Kieft en Jansma dan maar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
Perez vernietigde net Jan joost zijn opportunisme en de andere AZ is het kwijt roepers.
Schattige hamsterwangetjesquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel plezier met de dochter van Linda de Mol.
Dan komt Italië wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ja ze bakken de beste pizza, het is wat.
Ja dat doen ze, niet?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:22 schreef MC-M het volgende:
Hoezo tellen uitdoelpunten hier wel dubbel.
Ik snap het niet meer @:maxi-mus
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:22 schreef MC-M het volgende:
Hoezo tellen uitdoelpunten hier wel dubbel.
Ik snap het niet meer @:maxi-mus
Maar het was 4-4 vorige week.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:23 schreef MC-M het volgende:
[..]
Maar dan ligt PSV er toch gewoon uit.
UEFA competitions impacted by rule changequote:Op donderdag 17 maart 2022 18:23 schreef MC-M het volgende:
[..]
Zei Mevrouw Helene toch net? Ik luister trouwens half dus geen idee of ik juist hoorde.
Oké ongevaccineerde.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:25 schreef MC-M het volgende:
Oh ze zei NIET meetellen.
Ik ga even afwassen.
Ik ga voor optie 2.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
UEFA competitions impacted by rule change
That means the Champions League, Europa League, Women's Champions League, UEFA Youth League, UEFA Super Cup and the newly-formed Europa Conference League will no longer use away goals as an aggregate-goal series tiebreaker.
Dus of Helene is aan het ratelen uit verliefdheid naar Kees Jansma of je luisterde niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |