Er zijn geen badkledingdagen zie ik op hun site.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:35 schreef Azula2.0 het volgende:
Iemand al in Barendrecht geweest en is dat ook een soort van swingergedoe op badkledingdagen?
Jammer. Heb twee vouchers ervoor maar die geef ik dan weg.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Er zijn geen badkledingdagen zie ik op hun site.
Hoe kom je erbij dat het een swingergedoe zou zijn op badkledingdagen? Oprechte vraag, ook omdat ik zelf geen ervaring heb met badkledingdagen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:10 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Jammer. Heb twee vouchers ervoor maar die geef ik dan weg.
Naja de laatste keer sauna voor mij was al ff geleden (en ook destijds stellen die toenadering zoeken) maar ik was in de Zwaluwhoeve laatst in de avond en in het bad naast ons werd gesekst. Zag verder mensen aan tenen sabbelen en mij daarbij aanstaren. Er is een paar keer met ons geflirt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het een swingergedoe zou zijn op badkledingdagen? Oprechte vraag, ook omdat ik zelf geen ervaring heb met badkledingdagen.
Jeetje, is dat nu ook al een ding, dat je op deze manier mee moet betalen aan de hogere gasrekeningquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga binnenkort weer eens naar elysium (laatste keer is drie jaar geleden ofzo) ik las bij mn reservering dat de prijs die ik al heb afgerekend exclusief "energietoeslag" is. Iemand enig idee aan welk bedrag extra ik dan moet denken. op zich allemaal geen probleem hoor maar vind het zo vaag dat ze dat kennelijk pas op de dag zelf kunnen prijzen
Ik zag op een andere site geloof ik 3 of 4 euro per gast.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga binnenkort weer eens naar elysium (laatste keer is drie jaar geleden ofzo) ik las bij mn reservering dat de prijs die ik al heb afgerekend exclusief "energietoeslag" is. Iemand enig idee aan welk bedrag extra ik dan moet denken. op zich allemaal geen probleem hoor maar vind het zo vaag dat ze dat kennelijk pas op de dag zelf kunnen prijzen
Ja, dat was ook mijn idee van badkledingdagen. Dat zijn juist dagen voor mensen die zich niet behaaglijk voelen in hun blootje en dat lijkt me nou juist ook de groep die zich totaal niet behaaglijk voelt bij allerlei seksuele situaties in een saunaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben een keer naar een badkledingdag geweest omdat een vriendin dat fijner vond, maar niet zoiets meegemaakt. Het is volgens mij ook zeker niet de bedoeling of ‘zelf weten’; in een gewone sauna hoort geen seks thuis.
Tsja, beschaving vergt kleding en ontkleding vergt beschaving.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:53 schreef daNpy het volgende:
Dus badkledingdagen zijn voor mensen die niet naakt willen/ durven, maar wel vieze dingen willen doen.
En de mensen die geen problemen hebben met naakt, kunnen zich wel gedragen.
Moa ook op een naaktdag en in de volle zon misdragen mannen zich prima in de sauna is m’n ervaring.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, beschaving vergt kleding en ontkleding vergt beschaving.
Ik heb één keer een badkleding-mag dag bezocht. En vond het bloed-irritant.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn idee van badkledingdagen. Dat zijn juist dagen voor mensen die zich niet behaaglijk voelen in hun blootje en dat lijkt me nou juist ook de groep die zich totaal niet behaaglijk voelt bij allerlei seksuele situaties in een sauna(en misschien gaan denken dat het bij het blootgebeuren dus nóg veel erger is
)
Ik ga al heel lang regelmatig naar de sauna en heb dat wat jij stelt echt nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:43 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Moa ook op een naaktdag en in de volle zon misdragen mannen zich prima in de sauna is m’n ervaring.
Wellicht dat het over vijftien jaar beter bevalt allemaal.
Ik ben inmiddels in diverse saunas geweest. Nooit zulke ervaringen gehad.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:43 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Moa ook op een naaktdag en in de volle zon misdragen mannen zich prima in de sauna is m’n ervaring.
Oh ja dit vond ik ook vervelend. Dat iedereen gewoon aan het lullen was.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb één keer een badkleding-mag dag bezocht. En vond het bloed-irritant.
Er gebeurde niks seksueels, maar badkleding mensen zijn toch een ander slag volk dan naakt bezoekers. Blote mensen weten hoe een sauna werkt en dan vooral dat het geen zwembad is. Dus niet door blijven kletsen in saunas, niet luidruchtig rustruimtes binnen lopen.
Raar dan dat ik het twee van de drie keer wel heb meegemaakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga al heel lang regelmatig naar de sauna en heb dat wat jij stelt echt nog nooit meegemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dit inderdaad, dat eeuwige geklets, bommetjes in de zwembaden, gillen in het koude water ectquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb één keer een badkleding-mag dag bezocht. En vond het bloed-irritant.
Er gebeurde niks seksueels, maar badkleding mensen zijn toch een ander slag volk dan naakt bezoekers. Blote mensen weten hoe een sauna werkt en dan vooral dat het geen zwembad is. Dus niet door blijven kletsen in saunas, niet luidruchtig rustruimtes binnen lopen.
En je aankijken alsof jij de aso bent als je zo iemand die luid kletsend de rustruimte in wandelt erop aanspreektquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dit inderdaad, dat eeuwige geklets, bommetjes in de zwembaden, gillen in het koude water ect
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:54 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Oh ja dit vond ik ook vervelend. Dat iedereen gewoon aan het lullen was.
[..]
Raar dan dat ik het twee van de drie keer wel heb meegemaakt.Ja, dan heb je wel echt pech gehad. In al die jaren sauna/wellness heb ik dit soort gedrag nog niet waargenomen. Wellicht dat je als jonge vrouw iets meer kans hebt om dit mee te maken, maar ik denk wel dat het gewoon botte pech is geweest. TriestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt nog nooit meegemaakt....quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:43 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Sauna "De Heuvelrug" wel eens bezocht? Lijkt op de Veluwse bron, groter qua mogelijkheden, maar is relaxter (ik kan zonder risico op ban, geen uitleg geven over de oorzaak.....) maar soms behoorlijk druk.quote:Op dinsdag 22 november 2022 06:57 schreef Mip1988 het volgende:
Gisteren een dagje naar de Veluwse Bron geweest.
Zeker goed! Het is een tijd geleden dat ik er geweest ben, maar was het absoluut waard.quote:Op zondag 13 november 2022 13:21 schreef Loll het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Thermen La Mer in Almere?
Gewoon verschillende proberen.quote:Op zondag 27 november 2022 20:57 schreef Cupfighter het volgende:
.... heerlijke sauna echt prima relaxed, ik heb helaas geen vergelijkingsmateriaal en het was voor mij ook heel lang geleden dat ik naar een sauna geweest was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |