Hm?quote:
Je zit een beetje terug te lezen?quote:
quote:
Op mijn verjaardag ook nog, een gotspe is het!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zit een beetje terug te lezen?
[..]
Ik vind het nu nog wel prettig en meevallenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De zonAl dagen die helbal, ik wil rust.
Ik vind dat dus echt zo’n zondagavond programmaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:01 schreef H_T het volgende:
Vanavond begint ook weer Heel Holland BaktHet kan dus zijn dat ik wat later bij de voorronde(s) ben
Hij heeft wel lef, dat mag gezegd worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag ook nog, een gotspe is het!
Ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt zo’n zondagavond programma
Drie finales, Zweden heb ik een recap van gezien en daar zit niet echt iets tussen imo, dus die sla ik over.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:01 schreef H_T het volgende:
Vanavond begint ook weer Heel Holland BaktHet kan dus zijn dat ik wat later bij de voorronde(s) ben
Portugal is altijd genietenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Drie finales, Zweden heb ik een recap van gezien en daar zit niet echt iets tussen imo, dus die sla ik over.
Kiezen tussen IJsland en Portugal, gelukkig zijn ze niet helemaal tegelijk zo te zien.
Ja dat is wel waar, maar IJsland vind ik toch ook wel eens interessant.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Portugal is altijd genieten(vind ik dan)
IJsland heeft maar 5 liedjes dus die zullen wel afgelopen zijn voor Portugal begint. Alleen de uitslag zal (deels) overlappen waarschijnlijk met FdC.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar IJsland vind ik toch ook wel eens interessant.
Een van de twee begint geloof ik wel veel eerder, dus ik kan gewoon kijken of het wat is en dan tijdens de show besluiten of ik blijf of toch naar de ander overloop.
Vijf liedjes maar?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
IJsland heeft maar 5 liedjes dus die zullen wel afgelopen zijn voor Portugal begint. Alleen de uitslag zal (deels) overlappen waarschijnlijk met FdC.
Ik had gisteren een Kriebelhoest Des Doods. En gezien mam en tante corona hebben dacht ik, nou, daar ga ik ook. Ook twee negatieve zelftests. Corona wil mij nog steeds nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:35 schreef Guanabana het volgende:
Werd vanochtend vroeg wakker met kriebelhoest en mwe voelen. Zelftest gedaan maar was negatief. Maar ik geloofde het niet, dus net nog een gedaan (met dit keer ook keelswab), weer negatief.
Snap niet waarom ik ineens hoest, het kan dan voor mijn gevoel alleen maar corona zijn.
Nu vind ik de zon ook echt heerlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog wel prettig en meevallenHet is nog lang niet wegsmelten bij 30 graden waar je niets tegen kan doen
Wacht, er op uit? Als in naar buiten? In de zomer?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had gisteren een Kriebelhoest Des Doods. En gezien mam en tante corona hebben dacht ik, nou, daar ga ik ook. Ook twee negatieve zelftests. Corona wil mij nog steeds niet
[..]
Nu vind ik de zon ook echt heerlijkWij hebben net ook gewandeld, maar ik vond de jas nog wel prettig, wij liepen op een vrij winderige vlakte.
Straks in de zomer ben ik weer te bang voor huidkanker. Maar dan nog hou ik wel van zon en warmte, alleen dan zit ik structureel in de schaduw en smeer ik me flink in als ik er op uit trek.
Ah ja, dat vroeg ik me al af bij jou! Aangezien je moeder en tante inderdaad wel positief hadden getest.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:22 schreef Arizona het volgende:
Ik had gisteren een Kriebelhoest Des Doods. En gezien mam en tante corona hebben dacht ik, nou, daar ga ik ook. Ook twee negatieve zelftests. Corona wil mij nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |