Heb je bezoek, Bos?quote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik drink gewoon vaak koffie.
Hey Sodequote:
Middag chuffiquote:
Hey Mrslquote:
Wat moet ze daarmee dan?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan. Mijn buurvrouw klopt op het raam en vraagt of ze mijn kassabon mag hebben.
Ja hoor, dat mag
wat kan ze daar mee?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan. Mijn buurvrouw klopt op het raam en vraagt of ze mijn kassabon mag hebben.
Ja hoor, dat mag
Achteraf ? Lijkt me niet kunnenquote:Op zondag 13 maart 2022 14:59 schreef Domnivoor het volgende:
Inlijsten en aan de muur hangen![]()
Of messenzegels halen bij de servicebalie.
Bij ons kan dat wel. De zelfscankassa geeft geen zegels.quote:
bij de appie krijg ik ze ongevraagd digitaalquote:Op zondag 13 maart 2022 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij ons kan dat wel. De zelfscankassa geeft geen zegels.
Dat kloptquote:Op zondag 13 maart 2022 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij ons kan dat wel. De zelfscankassa geeft geen zegels.
Dat is een stuk makkelijker.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
bij de appie krijg ik ze ongevraagd digitaal
Ik heb al een halve spaarkaart.. Gisteren kreeg ik bij de Vomar gewoon genoeg zegels voor 1 volle kaartquote:
Handigquote:Op zondag 13 maart 2022 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik spaar ook alle spaarzegels automatisch
Doe er zelf toch niks mee, dus maar ik er liever anderen blij meequote:
Wel aardig van jequote:Op zondag 13 maart 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe er zelf toch niks mee, dus maar ik er liever anderen blij mee
Die weten dat al preciesquote:Op zondag 13 maart 2022 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een paar cassieres al zover dat ze niet eens meer vragen of ik zegels wil
Enige vraag die ik soms nog krijg: we hebben een nieuwe actie, wil je nu wel?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Enige vraag die ik soms nog krijg: we hebben een nieuwe actie, wil je nu wel?
Ja, hier ook. Is ook een kleinere winkel.quote:
En dan zeg je nee bedanktquote:Op zondag 13 maart 2022 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Enige vraag die ik soms nog krijg: we hebben een nieuwe actie, wil je nu wel?
Dat heb ik altijd met de voetbalplaatjes. Ik hoef die dingen niet, maar er staan standaard wel wat kinderen bij de deur van de AH te bedelen om plaatjes bij mensen die de winkel uit komen, en ach, die mogen dat dan wel hebbenquote:Op zondag 13 maart 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe er zelf toch niks mee, dus maar ik er liever anderen blij mee
Die spaarde ik eerder wel voor mijn neefje, maar nu niet meer.. maar weg geven aan andere kinderen kan ookquote:Op zondag 13 maart 2022 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met de voetbalplaatjes. Ik hoef die dingen niet, maar er staan standaard wel wat kinderen bij de deur van de AH te bedelen om plaatjes bij mensen die de winkel uit komen, en ach, die mogen dat dan wel hebben
Daar kom ik zo vaak dus, dan kan ik hooguit voor 1 sparenquote:Op zondag 13 maart 2022 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
Dingen zoals die mini's enzo vind ik dan wel weer leuk om zelf te sparenGewoon om alles compleet te krijgen. Zodra de actie over is, pleur ik alles wel weg.
Breng het dan naar een kringloop ofzo?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
Dingen zoals die mini's enzo vind ik dan wel weer leuk om zelf te sparenGewoon om alles compleet te krijgen. Zodra de actie over is, pleur ik alles wel weg.
Die verzameldingetjes zijn natuurlijk ook echt niet milieubewustquote:Op zondag 13 maart 2022 17:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik spaar alleen Airmiles. Daar kun je leuke dingen mee doen zoals naar de bioscoop of een dierentuin.
Theekopjes, messen, bestek etc. heb ik al. Verzameldingetjes hoef ik niet.
Dat doe ik sinds vorig jaar ook. De rente die je krijgt bij een volle kaart is 6% en bij een niet volle kaart 3%. Dat is meer dan wat ik op mijn spaarrekening krijg, dat is nu inmiddels 0%.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Spaar bijna nergens voor, alleen voor AH zegels. krijg ik mooi 52 terug met een volle kaart..
Ja daar krijg geen rente meer op helaas..quote:Op zondag 13 maart 2022 17:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat doe ik sinds vorig jaar ook. De rente die je krijgt bij een volle kaart is 6% en bij een niet volle kaart 3%. Dat is meer dan wat ik op mijn spaarrekening krijg, dat is nu inmiddels 0%.
quote:
Had nog macaroni over van gisteren.quote:
Met biefstuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |