Heb je bezoek, Bos?quote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik drink gewoon vaak koffie.
Hey Sodequote:
Middag chuffiquote:
Hey Mrslquote:
Wat moet ze daarmee dan?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan. Mijn buurvrouw klopt op het raam en vraagt of ze mijn kassabon mag hebben.
Ja hoor, dat mag
wat kan ze daar mee?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan. Mijn buurvrouw klopt op het raam en vraagt of ze mijn kassabon mag hebben.
Ja hoor, dat mag
Achteraf ? Lijkt me niet kunnenquote:Op zondag 13 maart 2022 14:59 schreef Domnivoor het volgende:
Inlijsten en aan de muur hangen![]()
Of messenzegels halen bij de servicebalie.
Bij ons kan dat wel. De zelfscankassa geeft geen zegels.quote:
bij de appie krijg ik ze ongevraagd digitaalquote:Op zondag 13 maart 2022 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij ons kan dat wel. De zelfscankassa geeft geen zegels.
Dat kloptquote:Op zondag 13 maart 2022 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij ons kan dat wel. De zelfscankassa geeft geen zegels.
Dat is een stuk makkelijker.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
bij de appie krijg ik ze ongevraagd digitaal
Ik heb al een halve spaarkaart.. Gisteren kreeg ik bij de Vomar gewoon genoeg zegels voor 1 volle kaartquote:
Handigquote:Op zondag 13 maart 2022 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik spaar ook alle spaarzegels automatisch
Doe er zelf toch niks mee, dus maar ik er liever anderen blij meequote:
Wel aardig van jequote:Op zondag 13 maart 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe er zelf toch niks mee, dus maar ik er liever anderen blij mee
Die weten dat al preciesquote:Op zondag 13 maart 2022 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een paar cassieres al zover dat ze niet eens meer vragen of ik zegels wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |