quote:
Zeg tuinhuisjesexperts. ik heb 3 tuinhuisjes. Eén heb ik in oud groen geschilderd. Welke kleuren zal ik de andere 2 doen?quote:
oud groen klinkt al heel mooi!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Zeg tuinhuisjesexperts. ik heb 3 tuinhuisjes. Eén heb ik in oud groen geschilderd. Welke kleuren zal ik de andere 2 doen?
Uit de wind voelde het als lentequote:
In de wind was het zeker nog geen lentequote:
Sowieso ook badeendjesgeelquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Zeg tuinhuisjesexperts. ik heb 3 tuinhuisjes. Eén heb ik in oud groen geschilderd. Welke kleuren zal ik de andere 2 doen?
Behoorlijk ja, kan bijna de jas aanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
In de wind was het zeker nog geen lentefrisjes nog.
Ik heb drie haren op mijn borst ik ben een beerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb mijn berenjas 3 keer gedragen.
Hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb drie haren op mijn borst ik ben een beer
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:08 schreef suzi1 het volgende:
oooh ik snap u nu!
eendje dan ook oud roze, en de ander old blue?
Ik hoorde deze .quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb drie haren op mijn borst ik ben een beer
ze ziet er weer fantastisch uit!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:20 schreef engine het volgende:
@:schakeltopia Wat valt jou op bij Mandy vanavond?
quote:
Lekker hupsen Mandyquote:
Die middelste moet tuinhuisje suzi worden. Schoorsteentje erop en een stapeltje hout aan de linker kant.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:20 schreef suzi1 het volgende:
daar moet je geen roze van maken sbe! wist niet dat het die gave waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |