Okquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn als de Russen kunnen bewijzen dat er gerommeld werd met virussen en bacteriën door of in opdracht van Amerika in Oekraïnse laboratoria. Zal me namelijk niks verbazen als dit waar is, Amerika heeft al vaker ranzige zaken uitbesteed in andere landen, denk aan speciale gevangenissen waar terrorismeverdachten heimelijk gemarteld konden worden. Of het gain of function onderzoek naar coronavirussen in Wuhan mede in opdracht van de Amerikanen (met medeweten van Fauci)
Zoals Amerika in Irak bedoel je, helemaal gelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:33 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
OkAnders zeg je gewoon direct dat je elke complottheorie op het internet automatisch gelooft omdat je naïef en beïnvloedbaar bent
Ik heb heel weinig geduld voor dit soort bullshitredeneringen. Feitelijk zeg je dus dat je zonder enige aarzeling bereid bent om de tienduizenden oorlogsslachtoffers en miljoenen ontheemden aan de kant te schuiven, om een of andere obscuur plot te kunnen geloven alsof het niet om echte levens maar om een soort slechte Tom Cruise-film gaat. En alle Tom Cruise-films zijn slecht. Het is gewoon een walgelijk gebrek aan empathie, een misselijkmakend soort egocentrisme.
Het is van een niet te bevatten oneerlijkheid dat jij hier onuitstaanbare onzin zit uit te kramen, en echte, onschuldige mensen, een paar kilometer verderop worden gebombardeerd door een megalomane psychopaat.
Rusland is geen grootmacht, dat is de hele reden waarom we in deze shit zitten, omdat ze zichzelf dat aangepraat hebben. Het is een crimineel tankstation met nukes. Niets meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat geen zinnig mens daadwerkelijk gedoe wil met een grootmach als Rusland.
Het ligt eraan. Doen ze het met Europese of Afrikaanse zwaluwen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De Russen hebben het over een virus wat zich richt op het Slavische DNA en verspreidt zou worden d.m.v. speciaal geïnstrueerde vogels. En jij denkt dat Rusland een punt heeft?
quote:Rusland is geen grootmacht, dat is de hele reden waarom we in deze shit zitten, omdat ze zichzelf dat aangepraat hebben. Het is een crimineel tankstation met nukes. Niets meer.
Niet meer... Nee meer dan genoeg nukes om de wereld een paar keer kapot te maken heb e ook niet nodigquote:
Ik vermoed eerder de Oost-Europese roepie roepie vogel die is vooral bekend om zijn trekroutes tussen de Oekraïne en west rusland.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Doen ze het met Europese of Afrikaanse zwaluwen?
Je bent erg emotioneel. Waardoor je niet meer rationeel kunt beredeneren. Dat Putin een schoft is, wil niet zeggen dat Rusland geen grootmacht is. Want dat is het wel. Tweede beste leger ter wereld. Ondanks slechte binnenlandse economie, zijn veel landen toch afhankelijk van Rusland.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:40 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Putin denkt nog maar een week vooruit, en voor die tijd gaat Aeroflot toch niet meer vliegen. Daarna gaat geen Russische luchtvaartmaatschappij ooit nog een vliegtuig krijgen.
[..]
Rusland is geen grootmacht, dat is de hele reden waarom we in deze shit zitten, omdat ze zichzelf dat aangepraat hebben. Het is een crimineel tankstation met nukes. Niets meer.
Nee, en op basis van wat ik erover gelezen heb ben ik dat ook niet direct van plan. Waarom?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb jij twee eeuwen samen gelezen?
Ik betrap mij erop dat ik soms denk een onsje minder voor ons land misschien lang niet zo dramatisch is. Naast dat we dit prima kunnen handelen is het denk ik ook goed voor de collective mentaliteit.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:39 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Als je wereldwijde supply chains gaat breken, zal dat onze economie gewoon enorm pijn gaan doen. Dat betekent simpelweg minder BNP en dus (pijnlijke) keuzes.
Als we én onze verzorgingsstaat willen houden én de vergrijzende bevolking goede zorg willen bieden én de energietransitie willen maken, zal het geld toch ergens vandaan moeten komen.
Afhankelijk van gas, vooral door luiheid en besluiteloosheid in het westen. Dat proces zal nu versneld worden en binnen 10 jaar is dat ook voorbij. Vodka halen we wel uit Finland.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent erg emotioneel. Waardoor je niet meer rationeel kunt beredeneren. Dat Putin een schoft is, wil niet zeggen dat Rusland geen grootmacht is. Want dat is het wel. Tweede beste leger ter wereld. Ondanks slechte binnenlandse economie, zijn veel landen toch afhankelijk van Rusland.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent erg emotioneel. Waardoor je niet meer rationeel kunt beredeneren. Dat Putin een schoft is, wil niet zeggen dat Rusland geen grootmacht is. Want dat is het wel. Tweede beste leger ter wereld. Ondanks slechte binnenlandse economie, zijn veel landen toch afhankelijk van Rusland.
Als je de verrichtingen in Oekraïne ziet, denk ik dat we het Amerikaanse en het Chinese leger wel hoger kunnen aanschrijven dan het Russische leger. En waarschijnlijk het Franse en Britse leger ook. En binnenkort zal het Duitse leger ook sterker zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nou... dan had je deze quote niet geplaatst denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, en op basis van wat ik erover gelezen heb ben ik dat ook niet direct van plan. Waarom?
Het Amerikaanse leger is het beste. Toch falen die ook keer op keer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]![]()
Op papier ja. In werkelijkheid is dat defensiebudget verduisterd aan dure jachten en paleizen. Zoveel is wel duidelijk geworden. De Russen vervoeren hun troepen nu zelfs in vuilniswagens
Rusland zelf aanvallen leidt alleen maar tot escalatie. Veel Russen zien niets in de oorlog omdat ze in Oekraïne geen persoonlijke bedreiging zien, dat wordt anders als Rusland zelf aangevallen wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:54 schreef myShizzle het volgende:
Ik begrijp niet waarom er geen retaliation plaatsvindt in roesland. Een bom op het Kremlin bijvoorbeeld. Of op kritieke infrastructuur. Hoe kan het dat er nog steeds materieel per rails aangevoerd kan worden. Bom op de rails en dat is direct over.
Waarom gebeurt dat niet?
1: Ja, want het Amerikaanse leger heeft het altijd fantastisch gedaan in hun interventie's. LOLquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je de verrichtingen in Oekraïne ziet, denk ik dat we het Amerikaanse en het Chinese leger wel hoger kunnen aanschrijven dan het Russische leger. En waarschijnlijk het Franse en Britse leger ook. En binnenkort zal het Duitse leger ook sterker zijn.
Rusland is inderdaad geen grootmacht. Meer een regionale macht, ze zijn de baas over landen als Georgië en Syrië, maar in een directe confrontatie tegen een sterkere mogendheid zullen ze het gewoon dik afleggen.
Even los daar van. Oekraïne heeft ook amper een luchtmacht om zulke aanvallen te kunnen uitvoeren over de grens.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rusland zelf aanvallen leidt alleen maar tot escalatie. Veel Russen zien niets in de oorlog omdat ze in Oekraïne geen persoonlijke bedreiging zien, dat wordt anders als Rusland zelf aangevallen wordt.
Het Amerikaanse leger faalt niet. Amerika faalt met het implementeren van democratie en westerse waarden, dat is iets anders.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het Amerikaanse leger is het beste. Toch falen die ook keer op keer.
Dat zegt dus allemaal niets.
En welke partij zou dat moeten uitvoeren?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:54 schreef myShizzle het volgende:
Ik begrijp niet waarom er geen retaliation plaatsvindt in roesland. Een bom op het Kremlin bijvoorbeeld. Of op kritieke infrastructuur. Hoe kan het dat er nog steeds materieel per rails aangevoerd kan worden. Bom op de rails en dat is direct over.
Waarom gebeurt dat niet?
Het hele land wordt vernield en vermoord. Dat lijkt mij genoeg reden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rusland zelf aanvallen leidt alleen maar tot escalatie. Veel Russen zien niets in de oorlog omdat ze in Oekraïne geen persoonlijke bedreiging zien, dat wordt anders als Rusland zelf aangevallen wordt.
Dan faal je toch? als dat het doel was en het lukt niet, dan faal je.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het Amerikaanse leger faalt niet. Amerika faalt met het implementeren van democratie en westerse waarden, dat is iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |