Live timing voor de laatste starters. https://live.mso-chrono.ch/live/glive/g-live.html?f=../2022/tour-du-pays-de-vaud/TPV.claxquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Pays de Vaud is net begonnen met een proloog. Er zijn een hoop usual suspects, dus la la la la la. Do, re, mi, fa, sol alweer een blaadje vol. Enter: Alex Gustin en Carson Mattern. De volgende vliegende Yank en een wereldkampioen uit Canada.
Is dit dan een keer een Europeaan die naar een Colombiaanse wielrenner is vernoemd in plaats van andersom?quote:
Wel bijzonder dat dit soort koersen wel een livestream hebben, maar de zo'n grote wedstrijd als de Vredeskoers dan weer niet.quote:
Hij probeert zich naar binnen te likken bij de belofteteams van één van die ploegen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
“Team DSM is mijn favoriete team, het team dat me altijd deed dromen van renners die mijn idolen waren. Bovenal is het een Nederlands team! Ik hou ook erg van de Jumbo-Visma of de Groupama-FDJ, het zijn geweldige teams”.
Laat maar zitten, dit wordt niets.
Dat mag toch geen probleem zijn als je zo huis houdt op dit parcoursquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij probeert zich naar binnen te likken bij de belofteteams van één van die ploegen?
Denk dat hij na deze prestatie niet meer hoeft te likken. DSM en Jumbo zullen hem graag willen hebben, zoveel Nederlandse klimmers lopen er niet rond.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij probeert zich naar binnen te likken bij de belofteteams van één van die ploegen?
Geen boerenkooljongens zo te zien, mooi.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:56 schreef Pistolero het volgende:
Wilde even de finish terugkijken op die livestream, kom ik dit tegen.
Hij hoort bij de 0,1% die de DSM interviews als inspirerend beschouwtquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
“Team DSM is mijn favoriete team, het team dat me altijd deed dromen van renners die mijn idolen waren. Bovenal is het een Nederlands team! Ik hou ook erg van de Jumbo-Visma of de Groupama-FDJ, het zijn geweldige teams”.
Laat maar zitten, dit wordt niets.
Maar eens zien hoe hij over die sekte denkt als hij er 'n paar jaar heeft gereden...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij hoort bij de 0,1% die de DSM interviews als inspirerend beschouwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |