SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
En da's daadwerkelijk een allergie (merk het direct aan m'n keel), dus ik waag het er niet op.quote:
Door de wokgroente.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand nog een tip voor iets met radijs?
Wegflikkeren en pizza bestellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Aan m'n caafs geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Oh. door de wok, nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Door de wokgroente.
Of in kleine stukjes door een salade.
Heb je dat meerdere fruitsoorten?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En da's daadwerkelijk een allergie (merk het direct aan m'n keel), dus ik waag het er niet op.
Gewoon een vraag die hardop gesteld wordtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rare zinsvolgorde. Ik snap het vraagteken ook niet zo.
Een kreet in de leegte.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een vraag die hardop gesteld wordt
Ja, ook met meloen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat meerdere fruitsoorten?
Zo zou je het Fok Forum! wel goed kunnen omschrijvenquote:
2x tot nu toe. Want drukquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Moeraskat heb je de wafelmaker nog vaak gebruikt?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rare zinsvolgorde. Ik snap het vraagteken ook niet zo.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ook met meloen.(Meerdere soorten geprobeerd en tot nu toe iedere keer direct een rare keel, dus ik heb ze allemaal opgegeven)
Wat is dat nou voor'n excuusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |