Gezien je gebruikersnaam idd het laatstequote:Op zondag 13 maart 2022 00:48 schreef Complotwappie het volgende:
Straks ww3 of deze twitterbron kan de vuilbak in:
[ twitter ]
Iran is nog mild, alleen maar de US ambassade in Irak.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De VS moet nu geen olie op het vuur gooien.
Ze hebben honderen van die dingen aan Terroristische organisaties weggegeven om op Israel te schieten. Als deze nu niet vanuit orders uit Teheran zijn afgeschoten dan is het vast niet lastig geweest om een paar van die dingen van een mafklapper uit Gaza over te kopen.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan deze raketten? Het is niet dat de Iraanse regering zegt "hier heb je 6 raketten. Veel plezier ermee".
Oekraense variant van de Daily Mail.quote:
Van het bruto binnenlands product (bbp) gaat er nu 1,5% naar Defensie. De komende jaren wordt dat nog minder. Van de 30 NAVO-bondgenoten staat Nederland wat de Defensie-uitgaven betreft in 2024 naar verwachting op plaats 26.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het budget ging net Prinsjesdag dit jaar al flink omhoog
Niet zo lastig wanneer 4% van je bnp bestaat uit EU subsidiesquote:Op zondag 13 maart 2022 01:08 schreef TheJanitor het volgende:
Een lachtertje. Zelfs Polen kan het naar 3% tillen.
Volgens mij ging het juist omhoog naar 1.85%quote:Op zondag 13 maart 2022 01:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Van het bruto binnenlands product (bbp) gaat er nu 1,5% naar Defensie. De komende jaren wordt dat nog minder. Van de 30 NAVO-bondgenoten staat Nederland wat de Defensie-uitgaven betreft in 2024 naar verwachting op plaats 26.
Een lachtertje. Zelfs Polen kan het naar 3% tillen.
Vuurwerk voor de verjaardag van Soleimani I guessquote:Op zondag 13 maart 2022 01:06 schreef Montagui het volgende:
Waarom zou Iran dat nu doen? It makes no sense.
[ twitter ]
Welnee, komt wel goedquote:
3 voor de prijs van 2, met select krijg je ze gratis dezelfde dag thuis bezorgdquote:
Wat ik zeg klopt niet? Dat staat letterlijk in dezelfde link die jij me stuurt.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Volgens mij ging het juist omhoog naar 1.85%
https://www.defensie.nl/a(...)oor-defensie-in-2022
Nog steeds te weinig maar wat je zegt klopt niet, komende jaren gaat het juist omhoog en er gaan zelf van alle kanten stemmen op om het verder te verhogen
quote:Op zondag 13 maart 2022 01:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat ik zeg klopt niet? Dat staat letterlijk in dezelfde link die jij me stuurt.
quote:Met de komende kabinetsperiode ruim 4 miljard per jaar extra, gaat er 1,8% van het bbp naar Defensie. Daarmee zou Nederland in vergelijking met de NAVO-bondgenoten op het gemiddelde uitkomen. Er is structureel 5 miljard meer nodig om toe te groeien naar de 2% bbp NAVO-norm.
Nee ze krijgen 4 miljard extra en hebben dan nog 5 miljard nodigquote:Op zondag 13 maart 2022 01:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Staat wat ze nodig hebben, niet wat ze krijgen.
Waarom staat er dan:quote:Op zondag 13 maart 2022 01:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee ze krijgen 4 miljard nodig en hebben dan nog 5 miljard nodig
Wat zitten ze dan te liegen op hun eigen website. Het wordt er niet duidelijker op.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:51 schreef sp3c het volgende:
Maar het wordt niet minder
https://marineschepen.nl/(...)rd-extra-151221.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |