Dat was inderdaad het scenario waar ik op doelde.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, in principe kan Kopenhagen 'in de laatste minuten' nog scoren.
Ik zal van mijn geloof afstappen en een voorspelling doen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
21:00 Feyenoord - Partizan Belgrado
21:00 AS Roma - Vitesse
18:45 Kopenhagen - PSV
18:45 AZ - Bodo/Glimt
Zeg het maar.
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:El-Stinho @:tong80 @:Dagoduck @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke
(en de rest)
Met of zonder blunders van Drommel nu hij in het goede gevoel zit van 1 hele wedstrijd zonder fouten?quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zal van mijn geloof afstappen en een voorspelling doen.
21:00 Feyenoord - Partizan Belgrado 3 - 2
21:00 AS Roma - Vitesse 0 - 0
18:45 Kopenhagen - PSV 5 - 2
18:45 AZ - Bodo/Glimt 0 - 2
Dit wordt geen goede week voor de coëfficienten.
Wordt in de rust gewisseld voor Mvogo.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met of zonder blunders van Drommel nu hij in het goede gevoel zit van 1 hele wedstrijd zonder fouten?
Kieft en Jansma dan maar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
Perez vernietigde net Jan joost zijn opportunisme en de andere AZ is het kwijt roepers.
Schattige hamsterwangetjesquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel plezier met de dochter van Linda de Mol.
Dan komt Italië wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ja ze bakken de beste pizza, het is wat.
Ja dat doen ze, niet?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:22 schreef MC-M het volgende:
Hoezo tellen uitdoelpunten hier wel dubbel.
Ik snap het niet meer @:maxi-mus
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:22 schreef MC-M het volgende:
Hoezo tellen uitdoelpunten hier wel dubbel.
Ik snap het niet meer @:maxi-mus
Maar het was 4-4 vorige week.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:23 schreef MC-M het volgende:
[..]
Maar dan ligt PSV er toch gewoon uit.
UEFA competitions impacted by rule changequote:Op donderdag 17 maart 2022 18:23 schreef MC-M het volgende:
[..]
Zei Mevrouw Helene toch net? Ik luister trouwens half dus geen idee of ik juist hoorde.
Oké ongevaccineerde.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:25 schreef MC-M het volgende:
Oh ze zei NIET meetellen.
Ik ga even afwassen.
Ik ga voor optie 2.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
UEFA competitions impacted by rule change
That means the Champions League, Europa League, Women's Champions League, UEFA Youth League, UEFA Super Cup and the newly-formed Europa Conference League will no longer use away goals as an aggregate-goal series tiebreaker.
Dus of Helene is aan het ratelen uit verliefdheid naar Kees Jansma of je luisterde niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |