Als Jan al een vetprop is, hoe zou je Braddie dan omschrijven?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:52 schreef Gibson88 het volgende:
Lelijke vetprop. Lees je mee Jan ? Je bent een viesdikke vetprop. Gooi jezelf weg.
Geen woorden voor. Kan er alleen maar medelijden mee hebben. Die gaat de 40 niet halen als hij op deze voet verder gaat.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als Jan al een vetprop is, hoe zou je Braddie dan omschrijven?
Denk niet dat YouTube daar iets mee gaat doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:20 schreef ToT het volgende:
Z'n pulp op Youtube zo veel mogelijk reporten een idee?
Dat rot accentje van hemquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:27 schreef Fok-it het volgende:
Dat aidsgeblaf van die Dennis ook om de 30 secondenAnders blijf je even een dagje thuis uitzieken met je coronahoofd
Oei Jan slaapt niet vannacht na jouw opmerkingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:52 schreef Gibson88 het volgende:
Lelijke vetprop. Lees je mee Jan ? Je bent een viesdikke vetprop. Gooi jezelf weg.
Ja we moeten idd niet doen wat hij zelf doet!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:00 schreef Plompzakker het volgende:
Terechte klacht natuurlijk. Wel even de doodsverwensingen weggehaald
Does liev tegen tong.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:37 schreef Catkiller het volgende:
De Jan Roos van het FOK!forum die klaagt over Jan Roos.
Roddelproat rectificoatie.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Tijd voor de cijfertjes @:zipportal
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Een idioot waar enkel proleten naar kijken.
In de Roosquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:52 schreef Gibson88 het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:00 schreef Plompzakker het volgende: Wel even de doodsverwensingen weggehaald
Het is de schuld van Femke.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:59 schreef epicbeardman het volgende:
Zooo de emoties lopen hier hoog op zeg, linksfrustratie
Die is lief.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als Jan al een vetprop is, hoe zou je Braddie dan omschrijven?
Ik werd er op gewezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Een idioot waar enkel proleten naar kijken.
Dat hele accent van hem is al pure aids.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:27 schreef Fok-it het volgende:
Dat aidsgeblaf van die Dennis ook om de 30 secondenAnders blijf je even een dagje thuis uitzieken met je coronahoofd
Wat erg !quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:03 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Oei Jan slaapt niet vannacht na jouw opmerking
Dat vind ik misschien nog wel leuker, mensen die zo'n hekel aan hem hebben.quote:
Ik heb altijd medelijden met de mensen die hem leuk vindenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik misschien nog wel leuker, mensen die zo'n hekel aan hem hebben.
Wat is er leuk aan ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik misschien nog wel leuker, mensen die zo'n hekel aan hem hebben.
Ja, ik zag dat ik een paar tags had gemistquote:
Inderdaad, goed gezegd! Er moet nog meer censuur komen!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:14 schreef epicbeardman het volgende:
Extreem-links is pislink op Jan Roos! je kan het zien aan de users hier waar stoom uit de oren komt en ze hem gaan fatshamen. (projectie much?)
Jan Roos kwetst gevoelens op internet!! Extreem-links is duidelijk geagiteerd omdat "safe spaces" nog niet overal bestaan op het internet, er moet nog meer censuur komen.
Dat moeten er toch rustig een stuk of 1000 geweest zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat ik een paar tags had gemist
Get on the beers sonquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:22 schreef Oriente het volgende:
@:Fok-it kijk dit dan, de legende Stuart is terug
Zou ik maar even op je reageren dan? Dan kun jij ook weer verder.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:14 schreef epicbeardman het volgende:
Extreem-links is pislink op Jan Roos! je kan het zien aan de users hier waar stoom uit de oren komt en ze hem gaan fatshamen. (projectie much?)
Jan Roos kwetst gevoelens op internet!! Extreem-links is duidelijk geagiteerd omdat "safe spaces" nog niet overal bestaan op het internet, er moet nog meer censuur komen.
Wat denk je over de situatie in Rusland? Heb je amper meer gezien in de topics sinds de Russen met de invasie zijn begonnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:14 schreef epicbeardman het volgende:
Wat een issues heeft die kerel inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:34 schreef Intint het volgende:
[..]
Zou ik maar even op je reageren dan? Dan kun jij ook weer verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |