quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
http://www.hesgoal.com/news/98011/Formula_1_Test_Bahrain.html
@Mrsloveablequote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
Achja, zijn testdagen. De echte snelheid gaan we pas zien tijdens de eerste kwalificatie van het seizoen.quote:
Verstappen op 1 nu, maar idd, zegt verder nog niet alles.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, zijn testdagen. De echte snelheid gaan we pas zien tijdens de eerste kwalificatie van het seizoen.
Al zijn deze dagen meer zeggend dan de test in Spanje. Daar hebben veel teams denk ik vooral kilometers willen maken voor de grote bulk aan data.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Verstappen op 1 nu, maar idd, zegt verder nog niet alles.
Zijn ze weer 2 minuten te laat?quote:
Rustaaaaahg.quote:
Nog een weekje, dus wordt steeds duidelijker.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al zijn deze dagen meer zeggend dan de test in Spanje. Daar hebben veel teams denk ik vooral kilometers willen maken voor de grote bulk aan data.
Ik kan niet wachten. Ik word al bijna emotioneel als ik The Chain van Fleetwoodmac hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog een weekje, dus wordt steeds duidelijker.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
Dankjewelquote:
Dagelijksquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens van die dagen dat je van alles wil doen, maar je uiteindelijk alles blijft uitstellen?
Regelmatigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens van die dagen dat je van alles wil doen, maar je uiteindelijk alles blijft uitstellen?
Weleens?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
Zelf gemaakt?quote:
Oh gaat vast ook wel lekker smakenquote:
Hopelijk welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh gaat vast ook wel lekker smaken
Met tonijn?quote:
Oh lekker hoorquote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Regelmatig![]()
En soms doe je juist te veel omdat je dan in zo'n flow zit
Ah, gelukkig ben ik niet de enigequote:
Elke dag bijna welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
Hi Ha go Pozzaquote:
Hearlik!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hi Ha go Pozza![]()
![]()
![]()
Hier zo even de left overs van de chillie van gister opwarmen met wat rijst.
Lekker simpel, zo simpel dat ik het muis bijna laat opwarmenquote:
whutttquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker simpel, zo simpel dat ik het muis bijna laat opwarmen
Tsja, uiteindelijk kan ze zoiets simpels ook verneukenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, uiteindelijk kan ze zoiets simpels ook verneuken
Soms kan de waarheid hard zijnquote:
Ik geloof eerder dat jij in de keuken aan een ketting zit dan muisquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker simpel, zo simpel dat ik het muis bijna laat opwarmen
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat jij in de keuken aan een ketting zit dan muis![]()
Hoest met slapen?
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
Zo kan muis ook kijken als ik haar betrap met een reep chocola in haar klauwen![]()
[ afbeelding ]
Smakelijk eten!quote:
Ook zijn gangetje, lekker rustig weekend.quote:
Even lekker niks doenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook zijn gangetje, lekker rustig weekend.
Yep, maar het is nog maar de eerste helftquote:
Veel doelpunten dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar het is nog maar de eerste helft
Ja valt mij niet tegen van beidequote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja valt mij niet tegen van beide
Stomme BBquote:
Iedereen aan het family timen zekerquote:
Zou ook nog kunnen @ToTquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen aan het family timen zeker
vanavond spannend hequote:
Nawel gaat er uit i guess, maar pin mij er niet op vast..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanavond spannend he
en rabbit plaagt mij elke keer![]()
![]()
jawelquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nawel gaat er uit i guess, maar pin mij er niet op vast..
Nou ben niet zo goed in het gokken wie er weg gaatquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
jij hebt het gezegd dus dan moet het zo zijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zat de zappen gisteren, zag ik dat BB er nog op was om half 10 ( dacht dat t gisteren zaterdag was ).. en toen keek ik later op mijn mobiel de streams zag ik Nawel op bed zitten, dacht ik dat Salar eruit was
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zat de zappen gisteren, zag ik dat BB er nog op was om half 10 ( dacht dat t gisteren zaterdag was ).. en toen keek ik later op mijn mobiel de streams zag ik Nawel op bed zitten, dacht ik dat Salar eruit was
Blijkbaar, was echt geschokt, tot dat ik dus de streams ging terug spoelenquote:
Alles is nog mogelijk..quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar, was echt geschokt, tot dat ik dus de streams ging terug spoelen
80% zeker iddquote:
En de bal is rondquote:
The Adam Projectquote:
Dankje Sas.quote:
Hey Schakel. Hadden ze je in het tuinhuisje opgesloten?quote:
ja deur was in het slot gevallenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey Schakel. Hadden ze je in het tuinhuisje opgesloten?
