Bij Ajax heb ik niet het idee dat het slotoffensief echt een kwaliteit is, maar goed de winnaar heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
Zo vaak winnen in de laatste minuten is een kwaliteit @:shreyas
We zijn weer terug bij het klassieke Lucky Ajax.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat er inmiddels geen ajaxsupporter meer over het last-minute geluk van psv mag klagen
Dat bepaal ik zelf wel!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat er inmiddels geen ajaxsupporter meer over het last-minute geluk van psv mag klagen
Oh okequote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat mexi, die is een beetje boos als Cambuur supporter.
Een echte Ajaciedquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken alleen @:firefox1 en dat is een prima user
Eens. Sympathieke jongen is dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken alleen @:firefox1 en dat is een prima user
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een echte Ajacied
(en fan van Barca)
Dikjequote:
Denk dat Landzaat de kans krijgt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er al witte rook betreffende Petro?
RKC - Heerenveen is een DEGRADATIEKRAKERquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:15 schreef GGMM het volgende:
Ik ga deze wedstrijd wel even kijken.
Dat is ook de enige boeiende wedstrijd vandaag.
Oh ja, ik vergeet steeds dat Heerenveen kan degraderen dit jaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
RKC - Heerenveen is een DEGRADATIEKRAKER
Ik ben in ieder geval al blij dat je er nu bent.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergeet steeds dat Heerenveen kan degraderen dit jaar.
Ik denk er nog even over na
Ik denk dat ze daar net teveel punten voor hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergeet steeds dat Heerenveen kan degraderen dit jaar.
Ik denk er nog even over na
Het verschil met de onveilige plekken is kleiner dan het lijkt, met Sparta bijna zeker +3 erbij en Fortuna - Sparta nog op de inhaal. (of andersom) Als Sparta wint en Heerenveen verliest beginnen ze wel langzamerhand een erg groot probleem te krijgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar net teveel punten voor hebben.
Ze spelen wel echt verschrikkelijk slecht.
Eigenlijk vind ik dat wel leuk, een flink aantal clubs met bijna evenveel punten onderaan. Het maakt een hoop wedstrijden een stuk leuker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het verschil met de onveilige plekken is kleiner dan het lijkt, met Sparta bijna zeker +3 erbij en Fortuna - Sparta nog op de inhaal. (of andersom) Als Sparta wint en Heerenveen verliest beginnen ze wel langzamerhand een erg groot probleem te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |