En dan die "excuses" aan de mensen die in de knoop zitten die hier "een beetje verdrietig" door zijn geworden....quote:
Ik kijk dat ook niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk dat programma van hem sowieso niet, maar heb de inhoud hier op FOK! gelezen.
Echt ongelooflijk....
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan die "excuses" aan de mensen die in de knoop zitten die hier "een beetje verdrietig" door zijn geworden....
Tsjaa, te gek voor woordenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:10 schreef ToT het volgende:
Jan Roos: “En even één ding, Stientje: de polsen nooit zo, maar zo! Als je er echt af wil, in een warm badje…
Ging zeker iets te ver naar mijn mening.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:58 schreef ToT het volgende:
Hebben jullie dat gezeik rondom de nieuwe Eurovisie-zangeres meegekregen?
[ afbeelding ]
Wel mooi nummerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging zeker iets te ver naar mijn mening.
Zit een mamma appelsap in.quote:
Iemand tankte gisteren 10 euro bij pomp 1 ,net genoeg om pomp 7 te halen.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand tankte gisteren 10 euro bij pomp 1 ,net genoeg om pomp 7 te halen.
Ik kan de gasrekening en de benzine best betalen,hoe ik ga eten is nog de vraag.quote:
Dat is voor mij net te verquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:34 schreef ToT het volgende:
Straks maar weer ff in Duitsland tanken. Hopen dat ik iets minder een hartverzakking ga krijgen.
dat dusquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan de gasrekening en de benzine best betalen,hoe ik ga eten is nog de vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |