Bij Ajax heb ik niet het idee dat het slotoffensief echt een kwaliteit is, maar goed de winnaar heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
Zo vaak winnen in de laatste minuten is een kwaliteit @:shreyas
We zijn weer terug bij het klassieke Lucky Ajax.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat er inmiddels geen ajaxsupporter meer over het last-minute geluk van psv mag klagen
Dat bepaal ik zelf wel!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat er inmiddels geen ajaxsupporter meer over het last-minute geluk van psv mag klagen
Oh okequote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat mexi, die is een beetje boos als Cambuur supporter.
Een echte Ajaciedquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken alleen @:firefox1 en dat is een prima user
Eens. Sympathieke jongen is dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken alleen @:firefox1 en dat is een prima user
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een echte Ajacied
(en fan van Barca)
Dikjequote:
Denk dat Landzaat de kans krijgt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er al witte rook betreffende Petro?
RKC - Heerenveen is een DEGRADATIEKRAKERquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:15 schreef GGMM het volgende:
Ik ga deze wedstrijd wel even kijken.
Dat is ook de enige boeiende wedstrijd vandaag.
Oh ja, ik vergeet steeds dat Heerenveen kan degraderen dit jaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
RKC - Heerenveen is een DEGRADATIEKRAKER
Ik ben in ieder geval al blij dat je er nu bent.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergeet steeds dat Heerenveen kan degraderen dit jaar.
Ik denk er nog even over na
Ik denk dat ze daar net teveel punten voor hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergeet steeds dat Heerenveen kan degraderen dit jaar.
Ik denk er nog even over na
Het verschil met de onveilige plekken is kleiner dan het lijkt, met Sparta bijna zeker +3 erbij en Fortuna - Sparta nog op de inhaal. (of andersom) Als Sparta wint en Heerenveen verliest beginnen ze wel langzamerhand een erg groot probleem te krijgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar net teveel punten voor hebben.
Ze spelen wel echt verschrikkelijk slecht.
Eigenlijk vind ik dat wel leuk, een flink aantal clubs met bijna evenveel punten onderaan. Het maakt een hoop wedstrijden een stuk leuker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het verschil met de onveilige plekken is kleiner dan het lijkt, met Sparta bijna zeker +3 erbij en Fortuna - Sparta nog op de inhaal. (of andersom) Als Sparta wint en Heerenveen verliest beginnen ze wel langzamerhand een erg groot probleem te krijgen.
Ja echt enorm genieten, vooral tegen het einde zijn die degradatiepotjes geweldig.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat wel leuk, een flink aantal clubs met bijna evenveel punten onderaan. Het maakt een hoop wedstrijden een stuk leuker om naar te kijken.
We weten stiekem allemaal wel waarom we hier opeens weinig bezwaar hebben tegen het opvangen van die reserve-Russen.quote:
Kwam verkeerd neer na een kopduelquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net gemist wat er met Beugelsdijkie is gebeurd
Ai.quote:
quote:
Ze blijven het lekker doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Sparta die voetballend wil uitverdedigen is geen goed idee.
SPA-GAE en straks GRO-NEC lijken me ook niet de wedstrijden waar je even met je beentjes op de tafel naar goed voetbal gaat kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
De omzetting van Fraser houdt de wedstrijd frustreren en voetbal onmogelijk maken in dus.
Verrassend.
Ik ga straks lekker inslaap vallen bij dit spektakel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
SPA-GAE en straks GRO-NEC lijken me ook niet de wedstrijden waar je even met je beentjes op de tafel naar goed voetbal gaat kijken.
@KingRoland doet ook vaak een middagdutje.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker inslaap vallen bij dit spektakel.
Ik sla het voetbal vanavond over.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker inslaap vallen bij dit spektakel.
Ik ben gewoon stervende dat is anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:59 schreef fetX het volgende:
[..]
@:kingroland doet ook vaak een middagdutje.
Dat hoop ik toch niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gewoon stervende dat is anders.
Mag ik je Switch spelletjes hebben dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was erg moe had gisteren en eergisteren niet genoeg geslapen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:59 schreef fetX het volgende:
[..]
@:kingroland doet ook vaak een middagdutje.
Zal morgen voor je bidden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zal mijn herinnering aan jou voor eeuwig dit zijn:quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er maar 2, wel zo goed als nieuw!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik je Switch spelletjes hebben dan?
Nog altijd een ijzersterke montage met perfecte overgangen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zal mijn herinnering aan jou voor eeuwig dit zijn:
Vanaf komende week krijg ik les in video en zal ik proberen je hierin te overtreffen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd een ijzersterke montage met perfecte overgangen.
Dat liedje knippen is de dood van mijn computer geworden omdat de eerste 5 gratis programma's virussen bleken te zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf komende week krijg ik les in video en zal ik proberen je hierin te overtreffen.
Ik zou klein beginnen als ik jou wasquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf komende week krijg ik les in video en zal ik proberen je hierin te overtreffen.
Mijn laptop is inmiddels zeven jaar oud en gaat razen als ik 4K filmpjes kijk. Ik denk dat diens dood ook nabij is.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat liedje knippen is de dood van mijn computer geworden omdat de eerste 5 gratis programma's virussen bleken te zijn.
Misschien is het jou ontgaan, maar ik ben geen moderator meer.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:10 schreef El-Stinho het volgende:
Lenny verwijderde zojuist zijn eigen post.
Geen idee waarom je post dan verwijderd is, want zo vreemd vond ik de post niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien is het jou ontgaan, maar ik ben geen moderator meer.
We maken hier grappen van niveauquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee waarom je post dan verwijderd is, want zo vreemd vond ik de post niet.
Je had ook dit plaatje kunnen posten als reactie naar Lennyquote:
Die zet ik even in m'n favorieten, thnxquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je had ook dit plaatje kunnen posten als reactie naar Lenny
[ afbeelding ]
Dat plaatje werkt alleen op Twitter.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je had ook dit plaatje kunnen posten als reactie naar Lenny
[ afbeelding ]
Heb je gezien dat Poch nog steeds razend is om woensdag en moeilijk in slaap komt?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat plaatje werkt alleen op Twitter.
Ik snap het wel, hij wil alle aandacht kanaliseren naar de scheidsrechter in plaats van hijzelf. Helaas voor hem weet hij dondersgoed dat de sjeik met een slipper achter hem aan komt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je gezien dat Poch nog steeds razend is om woensdag en moeilijk in slaap komt?
Ik kan nog heel lang teren op de Parijse meltdown. Nog meer omdat de naderende Mbappé-transfer ook al zo'n heerlijke clusterfuck is geworden door PSG.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik snap het wel, hij wil alle aandacht kanaliseren naar de scheidsrechter in plaats van hijzelf. Helaas voor hem weet hij dondersgoed dat de sjeik met een slipper achter hem aan komt.
Al zin in de ESPN DOC over jullie Spaanse aanvaller?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien is het jou ontgaan, maar ik ben geen moderator meer.
Ben eigenlijk wel benieuwd waar Di Maria heen gaat.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan nog heel lang teren op de Parijse meltdown. Nog meer omdat de naderende Mbappé-transfer ook al zo'n heerlijke clusterfuck is geworden door PSG.
Alleen doet dat je weer afvragen welk luxekonijn uit de hoge hoed wordt getoverd door Nasser.
Juve.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd waar Di Maria heen gaat.
Wist niet dat er iets aan zat te komen. Ik ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al zin in de ESPN DOC over jullie Spaanse aanvaller?
Pol nog iets.
Ze moeten maar eens beginnen met het lozen van een behoorlijk aantal waardeloze spelers die zelfs bij Cambuur (om toch nog even ontopic te blijven, hèhè) niet eens in de basis zouden staan.quote:
Ik ben gister nog bij het onwijs sympathieke Cambuur geweest!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze moeten maar eens beginnen met het lozen van een behoorlijk aantal waardeloze spelers die zelfs bij Cambuur (om toch nog even ontopic te blijven, hèhè) niet eens in de basis zouden staan.
Pol Llonch - Thuis in Tilburgquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wist niet dat er iets aan zat te komen. Ik ben erg benieuwd.
Maar dat is geen aanvaller.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pol Llonch - Thuis in Tilburg
Vrijdag 18 maart om 11:30 uur.
Weet ik veel zelfs ik heb mijn grenzen van teams die ik kijk.quote:
Dat was dan wel genieten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben gister nog bij het onwijs sympathieke Cambuur geweest!
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een wereldse avond gehad ja, moest me wel inhouden bij de 2-3.
Goh, waar men ik dat ook alweer van? Oh ja, dat deden ze tegen ons ook. Maar als de arbitrage er niets tegen doet krijg je dit...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
De omzetting van Fraser houdt de wedstrijd frustreren en voetbal onmogelijk maken in dus.
Verrassend.
Vitesse doet niet anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Goh, waar men ik dat ook alweer van? Oh ja, dat deden ze tegen ons ook. Maar als de arbitrage er niets tegen doet krijg je dit...
Vitesse is de club in de eredivisie met het minst aantal minuten zuivere speeltijd.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Goh, waar men ik dat ook alweer van? Oh ja, dat deden ze tegen ons ook. Maar als de arbitrage er niets tegen doet krijg je dit...
Dat komt door Sparta!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Vitesse is de club in de eredivisie met het minst aantal minuten zuivere speeltijd.
[ afbeelding ]
Wanneer worden die 6 minuten eigenlijk uitgespeeld?quote:
Lastig een datum voor te vinden, Sparta moet ook nog tegen Fortuna inhalen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer worden die 6 minuten eigenlijk uitgespeeld?
Daar ga ik dan eens even goed voor zitten
Dat kan toch gewoon een keer op een dinsdagochtend ofzo?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lastig een datum voor te vinden, Sparta moet ook nog tegen Fortuna inhalen.
Verschil is dat Vitesse ambities heeft en Sparta moet overleven met een selectie van het niveau kkd middenmoot.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Die kunnen ook wel de prullenbak in.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschil is dat Vitesse ambities heeft
De ambities van Vitesse zullen op het moment ook wel wat minder zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschil is dat Vitesse ambities heeft en Sparta moet overleven met een selectie van het niveau kkd middenmoot.
Zullen wel weer allemaal haken en ogen aanzitten bij de KNVB.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon een keer op een dinsdagochtend ofzo?
Ik begrijp nog steeds niet waarom zo'n rus 130 miljoen erin gepompt heeft maar die tijden zijn wel afgelopen ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kunnen ook wel de prullenbak in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Die vorige eigenaar heeft er ook al aardig wat geld ingepompt, Ik snap er ook niks van.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom zo'n rus 130 miljoen erin gepompt heeft maar die tijden zijn wel afgelopen ja.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:05 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd wie de opvolger van Fraser wordt als Sparta erin blijft.Stam was vandaag in het AD weer zijn paadje aan het schoonvegen, wat een nare man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij denkt dat het net buitenspel is.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
Net te laat gestapt. 3 meter buitenspel.
Toch al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Vitesse is de club in de eredivisie met het minst aantal minuten zuivere speeltijd.
[ afbeelding ]
Strijden voor periodetitel 4 is toch ook veel mooier dan leuk meedraaien als subtopper.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kunnen ook wel de prullenbak in.
Ik las alleen een kop "Feyenoord kwam misschien een beetje vroeg" Ja, daarna is het echt een stuk beter gegaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stam was vandaag in het AD weer zijn paadje aan het schoonvegen, wat een nare man.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:05 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd wie de opvolger van Fraser wordt als Sparta erin blijft.Steijn is al aangetrokken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede keuze
Oh ja, helemaal vergeten. Srry :$ drukke weken xxquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steijn is al aangetrokken toch?
Goede keuze
Stam zag als enige de kwaliteiten van Sinisterraquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stam was vandaag in het AD weer zijn paadje aan het schoonvegen, wat een nare man.
Die hep er bij NAC een puinhoop van gemaakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steijn is al aangetrokken toch?
Goede keuze
Waarom pompen investeerders momenteel miljoenen in PSV? Waarom stapt een rijke Amerikaan in bij ADO? Of bij Roda? Bij Utrecht snap ik het nog, Van Seumeren is zelf een supporter. Maar verder?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die vorige eigenaar heeft er ook al aardig wat geld ingepompt, Ik snap er ook niks van.
Dat is een lening van plaatselijke ondernemers. En die Amerikanen willen winst maken, die voeren een heel ander beleid dan Vitesse.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:09 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom pompen investeerders momenteel miljoenen in PSV? Waarom stapt een rijke Amerikaan in bij ADO? Of bij Roda? Bij Utrecht snap ik het nog, Van Seumeren is zelf een supporter. Maar verder?
Ja wie nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hep er bij NAC een puinhoop van gemaakt.
Ze gaan wel altijd met zijn allen naar het stadion en drinken heel veel bier dan!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wie niet
Je zou bijna denken dat het niet aan al die trainers ligt
Wie niet? Overigens was dat wel het corona jaar met bizar veel corona voor NAC en haalde hij gewoon de playoffs.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij VVV niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja toen zat hij zaakjes in het buitenland te regelen in belangrijke weken en de playoffs halen is natuurlijk geen prestatie met die selectie.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie niet? Overigens was dat wel het corona jaar met bizar veel corona voor NAC en haalde hij gewoon de playoffs.
Een tijdje terug zei hij ook dat Dickie resultaten haalde dankzij wat hij allemaal had neergezet. Dat vond ik ook wel een mooie.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Stam zag als enige de kwaliteiten van Sinisterra
Aldus Stam
De 'schuld' zit in een aparte BV, niet in de club zelf. Als die Rus Vitesse verkoopt gaat of die schuld mee naar een nieuwe eigenaar of (wat waarschijnlijker is) hij ziet volledig af van dat geld. Precies wat Abramovic bij Chelsea ook wil doen zeg maar. In dat geval is Vitesse spekkoper inderdaad. Dan gaan ze met een eigen vermogen van bijna 20 miljoen schuldenvrij naar een nieuwe eigenaar, wat ze interessant maakt voor veel investeerders.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strijden voor periodetitel 4 is toch ook veel mooier dan leuk meedraaien als subtopper.
@:yats is spekkoper.
De stijl van Steijn past beter in het lijntje van Fraser. Er is daar rustiger/degelijker beleid en er wordt niet gek gedaan als de resultaten even een tijdje matig zijn. NAC is een club waarbij iedere keer nieuwe managers worden aangesteld en het alle kanten opvliegt.quote:
Wel meneer Ralf binnengehaald!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja toen zat hij zaakjes in het buitenland te regelen in belangrijke weken en de playoffs halen is natuurlijk geen prestatie met die selectie.
Eens.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel meneer Ralf binnengehaald!
Verder ga ik Steijn niet verdedigen hoor maar het lijkt mij een goede keuze voor Sparta.
Ralf die naar zijn droomclub wil en na een half jaar weer weggaat haha.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel meneer Ralf binnengehaald!
Verder ga ik Steijn niet verdedigen hoor maar het lijkt mij een goede keuze voor Sparta.
Winst maken op een (nederlandse) profclub? Dat is buiten die idioot van Afab nog nooit iemand gelukt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een lening van plaatselijke ondernemers. En die Amerikanen willen winst maken, die voeren een heel ander beleid dan Vitesse.
Stond hij daar emoties te acteren en mensen te bedankenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ralf die naar zijn droomclub wil en na een half jaar weer weggaat haha.
Maar ik heb verder ook niets tegen Steijn hoor, vind het ook een oké keuze.
Dan volg je de Amerikaanse investeerders niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Winst maken op een (nederlandse) profclub? Dat is buiten die idioot van Afab nog nooit iemand gelukt.
Wiljan vloet of zoquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
Heracles zoekt ook nog een nieuwe trainer. Hopelijk maken ze een legendarisch slechte keuze.
Dat zeg ik, die idioot van Afabquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
Maasbert Schouten heeft ook goed verdiend aan Vitesse trouwens.
Gert-Jan Verbeekquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
Heracles zoekt ook nog een nieuwe trainer. Hopelijk maken ze een legendarisch slechte keuze.
Wie zie jij graag bij PSV?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
#Ikbentimgillissenquote:
daar komt cocu toch alquote:
Rob Maas?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
Nog steeds doodzonde dat die hele persconferentie nergens meer online staat. Het vragenrondje was ongeëvenaard goed.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
Niet schrikken: Vitesse gaat vanaf nu voor de landstitel
Hoi Regi Blinker.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie Heracles eigenlijk wel een gerenommeerde degelijke trainer aanstellen. Gewoon een rustig type, die geen gekke dingen doen en de beste spelers op het veld zet.
En een bult stevige kerels?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie Heracles eigenlijk wel een gerenommeerde degelijke trainer aanstellen. Gewoon een rustig type, die geen gekke dingen doen en de beste spelers op het veld zet.
Het meest geniale was nog wel dat interview met Ted van Leeuwen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds doodzonde dat die hele persconferentie nergens meer online staat. Het vragenrondje was ongeëvenaard goed.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:24 schreef yats het volgende:
[..]
Het meest geniale was nog wel dat interview met Ted van Leeuwen.
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Regi Blinker.
Hoi Hans Wiegel.
Maandag is er ook een volledig programma.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk is enkel het kkd schakelkanaal leuk op de vrijdag.
Met Emmen v Volendam, Eindhoven v ADO en Roda JC v De Graafschap!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maandag is er ook een volledig programma.
De Keuken Kampioen Divisie DENDERT door.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met Emmen v Volendam, Eindhoven v ADO en Roda JC v De Graafschap!!!
Sparta is van oudsher dé club van Rotterdam.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
Sparta is de club van Rotterdam @:KingRoland
@Bolasie ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
18:30 uur | Manchester United – Tottenham Hotspur | Ziggo Sport Select
Ja, die ging er lekker in.quote:
Ben jij dit? En zo niet waarom de reclame.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al de hele dag in m'n hoofd. Wat een hit.
Wat een kutliedje. Dit is pas een hit.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al de hele dag in m'n hoofd. Wat een hit.
Toen bleef het stil. Hij weet het zelf dus niet.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Helaas ga ik naar een verjaardag toe doei haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier maatquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Veel plezier Stijn!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Veel plezier en niet teveel blokjes kaas eten!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:06 schreef Caland het volgende:
Bizar. Antony komt een keer of 3 weg met een vuistslag en een aaitje met je voorhoofd is direct rood
mimimimiquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:06 schreef Caland het volgende:
Bizar. Antony komt een keer of 3 weg met een vuistslag en een aaitje met je voorhoofd is direct rood
En dan komt het laatste half uur een kreupele Bony er nog in!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
Dit begint knotsgekke vormen aan te nemen.
Ik vind het verder prima dat dit soort acties net als natrappen of slaan gewoon weer standaard rood worden, maar laat dan kansloze impactgeneuzel dan weer vallenquote:
Dat ben ik met joun eens. Natrappen etc is gewoon rood.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het verder prima dat dit soort acties net als natrappen of slaan gewoon weer standaard rood worden, maar laat dan kansloze impactgeneuzel dan weer vallen
Er moet wel sprake zijn van een versnellende beweging, begreep ik ooit van jullie huisadvocaat.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het verder prima dat dit soort acties net als natrappen of slaan gewoon weer standaard rood worden, maar laat dan kansloze impactgeneuzel dan weer vallen
Jan-Joost?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:21 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd sloeg ik over omdat het woord ' Middenmoot kraker' gebruikt werd.
Ik ben woedend
Iemand tegen je elleboog laten aanlopen is dus geen probleem.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er moet wel sprake zijn van een versnellende beweging, begreep ik ooit van jullie huisadvocaat.
Met die bewegingsspecialist toen? Dat was goed zegquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er moet wel sprake zijn van een versnellende beweging, begreep ik ooit van jullie huisadvocaat.
Ja, dat vond ik heel grappig.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Met die bewegingsspecialist toen? Dat was goed zeg
Nog nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n bolle kop als Mike?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |