Eens. Allebei geel was nóg beter geweest.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:41 schreef Cupfighter het volgende:
Over de rode kaart, ze hadden er allebei af gemoeten dan
Kooij hoort daar ook bijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vd Eijk is echt veruit de slechtste scheidsrechter die in de Eredivisie fluit.
Erg jammer.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:23 schreef Caland het volgende:
User @:maxi-mus post in het verkeerde topic
En dan staat morgen ook nog op het programma!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een weekend met veel indrukken geweest, dat moet ik even verwerken.
Prima potjes morgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
En dan staat morgen ook nog op het programma!
Dat zei je moeder ook vannachtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Keurig gebruik gemaakt van de overtalsituatie.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:33 schreef Zipportal het volgende:
5 minuten voor tijd
Zwart
Versleten
Bony
Erg jammer. Welke film?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga zo maar eens een film kijken. De degradatiekraker geloof ik wel.
Op DVD? @GGMMquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind die film een beetje overreeted. Ja, het is een goede film maar ik vind het niet zo goed als de meeste mensen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
No country for old men.
Gezien? Dan graag een review.
Geen heel Holland bakt?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedankt voor deze review. Leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind die film een beetje overreeted. Ja, het is een goede film maar ik vind het niet zo goed als de meeste mensen.
7.2/10.
Ze hadden er 3 verdiend.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:39 schreef Zorro het volgende:
NEC had een punt verdiend. Genaaid door een belachelijke rode kaart.
Rudolph van 24kitchen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Luuk Ikkink ook. Die is 100% homo. Ik haal mezelf hier onderuit.
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rudolph van 24kitchen.
Ik respecteer je desalniettemin Lenny.
Mee eens, maar ik wilde het een beetje kalm aan doen.quote:
Gooide hij een vuurwerkbom?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:42 schreef Caland het volgende:
Danny Buijs maakt ruzie met de cameraman
7.5/10quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
No country for old men.
Gezien? Dan graag een review.
Daar ging het over toen @maxi-mus Lenny met zekerheid de heteroseksualiteit in duwde.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat hij gewoon een gezin heeft?
Vertel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:57 schreef Bayswater het volgende:
Supporters Eagles zorgen denk ik voor de druppel dat het uitvak bij Sparta volgend jaar minder gezellig gaat worden voor uitsupporters. Wat een trieste lui.
Bekogelen familievak ernaast en heel veel rotzooi in de wijk trappen. Sparta is altijd voorstander van vrij reizen voor uitpubliek, gedraag je daar dan ook naar.quote:
RKC is geen clubquote:
Dat is wel heel treurig. Donder dan maar op naar de KKD.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
RKC is geen club
Zelfs met 1/3e bezetting toen was er nog losse kaartverkoop.
De oude vete ooit bij Rotterdam CS wordt weer nieuw leven ingeblazen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik zie vooral wat Spartanen bijdehand doen en er vervolgens achterkomen dat ze met wel heel weinig man zijn.
Niemand, Heerenveen is pure aidsquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van wie wordt er verwacht dat ie scoort bij Heerenveen?
Nee joh, is een lekker ding.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee joh, is een lekker ding.
Goh, maar verder gaat het alleen in Arnhem fout toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Bekogelen familievak ernaast en heel veel rotzooi in de wijk trappen. Sparta is altijd voorstander van vrij reizen voor uitpubliek, gedraag je daar dan ook naar.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee joh, is een lekker ding.
Hij komt uit Twente. Daar houden ze ook van Grolsch. Dat zegt toch genoeg over hun 'aparte smaak'?quote:
Hoezo? (ik kijk niet en dat lijkt me gezien de stand tot nu toe een hele verstandige keuze)quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:41 schreef yats het volgende:
Je zal maar supporter van Heerenveen zijn en nu in het uitvak van RKC zitten.
Deze wedstrijd is het medicijn tegen insomnia. En dan moet je nog terug rijden naar Friesland...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoezo? (ik kijk niet en dat lijkt me gezien de stand tot nu toe een hele verstandige keuze)
Wss een Duitser die niet eens voor Heerenveen is!!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:49 schreef yats het volgende:
Wat een boefjes daar in het Friese uitvak. Een beetje vuurwerk op het veld gooien, foei!
Kleinbier vergeleken bij Vitesse natuurlijk. Dan ben je een echte kerel als je bier op Okoye hep gegooid.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:49 schreef yats het volgende:
Wat een boefjes daar in het Friese uitvak. Een beetje vuurwerk op het veld gooien, foei!
Ik verdenk een Cambuur-supporter die een weddenschap verloren heeft.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wss een Duitser die niet eens voor Heerenveen is!!
Ze schijnen geen bier te schenken in het uitvak van RKC. Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kleinbier vergeleken bij Vitesse natuurlijk. Dan ben je een echte kerel als je bier op Okoye hep gegooid.
Of een studentenstunt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verdenk een Cambuur-supporter die een weddenschap verloren heeft.
Hebben ze studenten in Heerenveen?quote:
RKC is Der Alte Dessauerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ze schijnen geen bier te schenken in het uitvak van RKC. Dat verklaart een hoop.
Gezelligheid met een kleine G?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
RKC is Der Alte Dessauer
RKC is een carnavalsshirt en denken dat je uniek bent
RKC is Janus van Gelder
RKC is..?
Dat zou ik niet per se denken bij RKC.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef yats het volgende:
Verlangen naar vroeger toen alles beter was?
Nee Bud is lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Hij komt uit Twente. Daar houden ze ook van Grolsch. Dat zegt toch genoeg over hun 'aparte smaak'?
Andersomquote:
Zo dan:quote:
Dat zou Kopenhagen ook niet moeten zijn. We zagen donderdag hoe dat ging.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Utrecht mist een half basiselftal , mag dus geen problemen opleveren voor PSV
PSV probeert het een beetje spannend te houden, als ze gas geven winnen ze dat flut toernooitje met 2 vingers in de neus. Zelfs de KNVB beker heeft meer waardequote:Op zondag 13 maart 2022 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou Kopenhagen ook niet moeten zijn. We zagen donderdag hoe dat ging.
quote:Op zondag 13 maart 2022 12:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV probeert het een beetje spannend te houden, als ze gas geven winnen ze dat flut toernooitje met 2 vingers in de neus. Zelfs de KNVB beker heeft meer waarde
Gelijkwaardig denk ik, (tegen Leicester ga je er waarschijnlijk wel af)quote:Op zondag 13 maart 2022 12:37 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Tegen een Leicester As Roma of Marseille gaan jullie er gewoon af hoor
Tegen Feyenoord ook .quote:Op zondag 13 maart 2022 12:37 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Tegen een Leicester As Roma of Marseille gaan jullie er gewoon af hoor
Dat heeft PSV inderdaad wel laten zien met hun glorieuze Europese prestaties van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV probeert het een beetje spannend te houden, als ze gas geven winnen ze dat flut toernooitje met 2 vingers in de neus. Zelfs de KNVB beker heeft meer waarde
YELLOWEDquote:Op zondag 13 maart 2022 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mevrouw van Geel ook weer dominant aanwezig.
quote:Op zondag 13 maart 2022 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft PSV inderdaad wel laten zien met hun glorieuze Europese prestaties van de afgelopen jaren.
quote:Op zondag 13 maart 2022 12:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Overwintering in de EL hoort elk seizoen het minimale te zijn voor een club als PSV.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:29 schreef PSVCL het volgende:
Willem II![]()
![]()
[..]![]()
Vorig seizoen overwinterd in de EL, ongelukkig en onterecht eruit geknikkerd door Olympiacos in de 93e minuut.
Dat is een kwaliteitquote:Op zondag 13 maart 2022 13:29 schreef PSVCL het volgende:
Willem II![]()
![]()
[..]![]()
Vorig seizoen overwinterd in de EL, ongelukkig en onterecht eruit geknikkerd door Olympiacos in de 93e minuut.
Nu alleen @klaasweetalles nog.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:33 schreef PicoMMP het volgende:
@:yats en @:psvcl samen in het topic. Deze zondag kan niet beter
We missen @Shreyas nog.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:33 schreef PicoMMP het volgende:
@:yats en @:psvcl samen in het topic. Deze zondag kan niet beter
Zichzelf fit gehouden maar al een klein jaar geen wedstrijd gespeeld. Max 15 min dus en dan Hornkamp bedienen die nog geen bal over 2 meter kan aannemen.quote:
Willem II heeft een GROOT probleem!quote:Op zondag 13 maart 2022 13:38 schreef PicoMMP het volgende:
Als PEC weet te winnen staat Willem II laatste, met nog een pittig programma voor de boeg
Zo ver over is wel knapper dan niet op goal met al die tijd en ruimte. Maar goed, blijft Fortuna inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Denkt deze commentator dat hij naar super League ploegen kijkt of zo? Hij verwacht dat ze stuk voor stuk ballen in de kruising kunnen volleren
Ik gun lenny geen degradatie. De rest van Willem 2 echter wel. Wat een wanbeleid daar.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:38 schreef PicoMMP het volgende:
Als PEC weet te winnen staat Willem II laatste, met nog een pittig programma voor de boeg
Hoe kan hij überhaupt tot daar komen? Dan letten de stewards ook niet op. Of zou die steward van ons die die Duitser tegen Sparta niet tegen hield een 'functie elders' in Sittard gevonden hebben?quote:
Haha zouden zijn broze knieën en heupen hem echt niet verder hebben gekregen over de boarding aangezien hij daar maar zat?quote:Op zondag 13 maart 2022 13:58 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe kan hij überhaupt tot daar komen? Dan letten de stewards ook niet op. Of zou die steward van ons die die Duitser tegen Sparta niet tegen hield een 'functie elders' in Sittard gevonden hebben?
Sorry, ik ga aan school zitten en kijk ondertussen Rayo tegen Sevilla.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe was dat geen overtreding?
Oke ik ben hier de enige poster.
'lijkt'.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:02 schreef Zorro het volgende:
"Fortuna lijkt op weg naar drie punten"
Commentator heeft de wedstrijden van ajax en Groningen niet meegekregen?
Wederom slecht gespeeld van Fortunaquote:
Wanbeleid moet afgestraft worden. Al gun ik Lenny beter.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:09 schreef fetX het volgende:
En toch vind ik dit jammer. Hoop dat Willem II erin blijft.
RKC mag er van mij uit met hun fietsenstallingstadion.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:09 schreef fetX het volgende:
En toch vind ik dit jammer. Hoop dat Willem II erin blijft.
Ach, daar zijn er wel meer van. Ook in de hogere regionen.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:10 schreef yats het volgende:
[..]
Wanbeleid moet afgestraft worden. Al gun ik Lenny beter.
Dan had hij vast wel iets anders gedaan waar je een paar weken boos over was.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:11 schreef yats het volgende:
Hadden we Higler maar gehad tegen Sparta. Die geeft tenminste wel geel voor tijdrekken.
Indekgenotquote:Op zondag 13 maart 2022 14:13 schreef yats het volgende:
Ik wil Heracles vast feliciteren met de punten. Geen Doekhi, Dasa, Bazoer en Openda...
Hup PSV!quote:
Nee.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou wel leuk zijn als Zwolle wint vandaag voor de degradatiestrijd.
Bazoer is sowieso geen basisspeler meer toch? En openda is zijn huidige scherpte...quote:Op zondag 13 maart 2022 14:13 schreef yats het volgende:
Ik wil Heracles vast feliciteren met de punten. Geen Doekhi, Dasa, Bazoer en Openda...
Ik snap onze trainer gewoon niet. Alsof hen nu sparen er toe lijd dat we in Rome gaan winnen...quote:
Heracles kan er geen klote vanquote:Op zondag 13 maart 2022 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap onze trainer gewoon niet. Alsof hen nu sparen er toe lijd dat we in Rome gaan winnen...
Op basis van deze review ga ik deze chips NIET kopen.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Croky Ribble rock bolognese is echt fucking ranzig.
En of het resultaat eronder lijdtquote:Op zondag 13 maart 2022 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap onze trainer gewoon niet. Alsof hen nu sparen er toe lijd dat we in Rome gaan winnen...
Geen idee, ik kijk nooit naar Heraclesquote:
Jij wist real Madrid ook goed op waarde te schatten aan de hand van 1 wedstrijd dus ik geloof je.quote:
Croky chipsquote:Op zondag 13 maart 2022 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Croky Ribble rock bolognese is echt fucking ranzig.
Fijnquote:Op zondag 13 maart 2022 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wist real Madrid ook goed op waarde te schatten aan de hand van 1 wedstrijd dus ik geloof je.
Vitesse is wel echt super goed inderdaadquote:Op zondag 13 maart 2022 14:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Fijnen terecht.
Maar indekken tegen de nummer 13 is als Europees spelende club een beetje sneu.
4-5 in de 94e minuut.quote:
Ze willen allemaal de afgang van PSV meemaken.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah het Utrecht stadion zit ook een keertje vol
PEC en Willem II, al hoop ik nog op Heerenveen.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat er degraderen, denken jullie?
Nouri.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Vitesse dit seizoen tegen dit soort teams ziet is dat geen indekken maar realisme.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Fijnen terecht.
Maar indekken tegen de nummer 13 is als Europees spelende club een beetje sneu.
PEC Zwolle komt daar ook wel voor in aanmerking.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heracles is echt de meest anonieme club in de Eredivisie
Voegt gewoon helemaal niks toe.
quote:Op zondag 13 maart 2022 14:28 schreef GGMM het volgende:
Vink is een debiel
Snap niet dat @:klaasweetalles altijd vol lof over hem is
Heerenveen scoort nooit maar heeft wel een relatief makkelijk programma.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
PEC en Willem II, al hoop ik nog op Heerenveen.
Willem 2 en Spartaquote:Op zondag 13 maart 2022 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen scoort nooit maar heeft wel een relatief makkelijk programma.
NEC ook. Hun grootste identiteit is hun haat jegens ons.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PEC Zwolle komt daar ook wel voor in aanmerking.
Is dat de tactiek van Vitesse? Elke week het nieuws halen door rotzooi om maar niet anoniem genoemd te kunnen worden?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:32 schreef yats het volgende:
[..]
NEC ook. Hun grootste identiteit is hun haat jegens ons.
Wat is het stil in Almelo overigens.
quote:Op zondag 13 maart 2022 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijken jullie intussen ook allemaal naar de Ronde van Drenthe?
Nee ik kijk naar bbc world newsquote:Op zondag 13 maart 2022 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht - PSV kijken danquote:Op zondag 13 maart 2022 14:34 schreef yats het volgende:
Tjezus, wat een irritant beeld daar in Almelo. 3/4 van het vekd is overbelicht en 1/4 zie je bijna niet omdat het donker is.
Je kan veel van Vitesse zeggen maar niet dat ze ooit anoniem geweest zijn. Niet voor niets is de bijnaam Hollywood aan de Rijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat de tactiek van Vitesse? Elke week het nieuws halen door rotzooi om maar niet anoniem genoemd te kunnen worden?
nouquote:Op zondag 13 maart 2022 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Je kan veel van Vitesse zeggen maar niet dat ze ooit anoniem geweest zijn. Niet voor niets is de bijnaam Hollywood aan de Rijn.
quote:Op zondag 13 maart 2022 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Je kan veel van Vitesse zeggen maar niet dat ze ooit anoniem geweest zijn. Niet voor niets is de bijnaam Hollywood aan de Rijn.
Ja dus. Nee mooi!quote:Op zondag 13 maart 2022 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam gaan kijken?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat ons veld slecht was. Een rijke eigenaar betekent dus niet automatisch een goed veld.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een mooie zandbak is het 5 metergebied van Utrecht.
Ik wist niet dat Putin wilde dat Vitesse kapot gaat, ik stel voor dat we Arnhem goed beveilgen!quote:Op zondag 13 maart 2022 14:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nou
ik wil dat vitesse kapoet gaat net als putin
Ijzersterke conclusie makker.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat ons veld slecht was. Een rijke eigenaar betekent dus niet automatisch een goed veld.
PutinGOATquote:Op zondag 13 maart 2022 14:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nou
ik wil dat vitesse kapoet gaat net als putin
Putin is indirect toch soort van eigenaar van Vitesse?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Putin wilde dat Vitesse kapot gaat, ik stel voor dat we Arnhem goed beveilgen!
Ik snap nooit hoe moeilijk het kan zijn om een goed veld te hebben. Al schijnt bij ons de kapotte drainage de schuld te zijn. Maar fix dat dan!quote:
Veerman speelde niet sterk donderdag of zo. Je krijgt maar 1 kans.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Worden Madueke en Veerman gespaard?
Geen idee. In de Kuip regelen ze dan alles weer slecht, behalve het veld (lol)quote:Op zondag 13 maart 2022 14:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe moeilijk het kan zijn om een goed veld te hebben. Al schijnt bij ons de kapotte drainage de schuld te zijn. Maar fix dat dan!
We zijn het zowaar eensquote:Op zondag 13 maart 2022 14:40 schreef fetX het volgende:
Ik vind Heracles en PEC enorme zaadclubs. Heracles nu nog wel net wat kutter door dat kunstgras.
Dan weten jullie dat.
Drommeligquote:Op zondag 13 maart 2022 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt ontzettend rommelig deze wedstrijd
PSV speelt, had je wat anders verwacht?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt ontzettend rommelig deze wedstrijd
FC Utrecht is aan een extreem wisselvallig seizoen bezig en ze missen vandaag een hele hoop spelers vanwege Tante Cor.quote:
Een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
FC Utrecht is aan een extreem wisselvallig seizoen bezig en ze missen vandaag een hele hoop spelers vanwege Tante Cor.
Wat wil je precies?
Kan het 16:45 enkel meevallen tegen een kamikaze Zwollequote:Op zondag 13 maart 2022 14:49 schreef fetX het volgende:
Maar goed, daar moet je doorgaans niet Utrecht of PSV voor kijken.
Ik hou het helemaal bij mezelf. Te hoge verwachtingen.
Er is vanmiddag vast wat te juichen voor Zwolle met Marciano in het doel.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan het 16:45 enkel meevallen tegen een kamikaze Zwolle
Moet het begin helaas wel missen dus laat ze even rustig beginnen.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is vanmiddag vast wat te juichen voor Zwolle met Marciano in het doel.
Niet mijn probleem.quote:
Zit die ergens in kippenhok ver weg ofzo? Net buitenspel ook 1.5 meter verkeerd voor meneertje Driessen.quote:
Gakpo probeert toch regelmatig zijn kopkwaliteiten te benutten.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:53 schreef RipCity het volgende:
Zahavi is bagger maar moet zeggen hij krijgt ook maar ZELDEN een fatsoenlijke voorzet. Staat beetje op eiland zoals vroeger kluivert/bergkamp bij Oranje. Met deze speelwijze gaat die ook bijna nooit scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |