SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
En da's daadwerkelijk een allergie (merk het direct aan m'n keel), dus ik waag het er niet op.quote:
Door de wokgroente.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand nog een tip voor iets met radijs?
Wegflikkeren en pizza bestellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Aan m'n caafs geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Oh. door de wok, nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Door de wokgroente.
Of in kleine stukjes door een salade.
Heb je dat meerdere fruitsoorten?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En da's daadwerkelijk een allergie (merk het direct aan m'n keel), dus ik waag het er niet op.
Gewoon een vraag die hardop gesteld wordtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rare zinsvolgorde. Ik snap het vraagteken ook niet zo.
Een kreet in de leegte.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een vraag die hardop gesteld wordt
Ja, ook met meloen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat meerdere fruitsoorten?
Zo zou je het Fok Forum! wel goed kunnen omschrijvenquote:
2x tot nu toe. Want drukquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Moeraskat heb je de wafelmaker nog vaak gebruikt?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rare zinsvolgorde. Ik snap het vraagteken ook niet zo.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ook met meloen.(Meerdere soorten geprobeerd en tot nu toe iedere keer direct een rare keel, dus ik heb ze allemaal opgegeven)
Wat is dat nou voor'n excuusquote:
Volgens mij kun je beter een lijst bijhouden van dingen waar je niet allergisch voor bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ook met meloen.(Meerdere soorten geprobeerd en tot nu toe iedere keer direct een rare keel, dus ik heb ze allemaal opgegeven)
ja de prullenbakquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
nee, ik vind radijs niet lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Mja, de laatste keer dat ik meloen heb gegeten, is ook alweer zo'n 15 jaar geleden, dus daar ben ik wel aan gewend inmiddels. En het is een matige reactie, dus als ergens meloen tegenaan heeft gelegen, durf ik het nog wel aan.quote:
Ik twijfel ook nog, maar ik denk dat ik het niet doe.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nee, ik vind radijs niet lekker
Heb ik wel eens overwogen, maar er is stiekem nog steeds flink meer wat ik wél kan eten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter een lijst bijhouden van dingen waar je niet allergisch voor bent.
Dit is wel erg vaag. Hier kan mijn hoofd niets mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.socialdeal.nl(...)-city=ede-wageningenMaar dan vraag ik me af hoe ik dat moet bestellen en meteen anxiety enzo.
Ik vermoed dat we, om het duidelijker te kunnen zien, eerst in moeten loggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is wel erg vaag. Hier kan mijn hoofd niets mee.
Ja, snap ik.. je zit gelijk met de gevolgenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, de laatste keer dat ik meloen heb gegeten, is ook alweer zo'n 15 jaar geleden, dus daar ben ik wel aan gewend inmiddels. En het is een matige reactie, dus als ergens meloen tegenaan heeft gelegen, durf ik het nog wel aan.
Vooral een "laten we m'n gare immuunsysteem geen aanleiding geven tot gaarder reageren".
Beetje zo'n rabarber groente (niet te vergelijken, maar in dezelfde categorie: ik zou het met lange tanden opeten, als het moest)quote:
Omdat ik niet thuis wasquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor'n excuus![]()
![]()
Nee, maar dan heb je hem al best vaak gebruikt, want je had hem pas
O echt? Ik wist niet eens dat ik een account had.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we, om het duidelijker te kunnen zien, eerst in moeten loggen.
Bijna niemand hier geloof ikquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nee, ik vind radijs niet lekker
Neemt het niet toe? Ik ben nergens echt allergisch voor, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik wel eens overwogen, maar er is stiekem nog steeds flink meer wat ik wél kan eten.
Heb je rabarber uit pot gegeten?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zo'n rabarber groente (niet te vergelijken, maar in dezelfde categorie: ik zou het met lange tanden opeten, als het moest)
Ja, je moet je gratis aansluiten om te mogen betalen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we, om het duidelijker te kunnen zien, eerst in moeten loggen.
Gewoon meenemen en random wafels op je werk bakkenquote:
Denk wel verse rabarber.. het ziet er wel interessant uit, maar die smaak... hm, neequote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je rabarber uit pot gegeten?
Want dat is extreem goor
Ik heb een zak radijsjes bij mequote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zo'n rabarber groente (niet te vergelijken, maar in dezelfde categorie: ik zou het met lange tanden opeten, als het moest)
Alle rabarber is extreem goorquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je rabarber uit pot gegeten?
Want dat is extreem goor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |