SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
En da's daadwerkelijk een allergie (merk het direct aan m'n keel), dus ik waag het er niet op.quote:
Door de wokgroente.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand nog een tip voor iets met radijs?
Wegflikkeren en pizza bestellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Aan m'n caafs geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Oh. door de wok, nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Door de wokgroente.
Of in kleine stukjes door een salade.
Heb je dat meerdere fruitsoorten?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En da's daadwerkelijk een allergie (merk het direct aan m'n keel), dus ik waag het er niet op.
Gewoon een vraag die hardop gesteld wordtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rare zinsvolgorde. Ik snap het vraagteken ook niet zo.
Een kreet in de leegte.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een vraag die hardop gesteld wordt
Ja, ook met meloen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat meerdere fruitsoorten?
Zo zou je het Fok Forum! wel goed kunnen omschrijvenquote:
2x tot nu toe. Want drukquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Moeraskat heb je de wafelmaker nog vaak gebruikt?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rare zinsvolgorde. Ik snap het vraagteken ook niet zo.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ook met meloen.(Meerdere soorten geprobeerd en tot nu toe iedere keer direct een rare keel, dus ik heb ze allemaal opgegeven)
Wat is dat nou voor'n excuusquote:
Volgens mij kun je beter een lijst bijhouden van dingen waar je niet allergisch voor bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ook met meloen.(Meerdere soorten geprobeerd en tot nu toe iedere keer direct een rare keel, dus ik heb ze allemaal opgegeven)
ja de prullenbakquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
nee, ik vind radijs niet lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Mja, de laatste keer dat ik meloen heb gegeten, is ook alweer zo'n 15 jaar geleden, dus daar ben ik wel aan gewend inmiddels. En het is een matige reactie, dus als ergens meloen tegenaan heeft gelegen, durf ik het nog wel aan.quote:
Ik twijfel ook nog, maar ik denk dat ik het niet doe.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nee, ik vind radijs niet lekker
Heb ik wel eens overwogen, maar er is stiekem nog steeds flink meer wat ik wél kan eten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter een lijst bijhouden van dingen waar je niet allergisch voor bent.
Dit is wel erg vaag. Hier kan mijn hoofd niets mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.socialdeal.nl(...)-city=ede-wageningenMaar dan vraag ik me af hoe ik dat moet bestellen en meteen anxiety enzo.
Ik vermoed dat we, om het duidelijker te kunnen zien, eerst in moeten loggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is wel erg vaag. Hier kan mijn hoofd niets mee.
Ja, snap ik.. je zit gelijk met de gevolgenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, de laatste keer dat ik meloen heb gegeten, is ook alweer zo'n 15 jaar geleden, dus daar ben ik wel aan gewend inmiddels. En het is een matige reactie, dus als ergens meloen tegenaan heeft gelegen, durf ik het nog wel aan.
Vooral een "laten we m'n gare immuunsysteem geen aanleiding geven tot gaarder reageren".
Beetje zo'n rabarber groente (niet te vergelijken, maar in dezelfde categorie: ik zou het met lange tanden opeten, als het moest)quote:
Omdat ik niet thuis wasquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor'n excuus![]()
![]()
Nee, maar dan heb je hem al best vaak gebruikt, want je had hem pas
O echt? Ik wist niet eens dat ik een account had.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we, om het duidelijker te kunnen zien, eerst in moeten loggen.
Bijna niemand hier geloof ikquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nee, ik vind radijs niet lekker
Neemt het niet toe? Ik ben nergens echt allergisch voor, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik wel eens overwogen, maar er is stiekem nog steeds flink meer wat ik wél kan eten.
Heb je rabarber uit pot gegeten?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zo'n rabarber groente (niet te vergelijken, maar in dezelfde categorie: ik zou het met lange tanden opeten, als het moest)
Ja, je moet je gratis aansluiten om te mogen betalen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we, om het duidelijker te kunnen zien, eerst in moeten loggen.
Gewoon meenemen en random wafels op je werk bakkenquote:
Denk wel verse rabarber.. het ziet er wel interessant uit, maar die smaak... hm, neequote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je rabarber uit pot gegeten?
Want dat is extreem goor
Ik heb een zak radijsjes bij mequote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zo'n rabarber groente (niet te vergelijken, maar in dezelfde categorie: ik zou het met lange tanden opeten, als het moest)
Alle rabarber is extreem goorquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je rabarber uit pot gegeten?
Want dat is extreem goor
Is dat je standaard uitrusting?quote:
het varieert.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat je standaard uitrusting?
Ben je een cavia geworden?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het varieert.
soms komkommer, soms een paprika, soms radijsjes.
GATVERDAMMEquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Radijsje zijn lekker, kapot stampen met wat grof zout en dan smeren over verse toast met wat oude kaas
hij wil graag door @CherryLips geadopteerd wordenquote:
oh dat zei je zelf alquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.
en dan door @:CherryLips geadopteerd worden
Neuh, het zijn vrij duidelijke dingen gelukkig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Neemt het niet toe? Ik ben nergens echt allergisch voor, voor zover ik weet.
Slecht idee.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.
Wil je 'm niet naar Dalfsen rijden?quote:
Niet met de huidige benzineprijzen. Pas als ie met de pootjes omhoog ligt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wil je 'm niet naar Dalfsen rijden?
Verdienen ze nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon meenemen en random wafels op je werk bakken
Blije collega's
Hoe heb je het gegeten?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk wel verse rabarber.. het ziet er wel interessant uit, maar die smaak... hm, nee
en peperquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Radijsje zijn lekker, kapot stampen met wat grof zout en dan smeren over verse toast met wat oude kaas
Zeg eens eerlijk: heb je ze gisteren iets gegeven, of niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Er vloog er vanmorgen eentje zo enthousiast op de witlof aan, alsof ze al wel een dag niet had gegeten.
Gebruiken ze dat veel in vegaproducten?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, het zijn vrij duidelijke dingen gelukkig.
Nadeel is dus dat de voedselproducenten momenteel erg dol zijn op overal maar peulvruchten in douwen, vindt m'n lijf niet zo leuk.
gewoon zelf makenquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij wil graag door @:cherrylips geadopteerd worden
Nee, ik ga geen gnocchi zelf maken. Net zoals ik gewoon pasta in de winkel koop. Mij teveel werk.quote:
Keuren ze het voer wel eens direct af? Dat ze heel enthousiast aan komen rennen, het proeven en dan 'nope nope nope' doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Er vloog er vanmorgen eentje zo enthousiast op de witlof aan, alsof ze al wel een dag niet had gegeten.
Ik wil niet weten of ik een mannetje benquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeeeerlijk, lekker die scherpe pulp tegen je huig, weet je weer dat je een mannetje bent.
Wellukke?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kaarten voor optreden van een van m'n favoriete artiesten gescoord
quote:
100 jaar terug al hoor.. denk rabarbermoes.quote:
Snollebollekes.quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Geen leuke collega's?
Dan wafels met punaises en kiezelsteentjes maken
Koud of warm?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
100 jaar terug al hoor.. denk rabarbermoes.?
Ja, je geeft ze toch nooit wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Weet ik echt niet meerquote:
Okéquote:
Ja uiteraard. Ze krijgen hier de hele dag door te vreten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: heb je ze gisteren iets gegeven, of niet?
Heerlijk, lekker overal kunnen pissen, stabiel brein, twee rechterhanden, overal en altijd de weg weten, vuur kunnen maken, boomhutten ook, af en toe vechten en stompen, uitvindingen bedenken, vrouwen bepotelen, stukken koe van twee kilo eten, perfect auto kunnen rijden, met je hand in je broek tv kijken, aanrader hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet weten of ik een mannetje ben
Ja heel vaak.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Keuren ze het voer wel eens direct af? Dat ze heel enthousiast aan komen rennen, het proeven en dan 'nope nope nope' doen?
zie je. Jij mag mij adopteren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Ze krijgen hier de hele dag door te vreten.
Ja is toch slecht dat ik ga slapen? Ik moet 's nachts ook twee keer de wekker zetten, minimaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je geeft ze toch nooit wat?
Kan ik ook allemaal, niets bijzondersquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker overal kunnen pissen, stabiel brein, twee rechterhanden, overal en altijd de weg weten, vuur kunnen maken, boomhutten ook, af en toe vechten en stompen, uitvindingen bedenken, vrouwen bepotelen, stukken koe van twee kilo eten, perfect auto kunnen rijden, met je hand in je broek tv kijken, aanrader hoor
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik ook allemaal, niets bijzonders
Proficiat, U bent voor 45 procent man, ga zo door.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik ook allemaal, niets bijzonders
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
Zit nu al volAmper half m'n bord leeg.
Autechre in Barbican Center in Londonquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is toch slecht dat ik ga slapen? Ik moet 's nachts ook twee keer de wekker zetten, minimaal.
Dan ben ik toch voor 45% perfect ?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proficiat, U bent voor 45 procent man, ga zo door.
Dit gaat ingewikkeld worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben ik toch voor 45% perfect ?
*Schuift bord*quote:
Ja, soms gaan ze fluiten. Vooral 's avonds als ze denken iets lekkers te krijgen. Ze horen het volgens mij ook als ik paprika snij.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]Luisteren ze ook naar geluiden in de keuken?
Ooit eens in een hotel gezeten daar.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ken Barbican Center alleen van naam eigenlijk
Je hebt nog geluk dat ze niet loslopen. Mijn kat staat altijd direct in de keuken als er iets uit een kast gepakt wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, soms gaan ze fluiten. Vooral 's avonds als ze denken iets lekkers te krijgen. Ze horen het volgens mij ook als ik paprika snij.
Ze zijn alles behalve zindelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt nog geluk dat ze niet loslopen. Mijn kat staat altijd direct in de keuken als er iets uit een kast gepakt wordt.
doe ze een luiertje om als je ze los wil laten lopenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn alles behalve zindelijkLos laten lopen is altijd een hoop gezeik, letterlijk. Wel zielig eigenlijk, maar ik doe ze er volgens mij ook totaal geen plezier mee.
Mijn kat loopt aan de lamp te zwierezwaaien als ze denkt dat ze honger heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt nog geluk dat ze niet loslopen. Mijn kat staat altijd direct in de keuken als er iets uit een kast gepakt wordt.
Zeiken ze meer dan hamsters dan? Ik kan me van onze hamsters vooral poepjes herinneren als je ze rond liet lopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn alles behalve zindelijkLos laten lopen is altijd een hoop gezeik, letterlijk. Wel zielig eigenlijk, maar ik doe ze er volgens mij ook totaal geen plezier mee.
geen pindarotsjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:35 schreef dud0r het volgende:
Denk dat ik zo maar eens tosti voor lunch ga maken
Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Gebruiken ze dat veel in vegaproducten?
Mijn kat is nu in stalkmode.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kat loopt aan de lamp te zwierezwaaien als ze denkt dat ze honger heeft.
dat is toch geen lunch gekkiequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat is nu in stalkmode.Ik zie soms één oog verschijnen als ik achter me kijk.
Wees blij dat je geen tartan aan hebt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat is nu in stalkmode.Ik zie soms één oog verschijnen als ik achter me kijk.
Ja angst en gewoon incontinent. De hamster weegt 50 gram en de kleinste caaf 860 dus ja, cavia's produceren veel meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeiken ze meer dan hamsters dan? Ik kan me van onze hamsters vooral poepjes herinneren als je ze rond liet lopen.Waarschijnlijk zijn ze doodsbang buiten de kooi.
Dat lijkt me iets voor de Keuringsdienst van Waarde. Er zit vast een bizar verhaal achter. Misschien zijn al die broden hetzelfde, maar kunnen ze er verschillende labels opdoen omdat alle ingrediënten in alle broden zitten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ook veel in (supermarkt)brood. Erwten in je bolletjes, je verzint 't niet.
nee dat is een snackquote:
/insert nathan fillion gifquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen tartan aan hebt.
Gewoon een kwart kat.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja angst en gewoon incontinent. De hamster weegt 50 gram en de kleinste caaf 860 dus ja, cavia's produceren veel meer.
kilo pindarotsjes halen?quote:
Dat maakt geen kont uit, omdat het een naam isquote:
We praten hier alleen over pindarotsjes, ontlasting, fietsen, snacks en huizenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
Islamitische Staat (IS) heeft een nieuwe leider, heeft de terreurbeweging donderdag gemeld. De organisatie bevestigt in een verklaring ook de dood van diens voorganger, Abu Ibrahim Al Hashimi Al Quraishi, in februari. Die stond sinds 2019 aan het roer en blies zichzelf op tijdens een Amerikaanse operatie in het noorden van Syrië. Daarna bleef het stil vanuit IS.
Donderdag kwam IS met een audiobericht naar buiten waarin een woordvoerder de nieuwe leider aankondigt, die luistert naar de naam Abu Al Hasan Al Hashimi Al Quraishi. De achternaam is niet zijn echte naam, maar verwijst naar de clan van de profeet Mohammed. Zijn voorganger kreeg dezelfde naam, al waren de twee waarschijnlijk geen familieleden van elkaar.
Je mist Koffie.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We praten hier alleen over pindarotsjes, ontlasting, fietsen, snacks en huizen
Verkeerde account balliequote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
Islamitische Staat (IS) heeft een nieuwe leider, heeft de terreurbeweging donderdag gemeld. De organisatie bevestigt in een verklaring ook de dood van diens voorganger, Abu Ibrahim Al Hashimi Al Quraishi, in februari. Die stond sinds 2019 aan het roer en blies zichzelf op tijdens een Amerikaanse operatie in het noorden van Syrië. Daarna bleef het stil vanuit IS.
Donderdag kwam IS met een audiobericht naar buiten waarin een woordvoerder de nieuwe leider aankondigt, die luistert naar de naam Abu Al Hasan Al Hashimi Al Quraishi. De achternaam is niet zijn echte naam, maar verwijst naar de clan van de profeet Mohammed. Zijn voorganger kreeg dezelfde naam, al waren de twee waarschijnlijk geen familieleden van elkaar.
Hiermee begon deze hele SC. dus ik weet niet wat je allemaal loopt te bazelen en dit essentiële onderwerp vergeet?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het pikzwarte godenvocht.
Hoe meer zielen, hoe meer genotquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
noice noice
zal @:derrabbit ook leuk vinden
Ze moeten even achteraan sluiten. Kim is weer met allerlei testen bezig ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze moeten even achteraan sluiten. Kim is weer met allerlei testen bezig ook.Waarschijnlijk hebben ze een ding getest waarmee ze met hun grote raket meer dan één kernkop tegelijkertijd kunnen lanceren en besturen.
Eerst de gifgasfabrieken in Oekraīne nog.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze moeten even achteraan sluiten. Kim is weer met allerlei testen bezig ook.Waarschijnlijk hebben ze een ding getest waarmee ze met hun grote raket meer dan één kernkop tegelijkertijd kunnen lanceren en besturen.
Jawel, dat maakt wel een kont uit! Als het een naam is, is het geen vat en dan is het de Kruidvat.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat maakt geen kont uit, omdat het een naam is
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, dat maakt wel een kont uit! Als het een naam is, is het geen vat en dan is het de Kruidvat.
ik hoorde snacksquote:
quote:
tosti met pindarotsjesquote:
Tja, de Russen denken kennelijk dat ze ook dingen mogen verzinnen na de WMD-verzinsels van de VS.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst de gifgasfabrieken in Oekraīne nog.
als een ekte ekte......quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:57 schreef Ama het volgende:
Twee broodjes op, sauzijcenbroodje en een plak cake en heb nog trek.
tobleronetostiquote:
Niet, er zijn geen vaste regels voor dit onderwerpquote:
Heb jij zoveel ruimte tussen je tandjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:00 schreef dud0r het volgende:
toblerone is wel bagger chocolade.
dat ben je na drie weken nog tussen je tanden aan het peuteren
Toblerone is lekker man.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:00 schreef dud0r het volgende:
toblerone is wel bagger chocolade.
dat ben je na drie weken nog tussen je tanden aan het peuteren
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet, er zijn geen vaste regels voor dit onderwerp
Ik zou jou eens regelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoezo?Ik heb daar hele vaste regels voor!
China gaat er vrolijk in meequote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, de Russen denken kennelijk dat ze ook dingen mogen verzinnen na de WMD-verzinsels van de VS.
Gelijk weer die agressieve vingers. Bahquote:
Ja, en ja. Dat ruik je al door de brievenbusquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:02 schreef kwiwi het volgende:
Weer iemand gevonden in NL die 1.5 jaar dood in z'n woning lag.. ruik je dat niet?En zitten er niet op een gegeven moment heel veel insecten in/om dat huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en ja. Dat ruik je al door de brievenbusJij hebt dit meegemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trump had toch gelijk met zijn Huawei verbieden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Binnenkort: corona komt uit een lab in Taiwan.
Kunnen ze die dan op Moskou gooien?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelijk weer die agressieve vingers. Bah
Was zo'n 10 maanden overleden. Was tijdens m'n werk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe lang was diegene al overleden? Was het een buur?
Ik zag eerst de staan, dacht ik! Of verbeeldde ik me dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die kwestie tactisch ontweken.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was zo'n 10 maanden overleden. Was tijdens m'n werk.
Dat heb je je verbeeldquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag eerst de staan, dacht ik! Of verbeeldde ik me dat?
En heb je nu het brievenbussen sniffen afgezworen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was zo'n 10 maanden overleden. Was tijdens m'n werk.
Trump wil met nukes dreigen:quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump had toch gelijk met zijn Huawei verbieden.
Ik had de wijkagent al bij me op dat moment.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]En jij hebt de politie gebeld en alles zodat ze binnen konden? Sorry, zoveel vragen nu
Ja waarom niet, doen hullie ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Trump wil met nukes dreigen:
[ twitter ]
Ah ok. Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had de wijkagent al bij me op dat moment.
Misschien als je Kim een hele lekkere pizza belooft?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen ze die dan op Moskou gooien?
DMquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok. Wat voor werk doe je eigenlijk?
nee ik poets gewoon nooitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb jij zoveel ruimte tussen je tandjes?
oneensquote:
ik heb nog een beetje als je wilquote:
de andere optie was:quote:
wauwquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de andere optie was:
"wat je wel wil horen als je je broek laat zakken"
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"wat je wel wil horen als je je broek laat zakken"
...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:57 schreef Ama het volgende:
Twee broodjes op, sauzijcenbroodje en een plak cake en heb nog trek.
Toen ik zoveel honger had steeds..... was ik wel zwangerquote:
maar ze heeft altijd zoveel hongerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toen ik zoveel honger had steeds..... was ik wel zwanger
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toen ik zoveel honger had steeds..... was ik wel zwanger
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar ik heb bijna altijd zoveel honger
ja ik ook.quote:
als je heel hard in dud0r knijpt komt er slagroom uit z'n navelquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik ook.
daarom heb ik net twee viesdikke tosti's naar binnen geduwd.
als ik nou ook zou kunnen eten zonder buiten adem te raken zou fijn zijn.
gadverquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als je heel hard in dud0r knijpt komt er slagroom uit z'n navel
ahahahaha
Watquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als je heel hard in dud0r knijpt komt er slagroom uit z'n navel
ahahahaha
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
Foqueville lijkt inmiddels meer op een schoolpleintje voor moeilijk meekomende leerlingen ergens achteraf in Heerlen dan de menselijke utopie waar het ooit voor opgericht is.
met jou als burgervaderquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
Foqueville lijkt inmiddels meer op een schoolpleintje voor moeilijk meekomende leerlingen ergens achteraf in Heerlen dan de menselijke utopie waar het ooit voor opgericht is.
Oh, m'n bigbrainuurtje past hier dus niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
Prima plekkie voor jou dusquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
Dat is gewoon goedkoper dan hier in Nederland wonen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Het huisje is beschikbaar in thailand. nu met zwembad erbij.
dacht dat het duur is maar 22 euro per nacht
Prima deal wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:02 schreef bitterbal het volgende:
ja en voor daar is het nog wel prijzigquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is gewoon goedkoper dan hier in Nederland wonen.
Pic?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Vijfsterrenserpentquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en voor daar is het nog wel prijzig
wel dom van ze, ze kunnen voor westerlingen makkelijk het driedubbele vragen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en voor daar is het nog wel prijzig
ja het is normaal ook duurder. heb vorige keren meer betaald maar toerisme is nu nog beperkt natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wel dom van ze, ze kunnen voor westerlingen makkelijk het driedubbele vragen.
Ziet er goed uit hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Slaapkamer
[ afbeelding ]
keuken/woonkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rechts is de douche
En het heeft nog een buiten plaatsje waar je chill zit, zoiets als dit
[ afbeelding ]
en zwembad, die is nieuw
[ afbeelding ]
Nee joh. van die oh oh cherso russen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Russen daar ja? De wat meer verwijfde types of zo dan?
Spinnen, schorpioenen, gifslangen, vleesetende kikkers.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:11 schreef bitterbal het volgende:
die tuin he. al die bomen en vogeltjes die daar zo rondvliegen
Gezellig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. van die oh oh cherso russen.
ja hequote:
Afgezien van die kikkers klopt het wel denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spinnen, schorpioenen, gifslangen, vleesetende kikkers.
Loop je daar anders in je blote molletje rond dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heen ik wil altijd alleen dit huisje want die is het verst op de tuin en daar lopen dan geen mensen langs. maar nu denk ik dat het zwembad wel inkijk geeft dus dat is nog een dingetje
Nee maar vind het niet fijn als je mij gewoon zo daar kan zien zittenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar anders in je blote molletje rond dan?
Molletjequote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar anders in je blote molletje rond dan?
Lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Slaapkamer
[ afbeelding ]
keuken/woonkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rechts is de douche
En het heeft nog een buiten plaatsje waar je chill zit, zoiets als dit
[ afbeelding ]
en zwembad, die is nieuw
[ afbeelding ]
Met hoeveel %? 5% doet niet zoveel, 50% begint interessant te worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:20 schreef bitterbal het volgende:
per 1 april belasting op brandstof naar beneden
per 1 juli op energie
van hoge tarief van 21% naar 9%quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met hoeveel %? 5% doet niet zoveel, 50% begint interessant te worden.
Las vandaag ergens een prijs van 2.59 al, die 12 procent belasting eraf gaat dus ook niet veel zoden aan de dijk zetten tegen die tijd.quote:
ja wat hadden jullie verwachtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok dat is een druppel op de hete plaat dus.
9 procent is toch door de helft?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht ze doen gewoon die accijnzen en belasting door de helft tijdelijk.
Er is accijns én belasting op brandstof.quote:
Komt dat goed uit dat mijn tarieven één juli pas omhoog gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:20 schreef bitterbal het volgende:
per 1 juli op energie
De dag voordat de belasting er weer opgaat gaat een heel bijzonder dagje wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok dat is een druppel op de hete plaat dus.
Alle tankstations leeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De dag voordat de belasting er weer opgaat gaat een heel bijzonder dagje worden
accijns is toch belasting?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is accijns én belasting op brandstof.
Ja, maar er zit dus ķķk nog btw op.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef Ama het volgende:
En zoals ik al zei toen geen reden tot paniek.Blijkt mijn gevoel toch weer te kloppen.
Die begrijp ik niet. die 21 procent nu is toch het totaal wat je aan belastingen per liter betaaldquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar er zit dus ķķk nog btw op.
nostraamaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef Ama het volgende:
En zoals ik al zei toen geen reden tot paniek.Blijkt mijn gevoel toch weer te kloppen.
https://www.shell.nl/cons(...)-brandstofprijs.htmlquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet. die 21 procent nu is toch het totaal wat je aan belastingen per liter betaald
ja dat begrijp ik wel maar verlagen ze niet het totaal naar 9% dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.shell.nl/cons(...)-brandstofprijs.html
Ik krijg het zelf niet helderder uitgelegd, dus even een link.
https://www.shell.nl/cons(...)-brandstofprijs.htmlquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet. die 21 procent nu is toch het totaal wat je aan belastingen per liter betaald
Hoe moeten we de werkelozen dan te vreten geven?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik wel maar verlagen ze niet het totaal naar 9% dan?
Neen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik wel maar verlagen ze niet het totaal naar 9% dan?
(dus geen ander btw-tarief)quote:De accijnsverlaging drukt de benzineprijs met 17 cent en de diesel met 11 cent.
ja geen ideequote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe moeten we de werkelozen dan te vreten geven?
ah nou dat schiet niet echt op danquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen.
Brandstof gaan ze, zoals rtl zegt, alleen accijns verlagen
[..]
(dus geen ander btw-tarief)
Energie wordt lager btw-tarief.
...de export van bloemen naar Rusland ligt stil?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe moeten we de werkelozen dan te vreten geven?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen een gaarkeuken beginnen samen, noemen we het Hagelslag met Kreeft?
Ook al...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...de export van bloemen naar Rusland ligt stil?
dus hebben we die bloembollen ook even niet nodigquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
dus hebben we die bloembollen ook even niet nodig
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:36 schreef bitterbal het volgende:
nou ja het is iets
ik kan mijn ledstrips dan uitbreiden en hele dag aan doen
Ja dan hoeft het niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:20 schreef bitterbal het volgende:
per 1 juli op energie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |