Eens. Allebei geel was nóg beter geweest.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:41 schreef Cupfighter het volgende:
Over de rode kaart, ze hadden er allebei af gemoeten dan
Kooij hoort daar ook bijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vd Eijk is echt veruit de slechtste scheidsrechter die in de Eredivisie fluit.
Erg jammer.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:23 schreef Caland het volgende:
User @:maxi-mus post in het verkeerde topic
En dan staat morgen ook nog op het programma!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een weekend met veel indrukken geweest, dat moet ik even verwerken.
Prima potjes morgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
En dan staat morgen ook nog op het programma!
Dat zei je moeder ook vannachtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Keurig gebruik gemaakt van de overtalsituatie.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:33 schreef Zipportal het volgende:
5 minuten voor tijd
Zwart
Versleten
Bony
Erg jammer. Welke film?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga zo maar eens een film kijken. De degradatiekraker geloof ik wel.
Op DVD? @GGMMquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind die film een beetje overreeted. Ja, het is een goede film maar ik vind het niet zo goed als de meeste mensen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
No country for old men.
Gezien? Dan graag een review.
Geen heel Holland bakt?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |