Ik las ook wel (hier in dit topic althansquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:47 schreef michaelmoore het volgende:
Ik vermoed dat de Ukrainers door de USA middels low orbit satellites exact op de hoogte gehouden worden van de exacte locaties van loslopende groepjes russen
Raketten die de ruimte kunnen bereiken kosten 30 miljoen per stuk. Ze hebben idd eentje gebouwd voor hun test maar denk niet dat ze een hele voorraad ervan hebben als er geen concrete reden daarvoor is.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de Ukrainers door de USA middels low orbit satellites, exact op de hoogte gehouden worden van de exacte locaties van loslopende groepjes russen
https://www.dw.com/en/mod(...)pace-wars/a-54691887
Dat er nog geen satelliet oorlog is verbaasd me , kennelijk zijn de russen daar nog niet toe in staat , of dat we daar niets van af weten
https://www.popularmechan(...)98/kh-11-satellites/quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:50 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik las ook wel (hier in dit topic althans) dat er wat wantrouwen is, vermoeden van veel infiltranten ed, en men dus niet al te exact durft te zijn met dit soort dingen.
Ik denk niet dat Spaxe X enig idee heeft over welke informatie het Amerikaanse leger wel en niet, en hoe gedetailleerd precies, doorgeeft.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.popularmechan(...)98/kh-11-satellites/
Ik vermoed dat space X hier wel veel meer over weet
Aha.. nieuw hoofdstukquote:
Rusland heeft geld "zat". Waar ze een kuub gas voor tien cent verkocht is dat nu bijna twee euro. Dat is prima cashen voor ruslandquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
$ of roebels? Heeft hij überhaupt nog wel geld om ze te betalen? Of denkt hij : kijken wie er levend terugkomen, dan zien we verder.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Russen zichzelf in de voet zouden schieten met berichtgeving, er is immers geen oorlog, het is immers een bevrijdingsactie. Dan kan je bezwaarlijk militaire successen gaan claimen.
De Russische media hoef ik niet te lezen. Die zullen uiteraard alleen maar hun onzin verkopen. Maar vanuit de Oekraïne komt toch ook veel desinformatie.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja, propaganda werkt twee kanten op...
Competent is in dit geval: zeggen wat Poetin wil horen. Als je zegt wat je denkt, ga je sowieso per direct de laan uit. En als je zegt wat Poetin wil horen, maar zaken gaan niet zoals Poetin wilde horen, is een enkele reis Siberië snel geboekt. Wat je noemt een verlies-verlies-situatie. Ik vermoed dan ook niet dat ze voor dit baantje in de rij staan nu.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik had dat begrepen maar het zijn geen lage rangen. Als je 6 tot 8 generaals ontslaat waarmee je nauw samenwerkt dan is het niet dat je even een blik generaals elders opentrekt die ook nog eens competent zijn.
SPace X heeft een stel spy satelites voor USA army gelanceerd dit jaarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:53 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Spaxe X enig idee heeft over welke informatie het Amerikaanse leger wel en niet, en hoe gedetailleerd precies doorgeeft.
Ja, maar hoe weten ze daarmee wat het leger wel en niet doorgeeft?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
SPace X heeft een stel spy satelites voor USA army gelanceerd dit jaar
[ afbeelding ]
nee dat weet Space X niet uiteraard , maar wel wat ze daar geparkeerd hebben in een low orbit boven Oekrainequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe weten ze daarmee wat het leger wel en niet doorgeeft?
Ik ben nu een live programma aan het kijken en analisten zeggen dat het Russische leger is gezakt en Putin's reputatie in Rusland zwaar onder vuur ligt. Het leger is compleet incompetent. Van communicatie tot aan logistiek transport, niks is verlopen zoals Putin het had verwacht. Dat is dan ook gelijk de reden waarom 8 generaals zijn ontslagen. Ze hebben Putin totaal misleid. Putin is hopeloos en dat zien we terug aan de import van 20.000 betaalde soldaten uit Syrië.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als Putin een incompetent leger in Oekraine heeft zitten en maar liefst 8!!! generaals (!!!) moet ontslaan omdat ze incompetent zijn dan kan het 2 dingen betekenen.
Het Russische leger is werkelijk in dramatische staat, of de 8 generaals weigerden mee te werken aan een gebed zonder einde en vormden een gevaar voor Putin zelf.
Maar dit is een informatie oorlog en die wordt gewonnen door de USAquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik ben nu een live programma aan het kijken en analisten zeggen dat het Russische leger is gezakt en Putin's reputatie in Rusland zwaar onder vuur ligt. Het leger is compleet incompetent. Van communicatie tot aan logistiek transport, niks is verlopen zoals Putin het had verwacht. Dat is dan ook gelijk de reden waarom 8 generaals zijn ontslagen. Ze hebben Putin totaal misleid. Putin is hopeloos en dat zien we terug aan de import van 20.000 betaalde soldaten uit Syrië.
quote:SpaceX launches classified spy satellite for US military, lands ...
https://www.space.com > spacex-launches-nrol-87-spy-s...
2 Feb 2022 -- SpaceX sent a U.S. spy satellite to orbit today (Feb. 2) in the second of three planned launches over a four-day stretch.
Ik zag z'n roodgebakerde zwaar boze gezicht van Putin al helemaal voor mequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik ben nu een live programma aan het kijken en analisten zeggen dat het Russische leger is gezakt en Putin's reputatie in Rusland zwaar onder vuur ligt. Het leger is compleet incompetent. Van communicatie tot aan logistiek transport, niks is verlopen zoals Putin het had verwacht. Dat is dan ook gelijk de reden waarom 8 generaals zijn ontslagen. Ze hebben Putin totaal misleid. Putin is hopeloos en dat zien we terug aan de import van 20.000 betaalde soldaten uit Syrië.
Denk dat US/UK/Nato de communicatie van de Russen vooral heel goed monitoord en deelt met de Oekrainers. Hopelijk kunnen ze generaals blijven targetten, dat gaat toch wat sneller pijn doen dan soldaten van lagere rang.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik vermoed dat space X hier wel veel meer over weet
Zou me niks verbazen als dat helemaal geen decreet is, maar douaniers die zich bedenken dat hun salaris in roebels weinig waard is.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:49 schreef slashdotter3 het volgende:
ABC News Foreign Correspondent mannetje is z'n dure spullen kwijt
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat lijkt me ook. De vervangende generaals zullen ook wel orders geven om uit te vissen hoe de voorgangers gepakt werden. Dat houdt ze wel bezig.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Denk dat US/UK/Nato de communicatie van de Russen vooral heel goed monitoord en deelt met de Oekrainers. Hopelijk kunnen ze generaals blijven targetten, dat gaat toch wat sneller pijn doen dan soldaten van lagere rang.
De tweet is verwijderd?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:49 schreef slashdotter3 het volgende:
ABC News Foreign Correspondent mannetje is z'n dure spullen kwijt
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:59 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik zag z'n roodgebakerde zwaar boze gezicht van Putin al helemaal voor me
Rusland heeft voor wat het vroeger was op ruimtevaartgebied en tech de reputatie nog (wat voor een belangrijk deel uit Oekraine kwam trouwens) Daarom overschatten we ze met vele mijlen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de Ukrainers door de USA middels low orbit satellites, exact op de hoogte gehouden worden van de exacte locaties van loslopende groepjes russen
https://www.dw.com/en/mod(...)pace-wars/a-54691887
Dat er nog geen satelliet oorlog is verbaasd me , kennelijk zijn de russen daar nog niet toe in staat , of dat we daar niets van af weten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:59 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik zag z'n roodgebakerde zwaar boze gezicht van Putin al helemaal voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |