Dat lees ik er nou ook weer niet in, maar bon.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Is dat dezelfde ambassadeur die Rutte een nazi noemde?
Nee, we hebben het maar zwaar hier ja. Die vluchtelingen ook nog eens erbij met hun gezeik.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:32 schreef Toine51 het volgende:
Ach ja, we zullen eens zien wat de toekomst ons brengt. Iig weinig tot niet rooskleurig.
Popcorn.gifquote:Op zondag 13 maart 2022 09:07 schreef Slobeend het volgende:
Dit wordt natuurlijk een kansloos gesprek
[ twitter ]
Maar de gasprijzen! En de benzineprijs! Boehoehoehoe.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, we hebben het maar zwaar hier ja. Die vluchtelingen ook nog eens erbij met hun gezeik.
Nou ben ik benieuwd hoe het aan hun lot overlaten van de mensen van wie het land dat op nog geen 1500km van je voordeur begint en dat nu verwoest wordt die toekomst rooskleuriger maakt. Op de snelste route van Nederland naar Oekraïne doorkruis je slechts twee landen. Waar moeten ze heen?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:32 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ach ja, we zullen eens zien wat de toekomst ons brengt. Iig weinig tot niet rooskleurig.
Beetje raar dat ze een Engelse kaart pakken terwijl het publiek Russisch is en geen woord Engels kan.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:28 schreef Usert het volgende:
Helaas is m’n Russisch niet denderend, maar bijzonder is het denk ik wel wat ze hier bespreken:
https://t.me/OSINTUKRAINE/3077
Jammer dat dit niet bij Nieuwsuur is, zou mooi zijn als Mariëlle Tweebeeke die ambassadeur compleet fileertquote:
Volgens mij lees jij tussen mijn regels door. Ik klaag niet over de vluchtelingenopvang nú. Het gaat mij om het toekomstbeeld wat dat ons gaat brengen. Uit het Oosten, het Zuiden, overal komen mensen hier heen. Dat wordt onhoudbaar.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, we hebben het maar zwaar hier ja. Die vluchtelingen ook nog eens erbij met hun gezeik.
Volgens mij lees jij tussen mijn regels door. Ik klaag niet over de vluchtelingenopvang nú. Het gaat mij om het toekomstbeeld wat dat ons gaat brengen. Uit het Oosten, het Zuiden, overal komen mensen hier heen. Dat wordt onhoudbaar.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Geeft men daar de Oekraïense vluchtelingen de schuld van?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar de gasprijzen! En de benzineprijs! Boehoehoehoe.
Jankballen.
Daar moet je inderdaad goed over nadenken ja. Maar om dan nu al de houding te hebben dat de toekomst er zo zwart uit ziet.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:02 schreef Toine51 het volgende:
Volgens mij lees jij tussen mijn regels door. Ik klaag niet over de vluchtelingenopvang nú. Het gaat mij om het toekomstbeeld wat dat ons gaat brengen. Uit het Oosten, het Zuiden, overal komen mensen hier heen. Dat wordt onhoudbaar.
Ligt helemaal aan de contextquote:Op zondag 13 maart 2022 09:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Bewust op burgers schieten is gewoon poging tot genocide wat mij betreft.
Gaat niet om de aantallen, maar de intentie.
Propaganda werkt 2 kanten opquote:Op zondag 13 maart 2022 10:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Alweer een burgemeester ontvoerd. Waarom?
Poging om angst bij anderen te creeeren.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Alweer een burgemeester ontvoerd. Waarom?
Waarom geven we dat kutvolk een podium voor leugens en propaganda?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:07 schreef Slobeend het volgende:
Dit wordt natuurlijk een kansloos gesprek
[ twitter ]
Niet natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd hoe het aan hun lot overlaten van de mensen van wie het land dat op nog geen 1500km van je voordeur begint en dat nu verwoest wordt die toekomst rooskleuriger maakt. Op de snelste route van Nederland naar Oekraïne doorkruis je slechts twee landen. Waar moeten ze heen?
Ziekenhuizen, vooral op kinderen richten en gezinnen, voedsel voorziening.quote:
Succes in Canada.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:10 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Niet natuurlijk.
Maar nogmaals. Wil jij, als Poetin Oekraïne inneemt en het merendeel van de bevolking wil niet terug, pakweg 100000 mensen hier permanent willen laten blijven? Of meer? Bovenop de alsmaar groeiende stroom uit Afrika?
Daar maak ik mij druk om. Terecht ook of niet? Of ben ik nu een egoïst omdat ik aan mijn eigen leefbaarheid in de toekomst denk?
Hier kan Wilders je vast een antwoord op gevenquote:Op zondag 13 maart 2022 10:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad goed over nadenken ja. Maar om dan nu al de houding te hebben dat de toekomst er zo zwart uit ziet.
Genocide heeft ook een component dat een specifieke beschermde groep getarget wordt. Het is meer dan een hoop burgers vermoorden.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ziekenhuizen, vooral op kinderen richten en gezinnen, voedsel voorziening.
Vluchtroutes vol leggen met mijnen of continue beschieten.
Dat zal deels angst zaaien zijn, maar ik noem het genocide.
Denk bij het ICC in Den Haag ook.
We hebben er letterlijk beelden van dat hem met een zwarte kap op mee nemen en afvoeren.quote:
Die vorige burgermeester is letterlijk ontvoerd waarna er nu een vrouw zit die pro russisch is.... duidelijker kan je het niet hebben? Ze gaf een speech gister.quote:
ow ja.. Frankrijk is niet volquote:Op zondag 13 maart 2022 10:15 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, ik vertrek over 10 jaar naar Frankrijk
nederland ook nietquote:
Die toekomstige leefbaarheid is in grote mate afhankelijk van de mate waarin Europa zichzelf weet te verenigen, en daar hoort bij dat je je niet aan de solidariteit onttrekt wanneer er vluchtelingen opgevangen moeten worden.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:10 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Niet natuurlijk.
Maar nogmaals. Wil jij, als Poetin Oekraïne inneemt en het merendeel van de bevolking wil niet terug, pakweg 100000 mensen hier permanent willen laten blijven? Of meer? Bovenop de alsmaar groeiende stroom uit Afrika?
Daar maak ik mij druk om. Terecht ook of niet? Of ben ik nu een egoïst omdat ik aan mijn eigen leefbaarheid in de toekomst denk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |