De deur van het tuinhuisje klemde zeker weer?quote:
zat sigaretje te maken voor zo in het tuinhuisquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De deur van het tuinhuisje klemde zeker weer?
Tiet fur een pafke...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zat sigaretje te maken voor zo in het tuinhuis
Altijd maar motte werken...quote:
Maandag mag ik weer werken.quote:
Lekker centjes verdienen.quote:
ken jij dat eigenlijk schakel?quote:
@enginequote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
ik zag het ook maar toevallig hoor, schakel
is er nog een dj gaande?
quote:
Broekie.quote:
haha die post hij netquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:55 schreef suzi1 het volgende:
mijn geluid begon te haperen. teveel ramen open
Morgen pozza halen.quote:
Schakel is ook apart.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik denk dat ik morgen nasi ga eten
quote:
quote:
Kap eens even.quote:
Vivantastische schakelaar.quote:
sta net op mn rugquote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:12 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa rustig man, beetje tweekaz luisteren, beetje moe worden
en daar?
jaa klopt inderdaad, mandyquote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sta net op mn rug
de nacht is nog jong
tweekaz, Mandy () is/was te gast toch?
blond en twee turven hoogquote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
is ze blond? dan heb ik haar gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blond en twee turven hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan loopt ze daar nog rond
![]()
Ik heb het recht om te bepalen!
Goed plan.quote:
Ohja koffie is wel een goed ideequote:Op zaterdag 12 maart 2022 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Sommige mensen zijn al wakker en zitten aan de koffie.
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Zonder een kop koffie geen goede start van de dag...
thanks...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
![]()
Koffie met GG genotjes
lekker op je vrije dag genieten van je koffiequote:
primaquote:
Missquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes! [ afbeelding ]
viva divaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Die schijnt hier helaas niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
prima
zolang de zon schijnt is het leven een stuk aangenamer
hier lichtjesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Die schijnt hier helaas niet.
Volgende week weer
Heer aloa.quote:
MrsL.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Pappa ToT.quote:
Het is nog mogelijk.quote:
wie nietquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Is ook al wat jaartjes oud volgens mij
dank, even kijken...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Eneco reclame: "Klote zon!"
Gaat over zonnepanelen.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie niet
en er zijn meer oorlogen dan enkel die in Oekraine
vroegaahhhquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Die kende ik nog niet. Wel een leuke.
"Zei ie dat?"
Maar is t ook wel irritant als in de auto zit of op de fietsquote:
Nou echt wel...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar is t ook wel irritant als in de auto zit of op de fiets
Haha ja toen ik hem voor het eerst op tv zag, had ik echt zoiets van:quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Die kende ik nog niet. Wel een leuke.
"Zei ie dat?"
he pssstquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:52 schreef ToT het volgende:
Gisteren ook met Mini-ToT wezen wandelen, de zon stond laag en scheen echt fel in onze ogen. Je ziet zelfs te voet gewoon echt niks meer zonder zonnebril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
F1tvquote:
Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
F1tv
via de app
maar dat is alleen engels
ik houd het denk ik maar op viaplay en dan grandprixradio erbij
Een lasbril doet wonderenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:52 schreef ToT het volgende:
Gisteren ook met Mini-ToT wezen wandelen, de zon stond laag en scheen echt fel in onze ogen. Je ziet zelfs te voet gewoon echt niks meer zonder zonnebril.
ehhh okquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:55 schreef ToT het volgende:
"Paardje, HIHIHIHIIIII!!!!!"
Mini-ToT zit op z'n Ferrari-loopauto en wijst naar het logo.
Helemaal blij met het paardje en scheurt vervolgens alle stickers met dat logo er af!
Logica!
Als kind scheurde ik ook overal alle stickers er van af.quote:
nooit gedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kind scheurde ik ook overal alle stickers er van af.Hij doet precies het zelfde!
Speelgoedauto met stickers als koplampen e.d.? Hup, die moeten meteen er af, waarna de auto er een stuk minder leuk uit ziet!
Gelukkig boeit het hem nog niet zo dat de stickers er niet meer op zitten.
Die telefoon?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:58 schreef ToT het volgende:
Hebben jullie dat gezeik rondom de nieuwe Eurovisie-zangeres meegekregen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, Jan Roos vond haar een aandachtstrekker en raadde haar zelfmoord aan.
Dat was toch wel een dieptepunt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En de manier waaropquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, Jan Roos vond haar een aandachtstrekker en raadde haar zelfmoord aan.
Ik kijk dat programma van hem sowieso niet, maar heb de inhoud hier op FOK! gelezen.quote:
En dan die "excuses" aan de mensen die in de knoop zitten die hier "een beetje verdrietig" door zijn geworden....quote:
Ik kijk dat ook niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk dat programma van hem sowieso niet, maar heb de inhoud hier op FOK! gelezen.
Echt ongelooflijk....
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan die "excuses" aan de mensen die in de knoop zitten die hier "een beetje verdrietig" door zijn geworden....
Tsjaa, te gek voor woordenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:10 schreef ToT het volgende:
Jan Roos: “En even één ding, Stientje: de polsen nooit zo, maar zo! Als je er echt af wil, in een warm badje…
Ging zeker iets te ver naar mijn mening.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooi nummerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging zeker iets te ver naar mijn mening.
Zit een mamma appelsap in.quote:
Iemand tankte gisteren 10 euro bij pomp 1 ,net genoeg om pomp 7 te halen.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand tankte gisteren 10 euro bij pomp 1 ,net genoeg om pomp 7 te halen.
Ik kan de gasrekening en de benzine best betalen,hoe ik ga eten is nog de vraag.quote:
Dat is voor mij net te verquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:34 schreef ToT het volgende:
Straks maar weer ff in Duitsland tanken. Hopen dat ik iets minder een hartverzakking ga krijgen.
dat dusquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan de gasrekening en de benzine best betalen,hoe ik ga eten is nog de vraag.
ik hoop het ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:39 schreef aloa het volgende:
De toekomst wordt somber.
Ik hoop dat ik overdrijf.
Ja nou ik zat het me idd ook al te bedenken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:39 schreef aloa het volgende:
De toekomst wordt somber.
Ik hoop dat ik overdrijf.
Ze doen echt veel fout, dat absoluut, maar lang niet alles komt door de overheid. Corona en deze oorlog hebben een enorme impact op de wereldeconomie, en verder heb je allerlei internationale verdragen waar je aan moet voldoen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop het ook
maar deze wereld wordt er niet beter op door onze fijne roverheid
ik denk daar anders overquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze doen echt veel fout, dat absoluut, maar lang niet alles komt door de overheid. Corona en deze oorlog hebben een enorme impact op de wereldeconomie, en verder heb je allerlei internationale verdragen waar je aan moet voldoen.
Aan diverse van die verdragen voldoen we overigens bij lange na niet, en als daar ineens moeilijk over gedaan gaat worden, krijgen we nog weer een knauw van vele miljarden te verduren.
Onze regering is schuld aan de wereldwijde economische crisis?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk daar anders over
maar ieder zijn eigen mening
Opzich zit je hier niet verkeerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze doen echt veel fout, dat absoluut, maar lang niet alles komt door de overheid. Corona en deze oorlog hebben een enorme impact op de wereldeconomie, en verder heb je allerlei internationale verdragen waar je aan moet voldoen.
Aan diverse van die verdragen voldoen we overigens bij lange na niet, en als daar ineens moeilijk over gedaan gaat worden, krijgen we nog weer een knauw van vele miljarden te verduren.
Kleine nuance,in veel verdragen voldoet Nederland het wel.Zuid Europa loopt al weer te gillen om leningen.Klein voorbeeldje.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
waarom is onze benzine de duurste?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Onze regering is schuld aan de wereldwijde economische crisis?
En de BTW op gas in Juli.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom is onze benzine de duurste?
waarom is ons gas uit groningen duurder voor ons als voor de duitsers
zo zijn er meerdere dingen op te noemen die kant nog wal raken
de 17 ct die we terug gaan krijgen op de benzine wordt pas in april ingevoerd
tegen die tijd kan de benzine al 35 ct duurder zijn
en omdat de zuid europese landen het zo slecht doen kan de ECB niet ingrijpen en hebben wij een inflatie van 10%quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kleine nuance,in veel verdragen voldoet Nederland het wel.Zuid Europa loopt al weer te gillen om leningen.Klein voorbeeldje.
Juniquote:
Tadaaa,en daar gaan ze met pensioen rond 55 -60 jaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
en omdat de zuid europese landen het zo slecht doen kan de ECB niet ingrijpen en hebben wij een inflatie van 10%
maar wel geld lenen(wat never nooit weer terug komt) aan allerlei landen en projecten
Dweilen met de kraan open.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom is onze benzine de duurste?
waarom is ons gas uit groningen duurder voor ons als voor de duitsers
zo zijn er meerdere dingen op te noemen die kant nog wal raken
de 17 ct die we terug gaan krijgen op de benzine wordt pas in april ingevoerd
tegen die tijd kan de benzine al 35 ct duurder zijn
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Juni![]()
![]()
tegen die tijd is half armoedegrens NL al failliet
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tadaaa,en daar gaan ze met pensioen rond 55 -60 jaar.
en zonder dit in de kamer te bespreken hequote:
Dat wil ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tadaaa,en daar gaan ze met pensioen rond 55 -60 jaar.
Ik lees ook regelmatig dat steun vanuit Brussel niet wordt aangevraagd of te laat.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en ons pensioengeld is uit de pot gehaald door de ECB
tegen de tijd dat wij met pensioen gaan is het geld op![]()
Zo werkt dat niet aloa.quote:
heel toevallig allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees ook regelmatig dat steun vanuit Brussel niet wordt aangevraagd of te laat.
lijkt me heerlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Spanje trekt me totaal niet
korte zomersquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Scandinavië trekt me meer. Hete zomers, koude winters.
Al zit je daar in de winter wel met nog kortere dagen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
korte zomers
maar ook scandinavie is mooi ja
daar zou ik niet zo goed tegen kunnenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Al zit je daar in de winter wel met nog kortere dagen.
Heel veel mensen niet. Veel depressieve mensen daar.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar zou ik niet zo goed tegen kunnen
dat korte daglicht
Huh?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Schrok me net rot, ging mijn telefoon ineens af.. hele rare alarm geluid. maar zag ook niks in beeld
Weet ik ook niet, moest hem weer opnieuw aan doen en was het weg heel vreemd in ieder gevalquote:
De Russen.quote:
Wij hebben nog even,quote:
hebben we nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Toch maar eens informeren waar dat ding zit hier.
Zijn wel bunkers.quote:
Een duikboot schijnt ook een optie te zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
hier ook maar met hoogwater ga je het niet redden
hmmquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een duikboot schijnt ook een optie te zijn.
inderdaad, bijna middag! Ik heb hier het zonnetje!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
murp meneer
een goedemorgen
bijna middag
hier ook een waterig zonnetjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:39 schreef murp het volgende:
[..]
inderdaad, bijna middag! Ik heb hier het zonnetje!
''Mag ik ook een wafel, o waarde Moeraskat?''quote:
GEEFquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''Mag ik ook een wafel, o waarde Moeraskat?''
quote:
Mag ik alsjeblieft ook een wafel mevrouw poesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Je kunt het weltoe maar
ik vertel het écht niet door.
Maar natuurlijk mag je datquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag ik alsjeblieft ook een wafel mevrouw poes
Stroop en chocoladequote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mag je datWil je er nog iets op?
Hangt er wel een beetje van af hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stroop en chocolade![]()
Doe je wel aan bezorgen?
Ik mag de deur nog niet namelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er wel een beetje van af hoor
Oh, ja dat is lastig danquote:
Anders bak je ze volgende week nog een keer. Dan kan het wel.quote:
Dan niet te hard dansen, anders wordt de vulkaan wel wakkerquote:
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan niet te hard dansen, anders wordt de vulkaan wel wakker
Wel te merken dat de clubs en kroegen weer open zijn in de nacht.quote:
Dat geloof ik graag ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel te merken dat de clubs en kroegen weer open zijn in de nacht.
De politie heeft het er maar druk mee.quote:
Mensen mogen weer.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De politie heeft het er maar druk mee.
Heer SBE, alvast succes gewenst met u nieuwe baan.quote:
Misschienquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders bak je ze volgende week nog een keer. Dan kan het wel.
Dank je vriend.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer SBE, alvast succes gewenst met u nieuwe baan.![]()
![]()
Echt zo top voor je.quote:
Ik ook, zal weer wennen zijn. Zeker om vroeg op te staan.quote:
quote:
Ben je binnen een week aan gewend.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, zal weer wennen zijn. Zeker om vroeg op te staan.
Behalve aloa.quote:
rustig aan hequote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Je mag ook wat anders lekkers voor me maken
Heer dud0r,straks groetjes terug.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar hebben sommige wel moeite mee idd
Kon het proberenquote:
quote:
Gefeliciteerd met je nieuwe aan SBEquote:
de Formule?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb wel een linkje voor die het niet kunnen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |