Dit verbaast niemand.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:36 schreef Arth_NL het volgende:
Anna Bergendahl. 0-0-0-0-0 en 10 van Spanje.
Dit is (zoals verwacht) wel gespeeld.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef blackswangreen het volgende:
Zo gaat Cornelia wel winnen natuurlijk, die Anders ligt te ver achter.
Alleen Medina zie ik als een echte televote magneet boven in behalve Corneliaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is (zoals verwacht) wel gespeeld.
Ja, aardig van de Tsjechen om een poging te doen het spannend te maken maar het is nu wel gespeeld, denk ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef blackswangreen het volgende:
Zo gaat Cornelia wel winnen natuurlijk, die Anders ligt te ver achter.
Ik zie Medina eerder winnen nog dan Anders, of hij moet echt massaal iedereen aan het stemmen hebben gekregen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:40 schreef molloot200 het volgende:
Zou het gespeeld zijn? Is de voorsprong groot genoeg?
Ik zie niet meteen dat Medina even een gat van 23 punten gaat goedmaken. En het zal van hen moeten komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:40 schreef molloot200 het volgende:
Zou het gespeeld zijn? Is de voorsprong groot genoeg?
Op leeftijdsgroep he?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:40 schreef Fred_B het volgende:
45 punten gat met nog zeven stemrondes bij het publiek.
Oh maar Medina kan ik heel erg mee levenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zie niet meteen dat Medina even een gat van 23 punten gaat goedmaken. En het zal van hen moeten komen.
Ja, die gaat Anders normaliter sowieso niet allemaal winnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |