abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 maart 2022 @ 21:42:26 #1
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204043026
[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"[/modbreak].

Het begon zo, heel erg superspannend:

Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:

Toen zei Trump dit:

En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:

Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:

Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump

Special edition.
Nu ook voor overige politieke meuk.
Wie is er beter democraten of republikeinen..
En zo ja waarom niet!
Huilen dan.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 21:44:48 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204043066
Hieronder persoonlijke aanvallen vermomd als het benoemen van constateringen.

-------------------------------------------------------
Huilen dan.
pi_204043227
Ik constateer dat @Isdatzo weer vrij geëmotioneerd is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204043379
Ik constateer hier een oude koe uit de sloot die onder veel geroep uit de sloot wordt getrokken.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 22:26:40 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204043720
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 21:51 schreef Ludachrist het volgende:
Ik constateer dat @:Isdatzo weer vrij geëmotioneerd is.
Driftig is het woord dat je zoekt.
Huilen dan.
pi_204044166
twitter

pi_204046512
Tja, de Blauwen hebben nooit zelf ergens schuld aan. Als er bij hen iets verkeerd gaat ligt het altijd aan anderen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204046615
Dus hetzelfde met de rode die de blauwen overal de schuld van geven. Hoe simpel kan het zijn in die stompzinnig rood blauwe wereld genaamd Amerikaanse politiek. :D

Je weet welke kleur je krijgt als je rood met blauw mengt, dat is geen grijs maar gewoon stront kleur. Kan men daarom tegenwoordig in Amerika alleen nog met stront gooien ipv inhoudelijke discussies te voeren?
pi_204046692
Als jouw ontlasting paars is zou ik maar even snel een afspraak maken met de huisarts.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204046756
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:00 schreef HowardRoark het volgende:
Als jouw ontlasting paars is zou ik maar even snel een afspraak maken met de huisarts.
Paars was inderdaad stront.
pi_204047050
Haha, the fuck, dit verzin je ook weer niet hoor .. een 'Sexy Summer Camp' 🤡

twitter

twitter

En je kunt aan deze groomers doneren via Act Blue. Haha, typisch toch weer.
pi_204047098
Het zit je maar hoog dat mensen iets anders zijn als de gewenste grijze massa. Men zei altijd dat je van links je hoofd niet boven het maaiveld zou mogen laten uitkomen maar met dit fanatisme heeft rechts de kritische linksen flink ingehaald. :D
pi_204047131
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:34 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
[ twitter ]

Je kan gewoon zien dat dat soort mensen geen Trump-stemmers zijn.
pi_204047208
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:38 schreef Basp1 het volgende:
Het zit je maar hoog dat mensen iets anders zijn als de gewenste grijze massa. Men zei altijd dat je van links je hoofd niet boven het maaiveld zou mogen laten uitkomen maar met dit fanatisme heeft rechts de kritische linksen flink ingehaald. :D
Nee, dit is gewoon verschrikkelijk gestoord. Een kamp voor kinderen om ze te leren over seks? Stellen dat mensen van alle leeftijden hun lichaam zouden moeten verkennen en aan masturbatie doen? Hou op hoor, echt. Dat je het nog goed probeert te praten ook is al erg genoeg.
pi_204047215
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:40 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Je kan gewoon zien dat dat soort mensen geen Trump-stemmers zijn.
Idd heel duidelijk geen maga petje op en lopen niet met wapens rond. :D
  zaterdag 12 maart 2022 @ 10:49:43 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204047255
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Idd heel duidelijk geen maga petje op en lopen niet met wapens rond. :D
Dat idd, was dat niet verplicht?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204047265
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:34 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
[ twitter ]

Ik moest het gewoon 2 keer lezen, deze viespeuken leren kinderen hoe je het beste kan masturberen en helpen je daar blijkbaar ook een handje bij.
En als kers op de taart kun je dus doneren via actblue een fundraiser van de democratische partij. Walgelijk en ongelofelijk dat dit zomaar kan, waarom is dit geen nationaal nieuws? En hoe is dit überhaupt legaal?
pi_204047288
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:38 schreef Basp1 het volgende:
Jij bent een ziek persoon en ik hoop dat je ver uit de buurt van kinderen blijft.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 10:55:01 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204047339
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, dit is gewoon verschrikkelijk gestoord. Een kamp voor kinderen om ze te leren over seks? Stellen dat mensen van alle leeftijden hun lichaam zouden moeten verkennen en aan masturbatie doen? Hou op hoor, echt. Dat je het nog goed probeert te praten ook is al erg genoeg.
Kinderen? Volgens mij is de doelgroep (jong)volwassenen hoor.
Huilen dan.
pi_204047349
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jij bent een ziek persoon en ik hoop dat je ver uit de buurt van kinderen blijft.
Het zou mij niet verbazen als er meerderen hier zijn die dit soort dingen eigenlijk heel acceptabel vinden. Immers is dit zo lekker progressief en eigenzinnig.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 10:56:48 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204047370
Maar ja waarom zou je proberen uit te zoeken of de info die je op Twitter voorgeschoteld krijgt klopt wanneer je veel te druk bezig bent met verontwaardigd zijn.
Huilen dan.
pi_204047392
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:56 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ja waarom zou je proberen uit te zoeken of de info die je op Twitter voorgeschoteld krijgt klopt wanneer je veel te druk bezig bent met verontwaardigd zijn.
Ik ben wel benieuwd, wat is nu precies hier de trigger dat je voor dit gebeuren in de bres probeert te springen?
pi_204047407
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het zou mij niet verbazen als er meerderen hier zijn die dit soort dingen eigenlijk heel acceptabel vinden. Immers is dit zo lekker progressief en eigenzinnig.
Ja maar zijn ze nu voorstander van dit omdat wij erop tegen zijn of geloven ze echt dat dit acceptabel is?
Ik hoop vurig op het eerste maar ik vrees het laatste.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 11:04:33 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204047478
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd, wat is nu precies hier de trigger dat je voor dit gebeuren in de bres probeert te springen?
Waar spring ik voor in de bres? Ik constateer louter dat jij hevig geëmotioneerd bent over zaken die helemaal niet zo zijn als jij doet voorkomen.

Dat gebeuren lijkt mij absoluut niks, maar wat volwassenen doen in hun vrije tijd moeten ze helemaal zelf weten.
Huilen dan.
pi_204047498
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 11:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar spring ik voor in de bres? Ik constateer louter dat jij hevig geëmotioneerd bent over zaken die helemaal niet zo zijn als jij doet voorkomen.
Hopelijk kan hij zich na deze realisatie wat herpakken.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_204047540
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 11:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat gebeuren lijkt mij absoluut niks, maar wat volwassenen doen in hun vrije tijd moeten ze helemaal zelf weten.
Leuke projectie weer. En dit is niet gericht op volwassenen. Dat maak jij er nu zelf van.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja maar zijn ze nu voorstander van dit omdat wij erop tegen zijn of geloven ze echt dat dit acceptabel is?
Ik hoop vurig op het eerste maar ik vrees het laatste.
Die kans zit er dik in inderdaad. Voor sommige progressieve geesten werkt het namelijk zo dat alles wat afwijkend en anders is, wordt verheerlijkt. Om deze reden heeft men bijvoorbeeld ook zo'n hekel aan traditionele normen en waarden. Dit terwijl een man die zich borsten laat aanmeten, zich opvallend en vrouwelijk kleed maar tevens een baard laat staan en als non-binary met pronouns they/them door het leven gaat, op een voetstuk wordt gezet. Dát is wat de progressieve geest bewonderenswaardig vindt.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 11:13:18 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204047578
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 11:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Leuke projectie weer. En dit is niet gericht op volwassenen. Dat maak jij er nu zelf van.
Nee hoor, nu draai je het om: jij bent diegene die stelt dat kinderen de doelgroep zijn. Nou, laat maar zien dan.

Dit was het programma: https://web.archive.org/w(...)enU/edit?usp=sharing

Success!
Huilen dan.
pi_204047637
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 11:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee hoor, nu draai je het om: jij bent diegene die stelt dat kinderen de doelgroep zijn. Nou, laat maar zien dan.

Dit was het programma: https://web.archive.org/w(...)enU/edit?usp=sharing

Success!
Hun eigen website: https://www.sexysexed.org
quote:
Sexy Sex Ed is a workshop series that compels teenagers and people of all ages to openly discuss personal and political consent, sexual safety, and anatomy.
En nee, teenagers zijn geen volwassenen. Dat is de leeftijd 12-18. Niet voor niets heeft een van die vrouwen het in dat filmpje het ook over haar neefje, die direct aan het masturberen ging toen hij begon met praten. Wat natuurlijk al gewoon echt te gek voor woorden is.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 11:35:12 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204047847
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 11:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hun eigen website: https://www.sexysexed.org
[..]
En nee, teenagers zijn geen volwassenen. Dat is de leeftijd 12-18. Niet voor niets heeft een van die vrouwen het in dat filmpje het ook over haar neefje, die direct aan het masturberen ging toen hij begon met praten. Wat natuurlijk al gewoon echt te gek voor woorden is.
Ik kan me goed voorstellen dat ze ook dingen proberen te doen op het gebied van seksuele voorlichting, en dat dat jongeren betreft is niet zo gek hè.

Terug naar het summer camp, want daar hadden we het toch over: echt niks wijst erop dat dat gericht is op kinderen. Kijk eens naar de onderwerpen die op de agenda staan: het volgen van je menstruatiecyclus, eugenetica, zelfgecontroleerde abortus, etc.

[ Bericht 3% gewijzigd door Isdatzo op 12-03-2022 11:41:11 ]
Huilen dan.
pi_204047982
Ik vraag me trouwens ook wel af wat dit te maken heeft met Amerikaanse politiek? Zijn er politici bij betrokken? Is er ergens een stuk beleid hieraan gelieerd?

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 12-03-2022 12:07:51 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 12 maart 2022 @ 12:51:05 #31
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204048714
Jeetje, Dejannn heeft een zware en emotionele dag zo te zien.
pi_204048989
Dit is natuurlijk het alternatieve red neck anti woke summercamp.

Specialized summer camps across the US are introducing children as young as nine to practical shooting, a controversial sport that mimics combat situations.

Vanaf 9 jaar met vuurwapens laten schieten is natuurlijk veel beter dan tieners iets over sexualiteit leren. :D
  zaterdag 12 maart 2022 @ 13:38:22 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204049130
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 12:51 schreef Poem_ het volgende:
Jeetje, Dejannn heeft een zware en emotionele dag zo te zien.
Dat hebben Trumporters elke dag, bedoel kijk eens na snl of al al die talkshow programma's waarbij Trump elke dag afgebrand word..
En de ene na de andere rechtzaak..
Het moet wel ontzettend frustrerend zijn als er niks positiefs meer in het nieuws komt.
pi_204049223
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 13:38 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat hebben Trumporters elke dag, bedoel kijk eens na snl of al al die talkshow programma's waarbij Trump elke dag afgebrand word..
En de ene na de andere rechtzaak..
Het moet wel ontzettend frustrerend zijn als er niks positiefs meer in het nieuws komt.
Wij zijn diegene die het laatste lachen, het Biden pedo-adoratie groepje dat hier actief is zijn allemaal wannabe fok moderators, dan wel oud moderators die hun rechten zijn kwijt geraakt en vol met frustratie hun gal komen spuwen.

Die voelen zich nog superieur omdat ze een blauw naampje hebben gehad op een forum dat nog geen 1000euro waard is, of hier nog op azen.

Wij zien heel goed dat dit the "usual suspects" zijn die al jaren geleden door de mand zijn gevallen door hun emoties, frustratie en woede jegens Koning Trump.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_204049226
Hihi, het is bij een aantal users toch weer niet helemaal goed gevallen dat het bestaan van het zogeheten 'Sexy Summer Camp' is benoemd.

'Dit is helemaal niet voor kinderen!'
'Nou en? Laat mensen lekker anders zijn!'
'Dit heeft niets met politiek te maken'
'Allemaal emotie dat je dit aangeeft!'
'Kijk dit zomerkamp dan waar kinderen leren om met wapens om te gaan!'

Het is me ook wat met de progressieve geest. Zodra hun bizarre gedachtegoed en tendensen wordt benoemd zit er nog maar een ding op voor deze kortaangebonden trigglypuffs: ontkennen, gaslighting, projectie en whataboutisms.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 13:53:58 #36
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204049269
En Dejannn volhardt in z'n hysterie en doet nog steeds alsof het daadwerkelijk om kinderen zou gaan. Mooi man.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 14:03:40 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204049346
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 13:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wij zijn diegene die het laatste lachen, het Biden pedo-adoratie groepje dat hier actief is zijn allemaal wannabe fok moderators, dan wel oud moderators die hun rechten zijn kwijt geraakt en vol met frustratie hun gal komen spuwen.

Die voelen zich nog superieur omdat ze een blauw naampje hebben gehad op een forum dat nog geen 1000euro waard is, of hier nog op azen.

Wij zien heel goed dat dit the "usual suspects" zijn die al jaren geleden door de mand zijn gevallen door hun emoties, frustratie en woede jegens Koning Trump.
Jeetje, wat een geëmotioneerde projectie.
Huilen dan.
pi_204049390
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Jeetje, wat een geëmotioneerde projectie.
Voel je je soms aangesproken? Isdatzo? _O- :W
Wil je soms kusje van Biden in je nek? :')
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_204049492
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat gebeurt er dan als je een kusje van Biden in je nek krijgt?

Is dit weer een nieuwe aflevering van een sprookje uit het grote trump boek. :D

Het sprookje van ze hebben de verkiezingen gestolen heeft hij nog niet eens beëindigd. :P
  zaterdag 12 maart 2022 @ 14:19:03 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204049497
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Voel je je soms aangesproken? Isdatzo?
Nee altijd.
quote:
_O- :W
Ik ben bang dat ik daar te oud voor ben maar een mens mag hopen.
Huilen dan.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 14:21:44 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204049524
quote:

door de mand zijn gevallen door hun emoties, frustratie en woede jegens Koning Trump.
Dit is trouwens wel vrij hilarisch, komende uit de mond van iemand die zich in de aanloop naar de Amerikaanse verkiezingen dermate belachelijk gemaakt heeft dat hij zichzelf daarna maandenlang niet durfde te vertonen.
Huilen dan.
pi_204049538
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dit is trouwens wel vrij hilarisch, komende uit de mond van iemand die zich in de aanloop naar de Amerikaanse verkiezingen dermate belachelijk gemaakt heeft dat hij zichzelf daarna maandenlang niet durfde te vertonen.
jij had mij toch verbannen? omdat ik gevoelens kwetste? is daarom je mod status verwijderd?
  zaterdag 12 maart 2022 @ 14:24:11 #43
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204049559
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
jij had mij toch verbannen? omdat ik gevoelens kwetste? is daarom je mod status verwijderd?
Ja.
Huilen dan.
pi_204049795
twitter
  zaterdag 12 maart 2022 @ 14:47:45 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204049848
quote:

[..]

Uhu tuulk joh.
En er heerst totaal geen woede jegens Trump!
Men vind hem een hilarische debielige pannenkoek.
En mijn mening is hij was de aangewezen persoon om het land te leiden.. zelfde als hier Baudet zou moeten doen..
Dan kunnen ze zien hoe erg je iets kan verneuken, na paar jaar rot ie dan weer op en kan er weer wat serieuzer worden gedaan.

Maar hoezo BTW laatst lachen is er een rechtzaak gestart met BEWIJS voor de zogenaamde fraude?

Zo niet valt er niks te lachen en blijft Biden. Gewoon president.

[ Bericht 6% gewijzigd door theguyver op 12-03-2022 14:53:04 ]
  zaterdag 12 maart 2022 @ 14:51:29 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204049893
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wat gebeurt er dan als je een kusje van Biden in je nek krijgt?

Is dit weer een nieuwe aflevering van een sprookje uit het grote trump boek. :D

Het sprookje van ze hebben de verkiezingen gestolen heeft hij nog niet eens beëindigd. :P
Nope dit gedoe houd nog even aan...
Al ben ik erg benieuwd naar de voorverkiezingen van het republikeinse kamp straks, er gaat daar zoveel met stront gegooid worden dat men straks met gierwagens aan komt.
pi_204050902
twitter
pi_204051003
Schandalig hoor dat tieners over seksualiteit kunnen leren in een zomerkamp!

Beter Abbott met zijn pogingen om ouders van een transgender kind te vervolgen wegens kindermishandeling :')

twitter

quote:
Last month, Texas Attorney General Ken Paxton issued a non-binding opinion that some "sex-change" procedures and the prescribing of puberty-blockers to certain children is "child abuse" under Texas law.

Paxton's opinion was followed by a directive from Abbott to the Texas Department of Family and Protective Services "to conduct a prompt and thorough investigation of any reported instances of these abusive procedures in the State of Texas."

Meachum said the plaintiffs would likely succeed after a trial on the merits of the case and ordered that hearing to begin in July. Meachum said the directive exceeded Abbott's authority under the Texas Constitution and the type of care it targeted never triggered an investigation prior to the directive.

"The court further finds that gender-affirming care was not investigated as child abuse by DFPS until after February 22, 2022," she said. The order, she added, "changed the status quo" for transgender children and their families.

"The governor's directive was given the effect of new law or a new agency rule despite no new legislation, regulation, or even stated agency policy," Meachum added.

The ruling came after a day-long hearing where the transgender teenager's mother, identified by the pseudonym Jane Doe, testified after being placed on leave.

Camilla Taylor, the litigation director with Lambda Legal, told Houston Public Media the ruling brings relief for Texas families "who have been terrorized by this directive."

"The person who testified today, who was the subject of an investigation based solely on the fact that she has a transgender daughter, testified that her daughter was afraid of being taken away from her parents and out of her home," Taylor said. "This was absolutely inexcusable, and we're very glad that the court took action to put a stop to it immediately.
Ik dacht trouwens dat Republikeinen vonden dat ouders zelf meer inspraak moesten hebben op wat hun kinderen leren? Is zeker niet van toepassing op ouders die niet het Rechtse Evangelie volgen :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204051162
quote:
81s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 16:40 schreef Kijkertje het volgende:
Schandalig hoor dat tieners over seksualiteit kunnen leren in een zomerkamp!

Beter Abbott met zijn pogingen om ouders van een transgender kind te vervolgen wegens kindermishandeling :')

[ twitter ]
[..]
Ik dacht trouwens dat Republikeinen vonden dat ouders zelf meer inspraak moesten hebben op wat hun kinderen leren? Is zeker niet van toepassing op ouders die niet het Rechtse Evangelie volgen :')
Och meid toch, het zit je zo te zien behoorlijk dwars dat beleidsmakers in Texas zowaar nog het beste voorhebben met kinderen. Maar de vergelijking die je maakt gaat niet op. Ouders moeten inderdaad bepalen met welke normen en waarden zij hun kinderen opvoeden. Dit betekent alleen niet dat kindermishandeling moeten worden toegestaan. En waanideeën bij kinderen aanpraten of aanwakkeren ten aanzien van hun geslacht, kun je zeker categoriseren als een vorm van mishandeling.
pi_204051264
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Och meid toch, het zit je zo te zien behoorlijk dwars dat beleidsmakers in Texas zowaar nog het beste voorhebben met kinderen. Maar de vergelijking die je maakt gaat niet op. Ouders moeten inderdaad bepalen met welke normen en waarden zij hun kinderen opvoeden. Dit betekent alleen niet dat kindermishandeling moeten worden toegestaan. En waanideeën bij kinderen aanpraten of aanwakkeren ten aanzien van hun geslacht, kun je zeker categoriseren als een vorm van mishandeling.
Maar je kunt dus bijvoorbeeld een tienerjongen laten denken dat hij een meisje is, door op hem in te praten. Of dat hij op hetzelfde geslacht valt door dat vaak genoeg tegen hem te zeggen....
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_204051317
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar je kunt dus bijvoorbeeld een tienerjongen laten denken dat hij een meisje is, door op hem in te praten. Of dat hij op hetzelfde geslacht valt door dat vaak genoeg tegen hem te zeggen....
Dat is weer een mooie stropop zeg. Je hebt al een aardige verzameling zo, en dat voor een user die nog maar een paar dagen actief is in dit topic.
pi_204051373
quote:

[..]

Poeh, emotionele post dit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 17:26:56 #54
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204051484
quote:
En waanideeën bij kinderen aanpraten of aanwakkeren ten aanzien van hun geslacht, kun je zeker categoriseren als een vorm van mishandeling.
Welke waanideeën precies?
pi_204051560
Je vraagt naar de bekende weg.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 17:39:55 #56
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204051636
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:33 schreef HowardRoark het volgende:
Je vraagt naar de bekende weg.
Nou ja, dat je met waanideeën zaken omtrent gender zou bedoelen ging ik ook vanuit maar dat noem je een stropop dus kennelijk is het iets anders.
pi_204051661
quote:

[..]
Het is meer een waanidee dat ouders/doktoren niet het beste voorhebben met kinderen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 12 maart 2022 @ 17:48:51 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204051705
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:26 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Welke waanideeën precies?
Dat er jongens zijn die denken een meisje te zijn meisjes zijn die denken dat ze een jongen zijn.
En dat meisje zijn die andere meisjes aantrekkelijk vinden en jongens die andere jongens aantrekkelijk vinden..
Je weet wel wat hier geregeld hoort maar niemand moeilijk over doet maar in zuiden van de VS is dat nog steeds een beetje raar.
En dan is het lastig om daar meer om te gaan..

Op tv zien ze niks, als daar een tiet in beeld is dan is het hele land in rep en roer.

Als hier een tiet in beeld is..
Denkt men ...Nice boobies.
En gaat men verder met de order van de dag.
pi_204051735
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:39 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nou ja, dat je met waanideeën zaken omtrent gender zou bedoelen ging ik ook vanuit maar dat noem je een stropop dus kennelijk is het iets anders.
Ik heb het inderdaad niet gehad over een tienerjongen of seksuele oriëntatie. Dus ja, dat betreft een stropop.
quote:
81s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is meer een waanidee dat ouders/doktoren niet het beste voorhebben met kinderen.
Je draait het nu om, maar dat is niet hoe het zit. Als je waanideeën van kinderen gaat bevestigen en verder aanwakkeren heb je overduidelijk niet het beste voor met een kind.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 17:54:44 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204051768
Als je nu even duidelijk maakt over welke waanideeën je het hebt dan kunnen we daar misschien een fatsoenlijk gesprek over voeren. Lijkt dat je niet wat?

Nu moeten we maar gissen, en begin jij vervolgens over stropoppen te klagen.
Huilen dan.
pi_204051798
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is weer een mooie stropop zeg. Je hebt al een aardige verzameling zo, en dat voor een user die nog maar een paar dagen actief is in dit topic.
Oké, je kunt seksuele oriëntatie bij een kind dus niet veranderen als ouder.
Waarom denk je dat ouders het kind wel richting een geslachtsverandering kunnen praten?
  zaterdag 12 maart 2022 @ 18:00:09 #62
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204051819
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb het inderdaad niet gehad over een tienerjongen of seksuele oriëntatie. Dus ja, dat betreft een stropop.
De vraag is vooral of je dat bedoelde, of niet. Als je dat wel bedoelde is het immers ook geen stropop.

quote:
Je draait het nu om, maar dat is niet hoe het zit. Als je waanideeën van kinderen gaat bevestigen en verder aanwakkeren heb je overduidelijk niet het beste voor met een kind.
Dat is wel heel ongenuanceerd. Er zijn natuurlijk allerlei variaties. Je kunt je kind ook vertellen dat een transitie prima is, maar onder voorwaarde dat je al volwassen bent, bijvoorbeeld. Waar precies ligt voor jou de grens?
pi_204051904
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
In dit geval ging het juist om een tiener?

quote:
Je denkt dat ouders/doktoren het kinderen vooral willen aanpraten? Waarom zouden ze dat willen? 8)7
pi_204052007
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 18:00 schreef Poem_ het volgende:

[..]
De vraag is vooral of je dat bedoelde, of niet. Als je dat wel bedoelde is het immers ook geen stropop.
[..]
Dat is wel heel ongenuanceerd. Er zijn natuurlijk allerlei variaties. Je kunt je kind ook vertellen dat een transitie prima is, maar onder voorwaarde dat je al volwassen bent, bijvoorbeeld. Waar precies ligt voor jou de grens?
Het dilemma is alleen dat transitie naar een ander geslacht veel makkelijker is als die begint voor een kind oiv zijn/haar eigen hormonen de transitie naar het volwassen lichaam ondergaat.
pi_204052010
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oké, je kunt seksuele oriëntatie bij een kind dus niet veranderen als ouder.
Waarom denk je dat ouders het kind wel richting een geslachtsverandering kunnen praten?
Kinderen kun je gemakkelijk over een verscheidenheid aan zaken in de war brengen, daar zijn het ook kinderen voor. Die begrijpen veel dingen nog niet goed en hebben een levendige fantasie. Kinderen kunnen bijvoorbeeld ook denken dat er een krokodil onder hun bed zit of dat de kerstman echt bestaat. Als je niet bestaande concepten zoals 'gender' gaat introduceren, kun je kinderen daar inderdaad mee laten twijfelen over hun daadwerkelijke geslacht.

Er was daar een tijd terug ook zo'n TikTok video over die viral ging, ik zal eens kijken of ik die nog kan vinden. Zo'n moeder die haar dochtertje ging vragen of ze daadwerkelijk een meisje was of eigenlijk toch een jongetje.
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 18:00 schreef Poem_ het volgende:

[..]
[..]
Je geeft het zelf al aan, de volwassen leeftijd. Volwassenen moeten wat dit betreft doen met hun lichaam wat ze zelf willen.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 18:19:55 #66
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204052047
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
Je geeft het zelf al aan, de volwassen leeftijd. Volwassenen moeten wat dit betreft doen met hun lichaam wat ze zelf willen.
En daarvoor bestaat het niet? Onder de 18 kunnen kinderen en jongeren ook al sterk weten dat hun biologische geslacht niet overeenkomt met hun gender. Wat zou jij dan precies zeggen als ouder?

Overigens heb je nog steeds geen antwoord op de vraag gegeven wat je dan precies bedoelde met waanideeën. Je noemt het een stropop maar kennelijk was het dat niet en doelde je hier wel op?
pi_204052121
Denken dat je tieners nog kunt wijsmaken dat er een krokodil onder hun bed zit of zo? :')
pi_204052272
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 18:19 schreef Poem_ het volgende:

[..]
En daarvoor bestaat het niet? Onder de 18 kunnen kinderen en jongeren ook al sterk weten dat hun biologische geslacht niet overeenkomt met hun gender. Wat zou jij dan precies zeggen als ouder?
Moeilijke vraag, dat ligt er geheel aan hoe de genderdysforie zich zou manifesteren. Maar ik zou tot een leeftijd van pakweg veertien of vijftien dergelijke ideeën in elk geval absoluut niet gaan bevestigen. En chirurgische ingrepen of hormonale behandelingen zijn een no-go terwijl het kind minderjarig is.
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 18:27 schreef Kijkertje het volgende:
Denken dat je tieners nog kunt wijsmaken dat er een krokodil onder hun bed zit of zo? :')
Mooie stropop. Die zou iemand met zo'n vermeend hoog IQ toch eigenlijk niet nodig moeten hebben.
pi_204052378
quote:

[..]

het valt idd wel op dat die zaken allemaal goed gepraat worden hier.
pi_204052449
quote:

[..]
Kinderen kun je gemakkelijk over een verscheidenheid aan zaken in de war brengen, daar zijn het ook kinderen voor. Die begrijpen veel dingen nog niet goed en hebben een levendige fantasie. Kinderen kunnen bijvoorbeeld ook denken dat er een krokodil onder hun bed zit of dat de kerstman echt bestaat. Als je niet bestaande concepten zoals 'gender' gaat introduceren, kun je kinderen daar inderdaad mee laten twijfelen over hun daadwerkelijke geslacht.

Er was daar een tijd terug ook zo'n TikTok video over die viral ging, ik zal eens kijken of ik die nog kan vinden. Zo'n moeder die haar dochtertje ging vragen of ze daadwerkelijk een meisje was of eigenlijk toch een jongetje.
[..]
Je gaat dat werkelijk vergelijken met een tiktok filmpje?

Verder is 'gender' gewoon het Engelse woord voor 'geslacht'. Dus of je een jongetje of een meisje bent.
Dat is geen 'niet bestaand concept'.

quote:
Ik ken enkele transseksuelen, die wisten van kleins af aan al dat ze in het verkeerde lichaam zaten.
I'm zal ze het slechte nieuws brengen dat dat de schuld van van hun ouders.
Misschien kunnen ze nog wat op hen verhalen.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 18:53:12 #71
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204052457
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 18:40 schreef HowardRoark het volgende:
Moeilijke vraag, dat ligt er geheel aan hoe de genderdysforie zich zou manifesteren. Maar ik zou tot een leeftijd van pakweg veertien of vijftien dergelijke ideeën in elk geval absoluut niet gaan bevestigen. En chirurgische ingrepen of hormonale behandelingen zijn een no-go terwijl het kind minderjarig is.
Maar dan zijn het toch geen waanideeën? Dat je terughoudend bent met dergelijke ingrepen, soit, maar dat het waanideeën zouden zijn is weer van een heel andere orde. Als jouw zoon zich al van jongs af aan zegt juist veel meer een meisje te voelen, bijvoorbeeld, en jij gaat dat als ouder heel hard ontkennen en net doen alsof dat niet bestaat en beweren dat dat gedachten en gevoelens zijn die niet kloppen dan komt dat al meer in de buurt van kindermishandeling dan wanneer je ouders hebt die dat - weliswaar voorzichtig misschien - willen verkennen en daar open voor staan.
pi_204052476
quote:

[..]

Alleen niet in het bijzijn van kinderen, weet ik nog..
pi_204052527
Bijzonder moeilijke dag voor de Linksere users, hier in het mooie en betrouwbare BNW.
pi_204052819
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 18:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Bijzonder moeilijke dag voor de Linksere users, hier in het mooie en betrouwbare BNW.
Ben wel benieuwd wat deze dag bijzonder moeilijk maakt. Ik mis kennelijk iets?
pi_204053118
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 19:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd wat deze dag bijzonder moeilijk maakt. Ik mis kennelijk iets?
Rechtse humor is niet altijd te doorgronden. :P
pi_204053337
Trevor Noah verlangt naar Trump

Hell has frozen over *O* ( een andere verklaring heb ik niet _O- )

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:01:19 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204053501
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Uhu Trump is zo onvoorstelbaar dat zelfs op het laatst het leger tegen hem was gekeerd omdat men bang was dat ie op de grote rode knop ging drukken..

Nou dan heb je het goed voor elkaar.

Het leger beschouwd je als een onvoorstelbare madman.
pi_204057035
twitter

_O_
pi_204057687
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 18:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Mooie stropop. Die zou iemand met zo'n vermeend hoog IQ toch eigenlijk niet nodig moeten hebben.
Tja moet je maar niet met zo'n dom voorbeeld komen :{w
pi_204059504
quote:

[..]

Hoe komt het toch dat pro-Trumpers denken dat iedereen die Trump een idioot vindt, gelijk Biden adoreert?
pi_204059742
twitter

Het grote 'ONTWAKEN!' :+
pi_204059804
Die clown van een president heeft blijkbaar weer eens een rally?

twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 13-03-2022 03:10:27 ]
pi_204059805
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 01:06 schreef illusions het volgende:

[..]
Hoe komt het toch dat pro-Trumpers denken dat iedereen die Trump een idioot vindt, gelijk Biden adoreert?
Zwart-wit he, is lekker overzichtelijk.
pi_204059855
twitter

Goed plan! Gewoon Trump erop afsturen! :D
pi_204059922
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Verklaring voor wat? Je weet wel dat dit sarcasme is neem ik aan? :wtf:

Overigens is het hele verhaal ( WSJ) dat Biden's telefoontjes geweigerd zouden zijn daarna ontkend door Psaki:

quote:
White House press secretary Jen Psaki said on Thursday that a report published in the Wall Street Journal claiming Saudi Crown Prince Mohammed bin Salman refused to take a phone call from President Biden regarding the U.S. ban on Russian oil imports was "inaccurate."

"That report is inaccurate, so let me start there," Psaki said during a White House press briefing. "The president did speak with the Saudi king just a few weeks ago, several weeks ago, it's all running together at this point in time. There were no rebuffed calls, period."

The Journal quoted an anonymous U.S. official who claimed that bin Salman rebuffed Biden over the lack of U.S. support for Saudi Arabia's war in Yemen, as well as the issue of granting bin Salman legal immunity in the U.S. over the brutal killing of Washington Post journalist Jamal Khashoggi.

"There was some expectation of a phone call, but it didn't happen," the official told the Journal regarding the alleged call, which according to the source was set up to secure Saudi Arabia's support for the U.S. ban on Russian oil imports. "It was part of turning on the spigot [of Saudi oil]."

In an interview with the Atlantic published last week, bin Salman said that his aim regarding the Saudi relationship with the U.S. was "to keep it and strengthen it." But asked whether Biden misunderstood him, he added, "Simply, I do not care."

Bron

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 13-03-2022 05:13:07 ]
pi_204059935
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 22:33 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
_O_
De olieproductie onder Biden is hoger dan onder Trump :?

quote:
The facts on U.S. oil production

There are many factors at play in the steady climb in gas prices since Biden took office, including increased demand after pandemic lockdowns ended, inflation and, now, the war in Ukraine. But lower oil production in the U.S. isn’t one of them.

America produced 11.185 million barrels of crude oil per day in 2021, compared with 11.283 million a year earlier under Trump. The amount produced in Biden’s first year exceeds the average daily amount produced under Trump from 2016 to 2018, according to data from the U.S. Energy Information Administration.

Biden did issue an executive order his first month in office that paused new oil and gas lease sales on government land pending a review, but that order was struck down by a federal judge in June.

Despite claims to the contrary, oil production was unphased in the U.S. following the order. And cancellation of the Keystone Pipeline didn’t impact production levels, as many Biden critics have alleged. In addition, Biden has surpassed Trump in issuing drilling permits on public land, the Washington Post reported in January.

Bron

Komt nog eens bij dat de Amerikaanse oliemaatschappijen de productie gewoon op zouden kunnen voeren als ze willen maar ook dat zou geen enkele invloed hebben op de prijs bij de benzinepomp :{w

twitter

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 13-03-2022 05:28:56 ]
pi_204060010
Michael Flynn:

twitter

Maar hij bedoelde het natuurlijk niet letterlijk!

twitter

:')

[ Bericht 37% gewijzigd door Kijkertje op 13-03-2022 05:57:35 ]
pi_204060040
twitter

Grappig eigenlijk, hoe de globaal-socialisten weinig problemen met de nationaal-socialisten hebben.
pi_204060110
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2022 06:38 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Grappig eigenlijk, hoe de globaal-socialisten weinig problemen met de nationaal-socialisten hebben.
Het klopt dat dit gebeurd is, hier kun je lezen waarom de VS dat gedaan heeft:
quote:
As we mark the end of World War I with Armistice Day, the United States also joins the world community in commemorating the valiant sacrifice, heroism, and years-long struggle of all allied nations in the defeat of Nazi Germany in 1945 to end the Second World War. The United States joins those in the international community in condemning the glorification of Nazism and all forms of racism, xenophobia, discrimination, and intolerance. In fighting against the murderous ideology of Nazism, the United States fought for the freedom, dignity and human rights of all individuals and our steadfast commitment to preserving and protecting fundamental freedoms, including the freedom of expression.

Today, however, the United States must once again express opposition to this resolution, a document most notable for its thinly veiled attempts to legitimize Russian disinformation campaigns denigrating neighboring nations and promoting the distorted Soviet narrative of much of contemporary European history, using the cynical guise of halting Nazi glorification.

The United States Supreme Court has consistently affirmed the constitutional right to freedom of speech and the rights of peaceful assembly and association, including by avowed Nazis, whose hatred and xenophobia are vile and widely scorned by the American people. We nevertheless firmly defend the constitutional rights of those who exercise their fundamental freedoms to combat intolerance and express strong opposition to the odious Nazi creed and others that espouse similar hatreds.

We have again attempted this year to improve this resolution by engaging in negotiations on the draft text. Despite consistently expressing our concerns with the Russian delegation and proposing revisions to improve the text and protect against unacceptable restrictions on freedom of expression, most of these recommendations were ignored. We discourage States from invoking Article 4 of the Convention on the Elimination of All Forms of Racial Discrimination and Article 20 of the International Covenant on Civil and Political Rights in order to either silence unwelcome opinions or to excuse their failure to combat intolerance.
For these reasons, the United States has voted against each new version of this resolution since 2005 and is, again, compelled to vote “No” on this resolution, and calls on other States to do the same.

https://usun.usmission.go(...)ification-of-nazism/
Naast dat ze inzagen dat de Russen dit als pretext gebruiken voor hun expansiedrift, gebruiken ze hetzelfde argument wat je hier op fok veelal leest van voorstanders van een bijna absolute vrijheid van meningsuiting zoals die wel in de VS geldt en niet in Europa.

Wat je er zelf bij verzint is dus weer eens volslagen onzin. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 13-03-2022 09:02:29 ]
pi_204060211
twitter
pi_204060257
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2022 06:38 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

The Azov Battalion approves.
pi_204060273
quote:
81s.gif Op zondag 13 maart 2022 04:23 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
De olieproductie onder Biden is hoger dan onder Trump :?
[..]
[ afbeelding ]

Komt nog eens bij dat de Amerikaanse oliemaatschappijen de productie gewoon op zouden kunnen voeren als ze willen maar ook dat zou geen enkele invloed hebben op de prijs bij de benzinepomp :{w

[ twitter ]
dan lult Biden weer eens onzin.
pi_204060283
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 08:22 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
dan lult Biden weer eens onzin.
Wat heeft hij gezegd als president?
pi_204060289
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 08:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wat heeft hij gezegd als president?
Je kunt beter vragen welk eenzijdig bericht heeft deze geïndoctrineerde nu weer gelezen. :+
pi_204060296
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 08:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Je kunt beter vragen welk eenzijdig bericht heeft deze geïndoctrineerde nu weer gelezen. :+
Als ik het goed begrijp is hij teleurgesteld dat Biden een campagnebelofte niet waar gemaakt heeft? :X

Echter heeft hij wel degelijk drillen tegen gehouden in federale natuurgebieden. Tegelijk is het ook zo dat Amerikaanse olieproductie het hoogste is wat het ooit geweest is en verwacht wordt dat het in 2023 weer een nieuw record zal zijn. Het drillen op publiek land van de staten of privaat land heeft hij niet dwars gezeten... integendeel, het aantal vergunningen om te boren is een derde hoger dan onder Trump.

[ Bericht 7% gewijzigd door SnertMetChoco op 13-03-2022 08:52:15 ]
pi_204060450
twitter
pi_204061313
Typisch weer hoe de globaal-socialisten weer het nationaal-socialisme de hand boven het hoofd houden.
  zondag 13 maart 2022 @ 10:30:02 #98
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204061374
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 23:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja moet je maar niet met zo'n dom voorbeeld komen :{w
Ah, daar hebben we de intelligentie kaart weer. Tja, sorry meid, niet iedereen kan natuurlijk zo'n buitengewoon hoogbegaafd individu zijn als jij. Ik snap dat het wat dat betreft erg hinderlijk is je een weg te moeten banen door de wereld met zoveel domme mensen.
pi_204061393
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2022 10:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, daar hebben we de intelligentie kaart weer. Tja, sorry meid, niet iedereen kan natuurlijk zo'n buitengewoon hoogbegaafd individu zijn als jij. Ik snap dat het wat dat betreft erg hinderlijk is je een weg te moeten banen door de wereld met zoveel domme mensen.
Ze noemde jou niet dom, maar je voorbeeld. We hebben hier een stropop ontwaard waar je tegen argumenteert.
  zondag 13 maart 2022 @ 10:33:59 #100
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204061402
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 07:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het klopt dat dit gebeurd is, hier kun je lezen waarom de VS dat gedaan heeft:
[..]
Naast dat ze inzagen dat de Russen dit als pretext gebruiken voor hun expansiedrift, gebruiken ze hetzelfde argument wat je hier op fok veelal leest van voorstanders van een bijna absolute vrijheid van meningsuiting zoals die wel in de VS geldt en niet in Europa.

Wat je er zelf bij verzint is dus weer eens volslagen onzin. ^O^
Ik vind het desalniettemin wel vreemd en opvallend dat de VS en Oekraïne echt de enige twee landen zijn die tegen stemmen. Dat schept wel een contrast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')