Wiens schuld was dat?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja deur was in het slot gevallen
Zoek maar eens opquote:
Ben je zwanger?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, had ik het blijde nieuws hier al officieel bekend gemaakt?
Ik zei blijde nieuwsquote:
Schakeltjequote:
Geefquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zei blijde nieuws![]()
Ik heb net een zak hamka's open getrokken![]()
niuce ik zit aan doritos sweet chiliquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zei blijde nieuws![]()
Ik heb net een zak hamka's open getrokken![]()
Ik ben bang dat je enkel nog wat kruimels kunt komen opvegen als je net zo snel hier kunt zijn als Max Verstappen dat kanquote:
Nee zo snel nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je enkel nog wat kruimels kunt komen opvegen als je net zo snel hier kunt zijn als Max Verstappen dat kan
Ook geen verkeerd alternatiefquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee zo snel niet![]()
Eet ik mijn stokbroodjes wel met file American op
Dat dacht ikquote:
Zit jij ook te snoepenquote:
Ik eet eigenlijk best weinig filet american, komt deels ook omdat muis de geur ervan niet kan uitstaan en we het dus nooit in huis hebbenquote:
Oh echt, eet het geregeld op een broodje met ei peper mayoquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk best weinig filet american, komt deels ook omdat muis de geur ervan niet kan uitstaan en we het dus nooit in huis hebben
Op mijn vorige werk heb ik het een tijdje best veel gegeten op een broodje met ei en fijn gesneden uitjes.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt, eet het geregeld op een broodje met ei peper mayo
The Silence of the Lambsquote:
Zekers.quote:
Die film zit steengoed in elkaar.quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die film zit steengoed in elkaar.
Ik ben nu weer de boeken serie ervan aan het lezen als ik met het OV naar werk gaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die film zit steengoed in elkaar.
ja man, had ik al tijdje niet gehad. ik zag ze liggen dacht omnomnomquote:
Jij denkt bij alles omnomnom .quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja man, had ik al tijdje niet gehad. ik zag ze liggen dacht omnomnom
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij denkt bij alles omnomnom .
Die chees nachos van de appie zijn wel lekker met zelf gemaakte salsa dipquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja man, had ik al tijdje niet gehad. ik zag ze liggen dacht omnomnom
ja dat klinkt goedquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die chees nachos van de appie zijn wel lekker met zelf gemaakte salsa dip
Welke serie ben je aan het kijken momenteel?quote:
Tja, zo kan je het ook noemen.quote:
code 37 was ik aan het kijken. moet nog 2 afleveringetjes ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke serie ben je aan het kijken momenteel?
ToT is dan ook proper opgevoed en mag het geen 'snoeiharde noik seks' noemenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, zo kan je het ook noemen.
quote:
quote:
Frank Visser terugkijken!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, zo kan je het ook noemen.
Zorg je wel dat je huur betaald is voor je naar huis gaat op salaris dagquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn nieuwe baan zit vlakbij een treinen en modelbouwwinkel. Best wel gevaarlijk.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ToT is dan ook proper opgevoed en mag het geen 'snoeiharde noik seks' noemen
Ja, heb ik eindelijk werk word ik nog niet rijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
zeg maar dag tegen je zuur verdiende centjes
maar wel 300 stoomtreintjesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, heb ik eindelijk werk word ik nog niet rijk.
Achja, jij hebt natuurlijk ook je rustdagen nodigquote:
Geld maakt niet gelukkig, de spullen die ermee koopt maken je gelukkigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, heb ik eindelijk werk word ik nog niet rijk.
Er valt bij jou weinig te extentionen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]Yow!
[..]
[..]
Frank Visser terugkijken!![]()
Over hair extentions!Nou, die kan ik wel gebruiken!
En we zaten nog flink te praten over de noodzaak van een aanbouw hier. De offerte lag bijna 2x zo hoog als wat we in gedachten hadden. Met wat veranderingen in de meubels kunnen we het hier ook al gewoon echt goed maken, zonder die aanbouw.
baaasquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:23 schreef engine het volgende:
Heel mooie line up en allemaal live te zien![]()
Ik ga het niet heel laat maken maar wou deze toch even delen.
21:30 | 22:15 Psyko Punkz
22:15 | 23:00 Refuzion vs MANDY
23:00 | 23:45 TNT
23:45 | 00:15 Zatox: Unstoppable LIVE
00:15 | 01:15 Brennan Heart
01:15 | 02:00 The Elite LIVE (Coone, Da Tweekaz & Hard Driver)
02:00 | 02:30 Devin Wild: The Innergame LIVE
02:30 | 03:00 Sub Zero Project: Renaissance Of Rave LIVE
03:00 | 03:45 Reverze Flashback XL (Mark With a K, Ruthless, Dark-E, Pat B, Lethal MG & MC Chucky)
03:45 | 04:15 Act Of Rage LIVE
04:15 | 05:00 Rebelion
21:30 | 05:00 Villain
Act of rage livequote:
kijk aan dat zijn de plannen! heel veel plezier manquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Act of rage liveMandy was ook leuk gisteren trouwens.
Maar ik ga morgen snowboarden dus luister het wel een keer terug
Je blijft maar verbazen met wat voor baas je bent, maar met een username als de jouwe moet je wel een ultieme eindbaas zijn zo blijkt maar weerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Act of rage liveMandy was ook leuk gisteren trouwens.
Maar ik ga morgen snowboarden dus luister het wel een keer terug
Dankjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kijk aan dat zijn de plannen! heel veel plezier man
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je blijft maar verbazen met wat voor baas je bent, maar met een username als de jouwe moet je wel een ultieme eindbaas zijn zo blijkt maar weer
En Badeendje.quote:
Bazige badeend?quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben die serie aan het kijken, hoor ik dus ineens allemaal gekraak is het van die reverse stream
ik was helemaal in de war![]()
Dat duurt nog een aantal weken. Maar ik heb een nieuwe baan gevonden dus vandaar neem ik aan.quote:
Afgeladen als het feest begintquote:
Oh gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat duurt nog een aantal weken. Maar ik heb een nieuwe baan gevonden dus vandaar neem ik aan.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh je gaat weer fapje doen op Mandy?
Heyquote:
Het had ook felitreinbaaneendje kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:47 schreef suzi1 het volgende:
waarom geen felibaaneendje in de OP dan?!
We will never surrender.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
het blijkt maar een momentopname te zijn aloa
Genietenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
Weer een heerlijk lentezonnetje vandaag
quote:
Zeg tuinhuisjesexperts. ik heb 3 tuinhuisjes. Eén heb ik in oud groen geschilderd. Welke kleuren zal ik de andere 2 doen?quote:
oud groen klinkt al heel mooi!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Zeg tuinhuisjesexperts. ik heb 3 tuinhuisjes. Eén heb ik in oud groen geschilderd. Welke kleuren zal ik de andere 2 doen?
Uit de wind voelde het als lentequote:
In de wind was het zeker nog geen lentequote:
Sowieso ook badeendjesgeelquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Zeg tuinhuisjesexperts. ik heb 3 tuinhuisjes. Eén heb ik in oud groen geschilderd. Welke kleuren zal ik de andere 2 doen?
Behoorlijk ja, kan bijna de jas aanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
In de wind was het zeker nog geen lentefrisjes nog.
Ik heb drie haren op mijn borst ik ben een beerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb mijn berenjas 3 keer gedragen.
Hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb drie haren op mijn borst ik ben een beer
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:08 schreef suzi1 het volgende:
oooh ik snap u nu!
eendje dan ook oud roze, en de ander old blue?
Ik hoorde deze .quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb drie haren op mijn borst ik ben een beer
ze ziet er weer fantastisch uit!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:20 schreef engine het volgende:
@:schakeltopia Wat valt jou op bij Mandy vanavond?
quote:
Lekker hupsen Mandyquote:
Die middelste moet tuinhuisje suzi worden. Schoorsteentje erop en een stapeltje hout aan de linker kant.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:20 schreef suzi1 het volgende:
daar moet je geen roze van maken sbe! wist niet dat het die gave waren
Mooie plaatquote:
Ik heb veel kleuren verf maar die net niet.quote:
Op het tuintafeltje.quote:
Ik zit ook maar even te brainstormen. Wat mij wel leuk lijkt is om een treinbaan te maken met usersnamen van Fok. Een Freshfruit-vuilnisopdslag enzo.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:28 schreef suzi1 het volgende:
ja nou beetje blauwgroen is t
maar kan wel iets anders bedenken hoor!
Jij kreng.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:33 schreef suzi1 het volgende:
heb jij nog wel tijd dan als je nieuwe baan begint?
quote:
Dat moet je zien af te bouwen, ik moet eerst een nieuwe plamuurlul vinden.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet je zien af te bouwen, ik moet eerst een nieuwe plamuurlul vinden.
Denk het wel ja. Of tweelingbroer.quote:
Ik kom eraan.quote:
Wel zachtjes doen want de vogeltjes in het vogelhokje slapen al.quote:
Jij weer met je dikke sigaren.quote:
Draakje.quote:
Supers 1tjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |