Dankje Sas.quote:
Hey Schakel. Hadden ze je in het tuinhuisje opgesloten?quote:
ja deur was in het slot gevallenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey Schakel. Hadden ze je in het tuinhuisje opgesloten?
Wiens schuld was dat?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja deur was in het slot gevallen
Ben je zwanger?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, had ik het blijde nieuws hier al officieel bekend gemaakt?
Ik zei blijde nieuwsquote:
Geefquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zei blijde nieuws![]()
Ik heb net een zak hamka's open getrokken![]()
niuce ik zit aan doritos sweet chiliquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zei blijde nieuws![]()
Ik heb net een zak hamka's open getrokken![]()
Ik ben bang dat je enkel nog wat kruimels kunt komen opvegen als je net zo snel hier kunt zijn als Max Verstappen dat kanquote:
Nee zo snel nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je enkel nog wat kruimels kunt komen opvegen als je net zo snel hier kunt zijn als Max Verstappen dat kan
Ook geen verkeerd alternatiefquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee zo snel niet![]()
Eet ik mijn stokbroodjes wel met file American op
Ik eet eigenlijk best weinig filet american, komt deels ook omdat muis de geur ervan niet kan uitstaan en we het dus nooit in huis hebbenquote:
Oh echt, eet het geregeld op een broodje met ei peper mayoquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk best weinig filet american, komt deels ook omdat muis de geur ervan niet kan uitstaan en we het dus nooit in huis hebben
Op mijn vorige werk heb ik het een tijdje best veel gegeten op een broodje met ei en fijn gesneden uitjes.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt, eet het geregeld op een broodje met ei peper mayo
The Silence of the Lambsquote:
Zekers.quote:
Die film zit steengoed in elkaar.quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die film zit steengoed in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |