And tear!quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:30 schreef Faxie het volgende:
Ja douchen. Moet de Westerschelde even afspoelen
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Faxie onder de douche:
[ afbeelding ]
Kort, krachtig, duidelijk.quote:
Zeer goed ende gemoedelijkquote:
Zekerquote:
Tofquote:Op zondag 13 maart 2022 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn weekend was vermoeiend, maar wel heel gezellig
And that's what countsquote:Op zondag 13 maart 2022 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn weekend was vermoeiend, maar wel heel gezellig
Doe maar een zelfgebakken boterham met dik boter en pure hagelslag.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker
En zelfgebakken brood is awesome
Tot zover mijn nieuwsbericht
Dat is een goddelijke combinatiequote:Op zondag 13 maart 2022 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar een zelfgebakken boterham met dik boter en pure hagelslag.
Ik wilde eerst nog een versgebakken snee vragen.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog een versgebakken snee vragen.
Damn, heerlijkquote:Op zondag 13 maart 2022 20:36 schreef Senn88 het volgende:
Heb net nog lasagna gemaakt. Staat nu in de oven. Dan is het eten voor morgen vast klaar.
Mooie film, mooie muziekquote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Kijkende. God, wat blijft het een bazenscene!
Amen to thatquote:
Welterustenquote:
Vijf dagen uitrusten richting het weekend.quote:
Ik luister 'm nu even. Klinkt weer lekker.quote:
We waarderen je inzetquote:Op maandag 14 maart 2022 09:26 schreef Tegan het volgende:
Ik werk gewoon de hele week. Iemand moet het doen.
Dat scheelt weer, kunnen wij terug naar bedquote:Op maandag 14 maart 2022 09:26 schreef Tegan het volgende:
Ik werk gewoon de hele week. Iemand moet het doen.
Volgende week een dag maar Utrecht. Toch al snel een jaartje of 3 geleden dat ik zo'n treinreis heb ondernomenquote:Op maandag 14 maart 2022 10:13 schreef AirwiN het volgende:
Leuk hoor dat werken op kantoor, maar nu moet ik mijn overhemden weer netjes strijken en naar de stomerij enzo.
Spannend. Over twee weken mag ik naar Amsterdam. Ik hoop nu al op een lockdown voor die tijd, maar ik vrees dat ik er niet aan ontkom.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:36 schreef DrMarten het volgende:
Volgende week een dag maar Utrecht. Toch al snel een jaartje of 3 geleden dat ik zo'n treinreis heb ondernomen
Ga je op donderdag? Dan kunnen we meetenquote:Op maandag 14 maart 2022 10:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgende week een dag maar Utrecht. Toch al snel een jaartje of 3 geleden dat ik zo'n treinreis heb ondernomen
Jaloers nu.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Ga je op donderdag? Dan kunnen we meeten
Nopequote:Op maandag 14 maart 2022 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaloers nu.
Dat gezegd hebbende, ben je 29 maart in Utrecht toevallig?
Welk nieuws?quote:Op maandag 14 maart 2022 10:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat nieuws uit China is ook weer deprimerend, alsof we al niet genoeg ellende hebben.
Welk nieuws heb ik gemist?quote:Op maandag 14 maart 2022 10:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat nieuws uit China is ook weer deprimerend, alsof we al niet genoeg ellende hebben.
Helaas.quote:
O ja dat had ik gelezen. Maar dat is niet ons probleem toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 11:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Dit nieuws: https://nos.nl/artikel/24(...)r-versie-van-omikron
Dinsdagquote:Op maandag 14 maart 2022 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga je op donderdag? Dan kunnen we meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |