Ach.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij ESPN 2", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Veronica kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Wytse zal zo wel beweren dat Bruma een wereldspeler isquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
Wytse telde hem al. Erg vervelende commentator.
Heel verstandig dat je van plan bent je niet meer te verlagen tot het niveau van een brugklasser.quote:
Nee, dit werkt niet zo goed.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij ESPN 2", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Veronica kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik kan niet meer normaal langs een koffietent lopen of ik moet denken aan deze copypastaquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij ESPN 2", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Veronica kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer normaal langs een koffietent lopen of ik moet denken aan deze copypasta
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer normaal langs een koffietent lopen of ik moet denken aan deze copypasta
SPOILER: Een kijkje achter de schermenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]Goede groepsnaam.SPOILER: Een kijkje achter de schermenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Enige wat Gotze tegenwoordig doet is huilen bij de scheids.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:41 schreef RipCity het volgende:
Gotze, Max en Schmidt slechtste van de avond.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nu alsnogquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Kopenhagen dit niet uitspeelt is echt heel genant trouwens
Klopt ookquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:42 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat Kopenhagen van het niveau Twente was
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Kopenhagen dit niet uitspeelt is echt heel genant trouwens
Dat doen we nog steeds!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Dat deze ploeg nog om alle prijzen meedeed
Is ook niet heel gek als je counters met 1 man verdedigtquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:44 schreef Coco het volgende:
Iedere tegenaanval gaat erin lijkt het wel.
Goed dat je kijkt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:44 schreef Coco het volgende:
Iedere tegenaanval gaat erin lijkt het wel.
Zahavi of Vinicius?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een spits erin.
Heb je het PSV topic weleens gelezen?quote:
Sterkte Skedquote:
Een Benzema of Lewandowski zou een verbetering zijn ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een spits erin.
Rik Elfrink.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar mensen die nog wel bij hun volledige verstandelijke vermogens zijn.
Ik vind ze in het PSV-topic niet zo positief dit seizoen hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je het PSV topic weleens gelezen?
Nou ja, goed. Niet relevant verder. Hopelijk maken ze nog 4-3
Dat maakt het zo zuur hèquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sterkte Sked
Gelukkig wel weer eens 90 minuten voetbal van Vitesse, dat is ook even geleden!
Hopelijk doet @Tagliano weer eens meequote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=xzoIU6QPwbI
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Ik ook totaal niet, Kopenhagen valt me ook 100% mee. (en PSV tegen)quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag dit vandaag ook niet per se aankomen tegen een team waarvan ik niet had verwacht dat het bijzonder zou zijn.
Oh oh oh, die dekselse Mauro Jaqueson Júnior Ferreira dos Santos uit Sao Paolo. Wat een klasbak.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Waarom altijd die overacting?
Saaiig, ik ben halverwege op het hoofdscherm overgestapt naar PSV. Wel een onnodige achterstand.quote:
Dat wil je neitquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk doet @:tagliano weer eens mee
Zijn we er toch weer ingetuind.quote:
Drukke dag gehad makker?quote:
Unnerstallquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Welke keeper moet PSV halen volgend seizoen?
Waterreusquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Welke keeper moet PSV halen volgend seizoen?
Twee dagen achter elkaar 05u30 wekkertje ga ik niet goed op. En het wordt de komende drie weken drukker (lol). En de mensen waar ik energie van krijg, zie ik alleen op donderdag de komende tijd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drukke dag gehad makker?
Ben er zelf ook goed aan, net van de griep hersteld en vandaag weer gaan ‘sporten’. Bakte er geen kut van.
Feyenoord redt het wel johquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Enige strohalm voor PSV is dat uitdoelpunten niet meer dubbel tellen. Maar ik vrees dat we volgende week 4 NLse clubs gaan kwijtraken.
Tis dat ze zo matig in de verdedigers zitten anders had Max er al weken niet meer in mogen staan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:03 schreef Zorro het volgende:
Veerman en Madueke eruit voor Zahavi en Doan.
Dat moet haast wel beter gaan.
Die lange Veerman hadden ze wel gevreesd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:03 schreef Zipportal het volgende:
Kopenhagen is niet bang voor Veerman.
JLJALJALJALAJLAJLAJLAJALAJAL. @:De_Kraam
Dan heb je het gewoon opgegevenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:03 schreef Zorro het volgende:
Veerman en Madueke eruit voor Zahavi en Doan.
Dat moet haast wel beter gaan.
Ik geloof niet dat je het over de Nederlandse clubs vanavond hebt.quote:
Sparen voor de troep(en) van @Paulquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je het gewoon opgegeven
Gewoon te zien op ESPNquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
AZ de enige NLse ploeg ooit die half maart nog actief is in Europa maar nooit live op tv geweest
PSV laat het Europees lopen om zich volledig te richten op het kampioenschap die ze met een straatlengte afstand gaan binnenhalen blablablaquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:05 schreef PicoMMP het volgende:
@:shreyas hoe is dit in hemelsnaam mogelijk!?
Goede timingquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doan kan er toch geen reet van, of zit ik nou mis?
Je zit er opvallend vaak naast vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Geen Veerman, goh. De nutteloze Doan mag weer draven en druk doen.
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet ik vaker zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
En scorenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Geen Veerman, goh. De nutteloze Doan mag weer draven en druk doen.
Al besproken.quote:
In dit soort gevallen geen ramp.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zit er opvallend vaak naast vandaag
Standbeeld verslagen!!!quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:02 schreef RipCity het volgende:
Altijd madueke eruit na 45 minDoan komt alleen een standbeeld voorbij.
Dat is t fijne van in de toto wedden tegen je favoriete club. Zit je mis, dan heeft alsnog je favoriete club gewonnen.quote:
Partizan-Feyenoord heb ik alvast bestempeld tot KNOTSGEKquote:
wedden is voor tokkiesquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is t fijne van in de toto wedden tegen je favoriete club. Zit je mis, dan heeft alsnog je favoriete club gewonnen.
Dan hoop ik dat PSV zo een corner krijgt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
In Nederland krijgen we corners niet eens voorbij eerste paal. Echt verschrikkelijk.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
AZ gelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat ie al moe is na vijf minuten. Dan heeft ie nog een excuus voor zijn waardeloze spel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:13 schreef RipCity het volgende:
Die max moet toch ook moe zijn na 55 minuten. Elke aanval als dom paard naar voren rennen. En staat dan altijd verkeerd bij tegenaanval. Zelfs dumbfries had beter inzicht qua wanneer naar voren te stomen.
Proostquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb er een Hertog Jan bij gepakt trouwens.
Dat is officieel VBL goedgekeurd bier.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Grimbergen Tripel hier.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het een Grand Prestige is mag je zelfs meeposten in het La Liga topicquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is officieel VBL goedgekeurd bier.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb het drinken jaren geleden opgegeven maar een jonge zou er nu wel in gaan, stuk of 10.
sorryquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet doen davy
Dit is @:mexicanobakker z'n rol
Gakpo ging ook langzaam ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Ja, we gaan langzaamaan richting knotsgek
Ik wil nog een opstootje ofzo
Streakertje past ook wel bij deze wedstrijd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Ja, we gaan langzaamaan richting knotsgek
Ik wil nog een opstootje ofzo
'Beter dan Antony!!'quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:21 schreef Bugno3 het volgende:
Die Cody wordt natuurlijk sowieso gigantisch omhoog geschreven/gepraat de afgelopen maanden.
Rode kaart.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Streakertje past ook wel bij deze wedstrijd.
@Zipportal doe eens dat plaatje van die PSV fanquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een enorme mentale dreun dit voor PSV.
Benieuwd hoe ze dit te boven gaan komen.
Dat zal het wel zijn ja...quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sparen voor de troep(en) van @:paul
Gakpo 40 mio, Madueke 40 mioquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:21 schreef Bugno3 het volgende:
Die Cody wordt natuurlijk sowieso gigantisch omhoog geschreven/gepraat de afgelopen maanden.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:21 schreef RipCity het volgende:
Is die dikke met de camera nog niet kwaad gespot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |