekker weg vlak na het eten.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als BDS bij first dates zit, dan ga ik misschien voor het eerst in mijn leven dat programma kijken
Kan me wel voorstellen dat het lekker wegkijkt inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2022 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel vermakelijk hoor dat programma. Kijkt lekker weg vlak na het eten.
Waarschuw mij even dan dan kijk ik meequote:Op maandag 14 maart 2022 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als BDS bij first dates zit, dan ga ik misschien voor het eerst in mijn leven dat programma kijken
Dat was het wel. Vooral op kracht.quote:
Vorig jaar nog gedaan buiten. Die shuttle waait minder snel weg.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat was het wel. Vooral op kracht.
Volgende keer rustig opbouwen en ook aangeven.
Ah ok, ene kant ook wel beter dat het zo streng is enz..quote:Op maandag 14 maart 2022 16:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, als iemand dat meldt. En dan kan dat hele grote gevolgen hebben, want ik heb een geheimhoudingsverklaring getekend en als ik me daar niet aan hou, word ik natuurlijk ontslagen en mogelijk wordt het zelfs juridisch iets.
Na afloop van een werkdag moeten ook alle aantekeningen van onze computers af.
dat heb ik met lang leven de liefde, wat een simpel volk zit daar soms tussen zegquote:Op maandag 14 maart 2022 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel vermakelijk hoor dat programma. Kijkt lekker weg vlak na het eten.
Hoe testen ze eigenlijk baby weet jij dat?quote:Op maandag 14 maart 2022 16:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, als iemand dat meldt. En dan kan dat hele grote gevolgen hebben, want ik heb een geheimhoudingsverklaring getekend en als ik me daar niet aan hou, word ik natuurlijk ontslagen en mogelijk wordt het zelfs juridisch iets.
Na afloop van een werkdag moeten ook alle aantekeningen van onze computers af.
Wanneer wordt het uitgezonden?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschuw mij even dan dan kijk ik mee
Geen idee, ik heb dat ooit en of twee keer even gezien maar niet mijn ding.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wanneer wordt het uitgezonden?
Zet hem op, BDS![]()
Het korfbalteam staat achter je
Ook niet mijn ding. Ik date liever zelf.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat ooit en of twee keer even gezien maar niet mijn ding.
ik ook wel maar dan moet hij zich wel opgevenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding. Ik date liever zelf.
Maar een uitzending met BDS wil ik wel zien
Dat heb ik dan wel een keer gezien. Dan heb je van die combo's dat je denkt "hoe dan"quote:Op maandag 14 maart 2022 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dat heb ik met lang leven de liefde, wat een simpel volk zit daar soms tussen zeg
Poeh ik zit niet meer zo heel erg in BCO (zaterdag weer voor het eerst sinds maanden, dus dat wordt veel bijlezenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe testen ze eigenlijk baby weet jij dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |