quote:
Stien den Hollander (21) heeft jarenlang gekampt met psychoses en suīcidale gedachtes. Als inzending van het Eurovisie Songfestival zit ze momenteel in een bijzonder gelukkige periode. Maar nu krijgt ze de beruchte presentator Jan Roos op haar dak. Hij veegt in de nieuwste aflevering van RoddelPlaat compleet de vloer met haar aan.
Jan Roos: “Dit is echt zo’n meisje dat zichzelf zit te snijden op d’r kamertje voor aandacht. Verschrikkelijk.”
Dennis Schouten: “Dat heeft ze dus ook heel lang gedaan. Ik weet niet of het voor aandacht was, maar zij is heel lang suīcidaal geweest.”
Jan Roos: “Ja nou, had lekker gewoon van het dak afgesprongen. Nou ja, Jezus, dan hadden we toch een normaal iemand kunnen sturen? Daar heb ik geen medelijden mee. Wat een verschrikkelijk schijtnummer.”
Jan Roos: "Haar songfestival-nummer is vreselijk! We hadden net zo goed een ambulance daar neer kunnen zetten met de sirenes aan. We staan voor lul. Ze komt niet eens in de finale terecht en dan is Stientje waarschijnlijk weer depressief en dan hopen we dat ze dan écht de keuze maakt die ze moet maken."
Floris Wyers. “Nee, nee, nee, nee. Dát gaat te ver!"
Jan Roos: “En even één ding, Stientje: de polsen nooit zo, maar zo! Als je er echt af wil, in een warm badje…
”Floris Wyers: “Dit ga je toch niet uitzenden? Ben je gek geworden echt? Doe even normaal, joh!”
Jan zegt sorry
Jan gaat nu diep door het stof. “Wat betreft S10 wil ik het volgende zeggen. Wij maken harde grappen over alles en iedereen. We sparen niemand, zeker onszelf niet. Dat er nu grappen zijn gemaakt over de psychische aandoeningen van S10 hoort wel bij het programma”, schrijft hij op zijn website.
“Maar als ik mensen, die zelf ook in de knoop zitten, verdrietig heb gemaakt dan vind ik dat vervelend. Dus sorry daarvoor, stelletje mafketels. Overigens zijn Dennis en ik al jaren psychische patiënten. Dus we kennen de pijn.”
bronTering zeg! Ik ben nooit fan van hem geweest. Maar zo zijn er wel meer lui die zich met een grote bek in de media opdringen omdat ze aandacht willen. Ik vind normaal gesproken niet zoveel van ze, want ik weet niet wie ze in het echt zijn.
Dat laatste heeft meneer Roos bij deze wat laten zien. Gatverdamme, wat is dit een laaghartige klootzak zonder een greintje inlevingsvermogen. En met die laatste opmerking zet hij zichzelf ontzettend voor lul. Tuurlijk is hij een psychiatrische patient, want als hij dat soort respectloze en vooral onnozele bagger uitkraamt, spoort hij totaal niet.