abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204030051
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je €4,99 (met reclame) of €8,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

SPOILER: Waar op tv te bekijken?2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bewoners
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204030080
Kristoff had het gisteren over de film Crimi Clowns, ik opgezocht en er zijn dus 3 seizoenen en 2 films, ff alles gedownload, heerlijke humor!
Aanrader!!
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:44:48 #3
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_204030081
ze mogen grace wel een no speaking challenge geven
minstens 48 uur :(
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:44:50 #4
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204030084
3 krijgen een (al vooraf opgenomen) videoboodschap te zien.
Weer lekker spontaan.
Denk echt niet dat ze er 6 hebben gemaakt.
pi_204030096
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vreselijk, Grace die films verteld, waar moet je het hier nog over hebben. Er beweegt verder niemand, saai, saaier, saaist.
Ze kan er een lang verhaal van maken 😉
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_204030097
Nawel bedankte Nouch omdat Nouch degene was die uiteindelijk zei dat ze haar videoboodschap mocht hebben.

Grace bedankte Tobi ook. Is hij achteraf pissig 8)7
pi_204030109
over welke film is ze bezig eigl?
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:46:24 #8
421867 greysbones
pi_204030113
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:45 schreef engine het volgende:
Nawel bedankte Nouch omdat Nouch degene was die uiteindelijk zei dat ze haar videoboodschap mocht hebben.
dat hele ik heb geen bedankje gehad 8)7 8)7
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:46:55 #9
421867 greysbones
pi_204030118
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:46 schreef Hieraldo het volgende:
over welke film is ze bezig eigl?
geen idee
ben in bad gegaan in de hoop dat ze klaar was als ik uit bad was
helaas
pi_204030126
Echt niemand die tegen Grace zegt, dat ze niet een film in detail moet gaan vertellen 8)7
Leipe shit ouwe
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:47:49 #11
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_204030137
bespottelijk eigenlijk dat Nawel weer de familie wou zien toen Noush het zei een aanbod dat ze zei ik het dago gehoord maar Nawel wist ook dat dit niet live was dus had ze het der vriendin moeten gunnen en niet weer ikke ikke
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 20:48:25 #12
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204030143
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat hele ik heb geen bedankje gehad 8)7 8)7
dank je *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_204030151
Ik heb nu even naar die uitzending zitten kijken maar wat een droefenis is het toch
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:50:30 #14
421867 greysbones
pi_204030178
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:48 schreef just me het volgende:

[..]
dank je *)
_O- _O- _O-
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:51:09 #15
421867 greysbones
pi_204030188
ik snap werkelijk niet dat ze er al een uur naar luisteren
pi_204030189
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb nu even naar die uitzending zitten kijken maar wat een droefenis is het toch
Zal meer inzitten dan de streams van dit moment, dat is echt niet om aan te gluren :O
if it's meant to be, it will be
pi_204030204
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
ik snap werkelijk niet dat ze er al een uur naar luisteren
Luisteren ze wel of liggen ze gewoon te pitten?
pi_204030236
Ik vind de uitzending vanavond juist leuk, lig in een deuk om Salar die stiekem de brievenbus moet leeghalen
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:53:33 #19
421867 greysbones
pi_204030241
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Luisteren ze wel of liggen ze gewoon te pitten?
ze reageren er op
8)7
pi_204030255
Grace al weer zo lang aan het woord?
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:54:24 #21
421867 greysbones
pi_204030260
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace al weer zo lang aan het woord?
:Y :Y :Y
pi_204030261
"get out" dus
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:54:28 #23
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204030262
Eerst moeten wij even tien weken terug in de tijd gaan toen wij Grace en Peter in de eerste aflevering van alles zagen kopen. Zij kochten hier ook een gouden sleutel, hier hebben wij nooit meer iets over gehoord. Op social media is geregeld de vraag naar voren gekomen of die sleutel al ergens voor was.

https://showbizznetwork.n(...)leutel-tot-de-finale
pi_204030269
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:53 schreef rinardo het volgende:
Ik vind de uitzending vanavond juist leuk, lig in een deuk om Salar die stiekem de brievenbus moet leeghalen
Moet sowieso vaak lachen om Salar, dan denk je: het is een ijdeltuit, maar het maakt hem niet uit, gekke bekken trekken, vanmiddag met die verkleedpartij en bril op. Het is gewoon een leuke gast.
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:55:02 #25
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_204030270
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Echt niemand die tegen Grace zegt, dat ze niet een film in detail moet gaan vertellen 8)7
niet goed ? is moeilijke film om te vertellen
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_204030280
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
:Y :Y :Y
|:( 8)7
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:55:56 #27
421867 greysbones
pi_204030290
Fotograaf Chris Washington gaat voor het eerst de ouders van zijn blanke vriendin Rose Armitage ontmoeten. Hij vreest dat het feit dat hij Afro-Amerikaans is voor problemen kan zorgen. Na aankomst in Upstate New York praten vader Dean en moeder Missy voortdurend over gekleurde mensen. Hoewel ze weinig verkeerds lijken te bedoelen, maken hun opmerkingen dat Chris zich ongemakkelijk voelt. Daarbij vertonen de gekleurde huishoudster Georgina en terreinbeheerder Walter opmerkelijk gedrag.

Chris kan 's nachts niet slapen. Beneden komt hij Missy tegen. Ze is hypnotherapeut en dwingt een sessie bij hem af om hem van zijn rookverslaving af te helpen. Hierbij praat zij hem naar een mentale staat die ze de Sunken Place noemt. De volgende dag weet hij niet of hun ontmoeting echt was of een droom.

De familie Armitage organiseert een huisfeest voor een groep welgestelde, voornamelijk blanke mensen. Ze zijn opmerkelijk complimenteus tegenover Chris. Een blinde kunsthandelaar genaamd Jim Hudson toont interesse in zijn werk als fotograaf. Een van de blanke vrouwen is getrouwd met een veel jongere gekleurde man, Logan King. Chris vindt ook zijn houding opmerkelijk. Wanneer hij een foto van Logan maakt, veroorzaakt de flitser een paniekreactie. Hij roept tegen Chris dat hij moet maken dat hij wegkomt (get out). De aanwezigen beweren later dat Logan een epileptische aanval had.

Chris vertelt Rose dat hij weg wil. Zijn vriend Rod Williams heeft Logan herkend op de foto. Volgens hem is de afgebeelde man in werkelijkheid de vermiste Andre Hayworth. Tijdens het inpakken vindt Chris foto's van Rose uit vorige relaties, onder meer met Walter en Georgina. Dit terwijl ze tegen hem beweert dat hij haar eerste gekleurde partner is. Chris probeert het huis te verlaten, maar wordt tegengehouden door Rose en haar familie. Missy stuurt hem weer naar de Sunken Place door met haar lepeltje op haar theekopje te tikken, een trigger die ze tijdens hun hypnosesessie had geplant.

Wanneer Chris bijkomt, zit hij vastgebonden in een stoel. Er wordt een film gestart. De familie Armitage blijkt lid van een sekte genaamd Order of Coagula. Rose's opa Roman legt in de film uit dat de leden van de familie Armitage hun hersenen transplanteren in lichamen met door hen begeerde kenmerken. Het bewustzijn van de geboren eigenaar van dat lichaam blijft aanwezig, maar wordt volkomen machteloos in de Sunken Place geplaatst. Hudson wil het lichaam van Chris voor zijn zicht. De familie Armitage heeft een voorkeur voor de lichamen van gekleurde mensen. Onder anderen 'Georgina', 'Walter' en 'Logan' zijn hier al slachtoffer van geworden. Logans vermeende epileptische aanval was in werkelijkheid het bewustzijn van Andre Hayworth dat door de flitser even aan de oppervlakte kon komen. Missy doet weer een hypnosesessie bij Chris. Ze weet niet dat hij zijn oren heeft dichtgestopt met vulling die hij uit de stoel heeft getrokken.

Rose' broer Jeremy komt Chris halen voor de operatie. Chris vecht zich langs Dean en hem. Doordat hij een kaars omstoot, vliegt de operatiekamer met het lichaam van Hudson erin in brand. Chris probeert te vluchten in de auto van Jeremy, maar rijdt Georgina aan. Hij wil haar niet achterlaten en zet haar in de auto. Het lichaam van Georgina wordt alleen bewoond door Rose' oma Marianne. Na een worsteling crasht de auto en komt ze om. Chris wordt vervolgens belaagd door Rose en Walter, wiens lichaam wordt bewoond door Roman. Chris gebruikt de flitser op zijn telefoon om de echte Walter boven te brengen. Die schiet eerst Rose neer en daarna zichzelf. Chris probeert Rose te wurgen, maar houdt daarmee op wanneer Rod aankomt. Ze laten haar gewond, maar in leven achter.
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:56:05 #28
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_204030293
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:45 schreef engine het volgende:

Grace bedankte Tobi ook. Is hij achteraf pissig 8)7
uh omdat grace gekeken had nee toch?
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:56:11 #29
421867 greysbones
pi_204030297
zij ze nu dat het een waargebeurd verhaal was???
pi_204030303
Kunnen ze Grace niet alsnog op de bank zetten? Dat mens verpest de streams -O-
pi_204030309
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:54 schreef spapaars het volgende:
Eerst moeten wij even tien weken terug in de tijd gaan toen wij Grace en Peter in de eerste aflevering van alles zagen kopen. Zij kochten hier ook een gouden sleutel, hier hebben wij nooit meer iets over gehoord. Op social media is geregeld de vraag naar voren gekomen of die sleutel al ergens voor was.

https://showbizznetwork.n(...)leutel-tot-de-finale
Ahh!

Kristof en Salar hadden het erover dat ze de sleutel al eerder gezien hebben.. "die hing daar..". Salar zei dat hij hem zelfs een keer mee had genomen en later weer terug gelegd. Ik zat mij al af te vragen hoe ze van het bestaan van die sleutel wisten.
pi_204030310
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
Fotograaf Chris Washington gaat voor het eerst de ouders van zijn blanke vriendin Rose Armitage ontmoeten. Hij vreest dat het feit dat hij Afro-Amerikaans is voor problemen kan zorgen. Na aankomst in Upstate New York praten vader Dean en moeder Missy voortdurend over gekleurde mensen. Hoewel ze weinig verkeerds lijken te bedoelen, maken hun opmerkingen dat Chris zich ongemakkelijk voelt. Daarbij vertonen de gekleurde huishoudster Georgina en terreinbeheerder Walter opmerkelijk gedrag.

Chris kan 's nachts niet slapen. Beneden komt hij Missy tegen. Ze is hypnotherapeut en dwingt een sessie bij hem af om hem van zijn rookverslaving af te helpen. Hierbij praat zij hem naar een mentale staat die ze de Sunken Place noemt. De volgende dag weet hij niet of hun ontmoeting echt was of een droom.

De familie Armitage organiseert een huisfeest voor een groep welgestelde, voornamelijk blanke mensen. Ze zijn opmerkelijk complimenteus tegenover Chris. Een blinde kunsthandelaar genaamd Jim Hudson toont interesse in zijn werk als fotograaf. Een van de blanke vrouwen is getrouwd met een veel jongere gekleurde man, Logan King. Chris vindt ook zijn houding opmerkelijk. Wanneer hij een foto van Logan maakt, veroorzaakt de flitser een paniekreactie. Hij roept tegen Chris dat hij moet maken dat hij wegkomt (get out). De aanwezigen beweren later dat Logan een epileptische aanval had.

Chris vertelt Rose dat hij weg wil. Zijn vriend Rod Williams heeft Logan herkend op de foto. Volgens hem is de afgebeelde man in werkelijkheid de vermiste Andre Hayworth. Tijdens het inpakken vindt Chris foto's van Rose uit vorige relaties, onder meer met Walter en Georgina. Dit terwijl ze tegen hem beweert dat hij haar eerste gekleurde partner is. Chris probeert het huis te verlaten, maar wordt tegengehouden door Rose en haar familie. Missy stuurt hem weer naar de Sunken Place door met haar lepeltje op haar theekopje te tikken, een trigger die ze tijdens hun hypnosesessie had geplant.

Wanneer Chris bijkomt, zit hij vastgebonden in een stoel. Er wordt een film gestart. De familie Armitage blijkt lid van een sekte genaamd Order of Coagula. Rose's opa Roman legt in de film uit dat de leden van de familie Armitage hun hersenen transplanteren in lichamen met door hen begeerde kenmerken. Het bewustzijn van de geboren eigenaar van dat lichaam blijft aanwezig, maar wordt volkomen machteloos in de Sunken Place geplaatst. Hudson wil het lichaam van Chris voor zijn zicht. De familie Armitage heeft een voorkeur voor de lichamen van gekleurde mensen. Onder anderen 'Georgina', 'Walter' en 'Logan' zijn hier al slachtoffer van geworden. Logans vermeende epileptische aanval was in werkelijkheid het bewustzijn van Andre Hayworth dat door de flitser even aan de oppervlakte kon komen. Missy doet weer een hypnosesessie bij Chris. Ze weet niet dat hij zijn oren heeft dichtgestopt met vulling die hij uit de stoel heeft getrokken.

Rose' broer Jeremy komt Chris halen voor de operatie. Chris vecht zich langs Dean en hem. Doordat hij een kaars omstoot, vliegt de operatiekamer met het lichaam van Hudson erin in brand. Chris probeert te vluchten in de auto van Jeremy, maar rijdt Georgina aan. Hij wil haar niet achterlaten en zet haar in de auto. Het lichaam van Georgina wordt alleen bewoond door Rose' oma Marianne. Na een worsteling crasht de auto en komt ze om. Chris wordt vervolgens belaagd door Rose en Walter, wiens lichaam wordt bewoond door Roman. Chris gebruikt de flitser op zijn telefoon om de echte Walter boven te brengen. Die schiet eerst Rose neer en daarna zichzelf. Chris probeert Rose te wurgen, maar houdt daarmee op wanneer Rod aankomt. Ze laten haar gewond, maar in leven achter.
Grace haar verhaal in een notendom 8)7
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:56:55 #33
421867 greysbones
pi_204030313
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kunnen ze Grace niet alsnog op de bank zetten? Dat mens verpest de streams -O-
ik stem voor *O*
pi_204030319
Duct Tape op die mond van Grace zou zo welkom zijn
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:57:48 #35
421867 greysbones
pi_204030336
hoe kun je nu een uur vertellen over een film van 1.5 uur
pi_204030352
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
komt door haar accent, dan moet ze af en toe uitleg geven :%
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:59:18 #37
421867 greysbones
pi_204030367
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef engine het volgende:

[..]
Ahh!

Kristof en Salar hadden het erover dat ze de sleutel al eerder gezien hebben.. "die hing daar..". Salar zei dat hij hem zelfs een keer mee had genomen en later weer terug gelegd. Ik zat mij al af te vragen hoe ze van het bestaan van die sleutel wisten.
dat hebben kris en salar nog besproken
dat ze beide de sleutel als eens hebben gepakt om hem op van alles uit te proberen
pi_204030377
Lieve boodschap van Nawel haar zus.
pi_204030391
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat hebben kris en salar nog besproken
dat ze beide de sleutel als eens hebben gepakt om hem op van alles uit te proberen
Weet je ook waar die hing? In de DBK?
pi_204030398
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
Ze vertelt de film natuurlijk integraal
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:00:22 #41
421867 greysbones
pi_204030399
het is ernstig dat ik het zeg
maar zie ze nog liever downiewolven
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:01:13 #42
421867 greysbones
pi_204030416
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:00 schreef engine het volgende:

[..]
Weet je ook waar die hing? In de DBK?
ik weet niet waar Grace en Peter die hebben gelaten
in heb begin hadden ze hem zelf
maar hoe hij nu bij BB is gekomen
pi_204030420
Wordt tijd dat ze de toko gaan sluiten daar.
Zaterdag finale
houdoe en bedankt
Wij bellen je niet
Jij belt ons niet
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:01:55 #44
421867 greysbones
pi_204030427
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt tijd dat ze de toko gaan sluiten daar.
Zaterdag finale
houdoe en bedankt
Wij bellen je niet
Jij belt ons niet
_O_ _O_ _O_ _O_
pi_204030428
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik weet niet waar Grace en Peter die hebben gelaten
in heb begin hadden ze hem zelf
maar hoe hij nu bij BB is gekomen
Vast door de kaboutertjes van BB
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:02:22 #46
421867 greysbones
pi_204030436
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Vast door de kaboutertjes van BB
de clown??
pi_204030441
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
de clown??
:?
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:02:57 #48
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204030448
Zie Salar huilen, die jongen mist zijn moeder, stuur hem naar huis people, red Salar van zijn verdriet.
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 21:03:34 #49
388664 crew  Dotteke
pi_204030459
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Mooie moeder heeft salar
pi_204030461
Lekker weer die trieste muziekjes eronder gemonteerd voor het extra tranentrek effect
Lekker gewerkt BB regie ^O^
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:03:56 #51
421867 greysbones
pi_204030467
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
:?
de week van de clown
dat er van alles uit huis is gehaald
pi_204030470
Team Salar *O* *O* *O*
Jolientje
pi_204030471
poeh heftig zoals Salar huilt wanneer hij zn moeder ziet
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_204030474
Ben ik nu echt van ellende de uitzending aan het kijken
Moet niet gekker worden 8)7
pi_204030486
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
de week van de clown
dat er van alles uit huis is gehaald
Zou kunnen
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:04:49 #56
421867 greysbones
pi_204030488
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef rinardo het volgende:
mooie emoties
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:04:58 #57
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204030495
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker weer die trieste muziekjes eronder gemonteerd voor het extra tranentrek effect
Lekker gewerkt BB regie ^O^
En denk dat ze niet meer dan die 3 video's hadden.
Maar de bewoners moesten een toneelstukje opvoeren over wie mocht.
pi_204030496
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef rinardo het volgende:
Echte liefde tussen moeder en zoon *;
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 21:05:51 #59
388664 crew  Dotteke
pi_204030511
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben ik nu echt van ellende de uitzending aan het kijken
Moet niet gekker worden 8)7
Ik kijk ook hoor. Op de streams mag je toch weinig zien.
pi_204030529
Toto wordt ff mooi neergezet op tv, met dat kiften dat Nawel hem niet heeft bedankt })
pi_204030569
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik kijk ook hoor. Op de streams mag je toch weinig zien.
Kijk normaal uit principe niet naar de uitzendingen
pi_204030576
Ah de speurtocht voor tobi zijn verjaardag
Samengevat in 2 minuten
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:08:30 #63
421867 greysbones
pi_204030579
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
kijk wel ER
pi_204030591
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
kijk wel ER
ER ^O^
pi_204030594
De film is afgelopen, ze gaan nu mais eten :Y)
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 21:09:26 #66
388664 crew  Dotteke
pi_204030601
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Ik keek ook nooit tv. Maar ben benieuwd wat er allemaal achter de sl gebeurd
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:09:34 #67
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204030603
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Echte liefde tussen moeder en zoon *;
mijn zoon gaat echt niet huilen als hij mij hoort of ziet _O- _O-
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:09:43 #68
421867 greysbones
pi_204030608
Nouch is weer dingen aan het jatten
pi_204030617
de zus van nawel kijkt vast niet de streams :N

zes weken genomineerd, maar je gaat er positief mee om, je blijft lachen _O-
Jolientje
pi_204030623
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:09 schreef just me het volgende:

[..]
mijn zoon gaat echt niet huilen als hij mij hoort of ziet _O- _O-
Ook niet als hij je 70 dagen of zo niet heeft gezien en helemaal geen contact heeft gehad?
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:10:27 #71
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204030626
De uitzendingen zijn meer geschikt voor het kinderblok van de NPO.
pi_204030633
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
mooie emoties
~O> jij kijk niet naar uitzendingen
Jolientje
pi_204030634
Ah de schnitzels worden ook weer van stal gehaald
pi_204030642
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
ER ^O^
emergency room :M
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:11:26 #75
421867 greysbones
pi_204030644
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:11 schreef odie22 het volgende:

[..]
~O> jij kijk niet naar uitzendingen
:P
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:11:39 #76
421867 greysbones
pi_204030647
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:11 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
expeditie rob
pi_204030648
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:11 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Alle 15 seizoenen staan hier in de kast.
pi_204030654
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
expeditie rob
-O- dacht ook ER
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:12:16 #79
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204030655
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:10 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Ook niet als hij je 70 dagen of zo niet heeft gezien en helemaal geen contact heeft gehad?
Neuh ik denk het niet, ik zal het hem eens vragen
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:12:37 #80
421867 greysbones
pi_204030663
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
-O- dacht ook ER
die heb ik allemaal gezien *O*
pi_204030668
Moet je die mais dan weer niet bakken?
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:12:49 #82
421867 greysbones
pi_204030669
Nawel is weer misselijk
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:13:33 #83
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_204030679
waarom maken ze geen popcorn
pi_204030683
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
Nawel is weer misselijk
Gelukkig is ze het weer niet vergeten vandaag, trots op haar
pi_204030699
quote:
Nawel is weer misselijk
Ze heeft nu toch medicijnen tegen de misselijkheid?
pi_204030704
quote:

[..]
die heb ik allemaal gezien *O*
*O* *O* mijn must see op een koude winteravond
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:15:23 #87
421867 greysbones
pi_204030708
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
gaat ze nu nemen
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:15:40 #88
421867 greysbones
pi_204030714
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
*O* *O* mijn must see op een koude winteravond
laatst opnieuw gekeken
pi_204030737
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
Nouch is weer dingen aan het jatten
Ik noem dat geen jatten, opgenomen op camera en onder het oog van vele kijkers. Ze legt het in haar kast, maar als BB wil dat ze het terug geeft, zal hij er wel wat van zeggen en haar er op aanspreken
pi_204030739
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
de clown??
Crimi Clown??

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:17:01 #91
421867 greysbones
pi_204030741
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik noem dat geen jatten, opgenomen op camera en onder het oog van vele kijkers. Ze legt het in haar kast, maar als BB wil dat ze het teug geeft, zal hij er wel wat van zeggen en haar er op aanspreken
dat deed hij ook
pi_204030746
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
laatst opnieuw gekeken
Vindt wel de eerste 8 seizoenen beter dan seizoen 9 t/m 15
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:17:24 #93
421867 greysbones
pi_204030749
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef danilel het volgende:

[..]
Crimi Clown??
nee die sleutel waar die al die tijd is gebleven
pi_204030750
heeft niemand het tegeltje van Tobi zijn kwoot :?
Jolientje
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:17:35 #95
421867 greysbones
pi_204030752
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Vindt wel de eerste 8 seizoenen beter dan seizoen 9 t/m 15
:Y :Y :Y :Y
pi_204030755
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
nee die sleutel waar die al die tijd is gebleven
die heeft kristoff toch :?
Jolientje
pi_204030759
quote:

[..]
Ik noem dat geen jatten, opgenomen op camera en onder het oog van vele kijkers. Ze legt het in haar kast, maar als BB wil dat ze het teug geeft, zal hij er wel wat van zeggen en haar er op aanspreken
Waar gaat het nu over dan? Want BB heeft wel gezegd dat alles van het feest van Tobi ingeleverd moest worden toch?
pi_204030760
Voor haar leeftijd is Nawel vaak moe ziek en misselijk
pi_204030763
Nawel eet wel mais en bakt een vega schnitzel
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:18:27 #100
421867 greysbones
pi_204030772
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:17 schreef odie22 het volgende:

[..]
die heeft kristoff toch :?
maar voordat kristof hem had
het is de sleutel
die peter en grace hebben gekozen
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:18:27 #101
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204030773
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Lijkt me niet echt gezond om zo misselijk te blijven
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:18:51 #102
421867 greysbones
pi_204030783
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:17 schreef Verida het volgende:

[..]
Waar gaat het nu over dan? Want BB heeft wel gezegd dat alles van het feest van Tobi ingeleverd moest worden toch?
jep
goed gegokt
inderdaad iets van het feestje
pi_204030786
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef just me het volgende:

[..]
Tijd voor een onderzoekje en dus naar huis
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:19:21 #104
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204030790
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Tijd voor een onderzoekje en dus naar huis
*O* *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:20:20 #105
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204030808
Voor de jeugd, maar ziet er avontuurlijker uit dan BB

Externe inhoud

Deze inhoud is afkomstig van Instagram. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.

accepteer en toon inhoud bekijk item op Instagram

(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)
pi_204030852
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
maar voordat kristof hem had
het is de sleutel
die peter en grace hebben gekozen
ik denk in leveren moet bij big boss
Jolientje
pi_204030859
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef just me het volgende:

[..]
Misschien helpt het als ze meer dan een half uur rechtop staat ipv elke keer maar liggen :')
pi_204030867
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:21 schreef Benny het volgende:

[..]
Misschien helpt het als ze meer dan een half uur rechtop staat ipv elke keer maar liggen :')
_O- _O- _O-
pi_204030884
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef spapaars het volgende:
Voor de jeugd, maar ziet er avontuurlijker uit dan BB

[ instagram ]
:{w euh nee bedankt.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:22:43 #110
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204030900
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:21 schreef Benny het volgende:

[..]
_O_
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204030913
Kristof misschien een stukje keukenrol langs je kin halen
pi_204030934
Kijk ze toch een smullen van het kwaliteitsvoedsel van de sponsor
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:24:19 #113
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204030942
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
:{w euh nee bedankt.
Het is ook niet voor ons, maar er gebeurt wel meer dan in BB.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:24:36 #114
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204030944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof misschien een stukje keukenrol langs je kin halen
En Nawel misschien wat meer saus nemen, goed voor de misselijkheid
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204030950
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:24 schreef spapaars het volgende:

[..]
Het is ook niet voor ons, maar er gebeurt wel meer dan in BB.
^O^
pi_204030955
Lekkere klodder mayo op je misselijke maag, goed bezig Nawel
pi_204030964
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:10 schreef spapaars het volgende:
De uitzendingen zijn meer geschikt voor het kinderblok van de NPO.
ik vind de uitzendingen leuk *O* *O* *O* *O*
Jolientje
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:25:43 #118
421867 greysbones
pi_204030967
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekkere klodder mayo op je misselijke maag, goed bezig Nawel
_O- _O- _O-
pi_204030973
Had ze gewoon uitsluitend vega/vegan voedsel gegeven })
pi_204030982
Er staat ook nog een ananas in de vensterbank, waarom maken ze die niet lekker klaar ? . Had ook heel goed op de BBQ gekund.
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:26:30 #121
421867 greysbones
pi_204030984
grace
shut up
gewoon hou 1 uur je mond
pi_204030986
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Had ze gewoon uitsluitend vega/vegan voedsel gegeven })
Ik had ze een moestuin gegeven, alles zelf kweken :Y
pi_204030987
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef Verida het volgende:
Er staat ook nog een ananas in de vensterbank, waarom maken ze die niet lekker klaar ? . Had ook heel goed op de BBQ gekund.
:Y) :9
pi_204030994
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
grace
shut up
gewoon hou 1 uur je mond
gaat haar niet lukken
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:26:48 #125
421867 greysbones
pi_204031000
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef Verida het volgende:
ze hebben er zelfs 1 koud gelegd
pi_204031003
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
grace
shut up
gewoon hou 1 uur je mond
mag 1 dag ook? :X
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:27:11 #127
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031008
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
ze hebben in ieder geval zon genoeg *)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:27:14 #128
421867 greysbones
pi_204031011
quote:

[..]
mag 1 dag ook? :X
van mij zelfs een hele week
pi_204031014
quote:

[..]
Mijn idee maar het seizoen is er niet naar
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:27:34 #130
421867 greysbones
pi_204031022
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Mijn idee maar het seizoen is er niet naar
kasje :Y :Y
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:29:00 #131
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204031042
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef odie22 het volgende:

[..]
ik vind de uitzendingen leuk *O* *O* *O* *O*
Vind ze een beetje aan de lullige kant.
Zoals Grace en Tobias met hun puberaal gedrag.
pi_204031047
Ben er wel weer even klaar mee.
Later
Veel cos plezier
:W
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:29:51 #133
421867 greysbones
pi_204031050
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Later
Veel cos plezier
:W :W :*
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:29:55 #134
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031052
quote:
Later
Veel cos plezier
:W tot morgen
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204031082
quote:
Later
Veel cos plezier
:W :W
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:31:50 #136
421867 greysbones
pi_204031092
Grace gaat nog een film vertellen :o
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:32:18 #137
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031108
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
ik ben snel van stream gewisseld !
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204031111
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef spapaars het volgende:

[..]
Vind ze een beetje aan de lullige kant.
Zoals Grace en Tobias met hun puberaal gedrag.
ja dat skip ik ook , bij dat soort dingen lees ik even hier mee,
maar het gaat mij vooral om dat ik wil zien wat er achter de stream locks is geweest,
al had dat uiteraard niet nodig moeten zijn.
maar vergeleken met verleden jaar , vind ik de tv-uitzendingen 10 x beter, en ik vind ook de voice-over leuk ^O^
Jolientje
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:32:31 #139
421867 greysbones
pi_204031115
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:32 schreef just me het volgende:

[..]
ik ben snel van stream gewisseld !
ongelofelijk
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:32:57 #140
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031122
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
ongelovelijk
ik snap die Grace adoraties ook niet :N
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:35:59 #141
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_204031182
mocht iemand interesse hebben.. kitty is live op insta :D
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:36:28 #142
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_204031191
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:35 schreef Sestra666 het volgende:
Ik heb al gegeten
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_204031196
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:35 schreef Sestra666 het volgende:
_O- _O-
Jolientje
pi_204031204
Anders gaan ze nog ff pingpongen
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:37:27 #145
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204031207
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:32 schreef odie22 het volgende:

[..]
ja dat skip ik ook , bij dat soort dingen lees ik even hier mee,
maar het gaat mij vooral om dat ik wil zien wat er achter de stream locks is geweest,
al had dat uiteraard niet nodig moeten zijn.
maar vergeleken met verleden jaar , vind ik de tv-uitzendingen 10 x beter, en ik vind ook de voice-over leuk ^O^
Technisch is het wel goed gemaakt.
Maar het gedrag van de bewoners dit en vorig seizoen zijn zo onvolwassen vergeleken met de oude Big Brothers.
pi_204031215
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
BB zei gisteren dat haar verhaal van de film langer duurde dan de film zelf ;-)
pi_204031221
Nawel gaat in de poll op facebook het laatste half uur een stuk sneller omhoog dan Salar. Is het "valsspelen" begonnen?
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:39:11 #148
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_204031233
quote:

[..]
Ik noem dat geen jatten, opgenomen op camera en onder het oog van vele kijkers. Ze legt het in haar kast, maar als BB wil dat ze het terug geeft, zal hij er wel wat van zeggen en haar er op aanspreken
Ik hoop het, geen goede reclame voor haar bedrijf bij de mensjes die haar hulp nodig hebben.
En niet alleen van BB gejat maar ook van andere bewoners die haar erop aan gesproken hebben maar niet terug gekregen hebben.
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:39:28 #149
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_204031239
ik stop ermee voor vandaag :W tot morgen *O*
pi_204031246
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef Cupfighter het volgende:
Duct Tape op die mond van Grace zou zo welkom zijn
Die hebben ze al opgebruikt om spelletjes en dergelijke te maken.
pi_204031247
Voor Salar gestemd sorry Nawel maar dit keer moet je echt weg.

Kijkcijfer kanon Salar wint BB dit jaar
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:40:18 #152
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204031260
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nawel gaat in de poll op facebook het laatste half uur een stuk sneller omhoog dan Salar. Is het "valsspelen" begonnen?
De volwassenen gaan nu stemmen :Y
pi_204031264
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Zus zag er beter uit dan Nawel zelf. Dus geen familie waarschijnlijk.
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:41:11 #154
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_204031274
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
welke? haha
pi_204031279
quote:
Nee, 't is avond en dan komen die als mieren uit de grond om te leven.
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:41:36 #156
421867 greysbones
pi_204031280
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:40 schreef spapaars het volgende:

[..]
De volwassenen gaan nu stemmen :Y
salar 9.6 duizend
nawel 7.8d
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:42:08 #157
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031294
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204031297
Ik hou het voor gezien truste :Z :W
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:42:33 #159
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031311
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
:W welterusten
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:42:51 #160
421867 greysbones
pi_204031316
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
:W :*
pi_204031328
Kris en de winnaar zijn aan het tafeltennissen *O*
Jolientje
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:43:06 #162
421867 greysbones
pi_204031332
quote:
:W :W
pi_204031378
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:43 schreef odie22 het volgende:
Kris en de winnaar zijn aan het tafeltennissen *O*
Hoop Salar winnaar. Ben ook voor Kristof van in den beginne al. Maar Salar is mooi gegroeid in het spel. Een echte open speler.
Kristof mooie tweede.
pi_204031396
'Onze' poll is ook leuk om uitgesplitst per land te zien
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_204031406
quote:
Doeg !
pi_204031429
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
In belgië leeft BB echt niet hoor.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:47:03 #167
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031442
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:46 schreef Jockari het volgende:

[..]
alleen bij Nawel aanhangers zeker ;)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204031448
quote:
Die aantallen. Daar klopt geen kut van
pi_204031453
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:46 schreef Jockari het volgende:

[..]
Ik weet niet zeker of het dat is. Deze poll is alleen gelinkt vanaf FOK!, en dat is natuurlijk voornamelijk een nederlands forum.
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:47:27 #170
421867 greysbones
pi_204031456
quote:
[ afbeelding ]
verhoudingsgewijs meer belgen voor nawel
pi_204031458
hopenlijk gaat grace niet the green mile zo vertellen, dan is ze om 6 uur nog niet klaar 8)7
Jolientje
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:47:58 #172
421867 greysbones
pi_204031473
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef odie22 het volgende:
hopenlijk gaat grace niet the green mile zo vertellen, dan is ze om 6 uur nog niet klaar 8)7
als ze weer begint zet ik hem uit
pi_204031492
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

nieuwe bewoner :?
Jolientje
pi_204031502
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef just me het volgende:

[..]
alleen bij Nawel aanhangers zeker ;)
Blijkbaar.
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:49:31 #175
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_204031512
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:40 schreef Jockari het volgende:

[..]
Zus zag er beter uit dan Nawel zelf. Dus geen familie waarschijnlijk.
Waar ik met verbijstering naar gekeken heb is het tellen van Nawel. Noway dat ze er zo dichtbij zat....ook toen ze haar familie hoorde is zij nooit door blijven tellen.....
Maar ze had natuurlijk ook nog nooit iets gewonnen en kan tenminste nu met een goed verhaal thuiskomen.....
Ik durf er heleboel om te verwedden dat zij die 909 euro in haar schoot geworpen heeft gekregen.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:49:35 #176
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031513
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]

de baby van Grace, moet nog worden ingeleverd :Y
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204031516
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Ik weet niet zeker of het dat is. Deze poll is alleen gelinkt vanaf FOK!, en dat is natuurlijk voornamelijk een nederlands forum.
Klopt natuurlijk ook wat je zegt. Niet direct bij nagedacht van mij.
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 21:49:39 #178
388664 crew  Dotteke
pi_204031517
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef Benny het volgende:

[..]
Die aantallen. Daar klopt geen kut van
Dat hele stemmen is niet eerlijk. Sommigen hebben veel account aangemaakt.
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 21:50:17 #179
388664 crew  Dotteke
pi_204031525
quote:
Dance with the wolves 😉
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:50:23 #180
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204031529
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]

Ze zien er allemaal hetzelfde uit, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.
pi_204031542
quote:
[ afbeelding ]
NIce !
pi_204031549
En die 2 kleine streepjes op die taart zijn 1x Duitsland, en 1x USA, allebei voor Salar :)
pi_204031553
quote:
Of Gone With The Wind
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:52:53 #184
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031563
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:52 schreef Jockari het volgende:

[..]
Of Gone With The Wind
Zou ze die kennen ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:53:58 #185
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_204031577
De Febo heeft best wel humor _O-

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:54:26 #186
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031579
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:53 schreef Ireth het volgende:
De Febo heeft best wel humor _O-

[ afbeelding ]
_O- _O-
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:54:38 #187
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_204031582
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat hele stemmen is niet eerlijk. Sommigen hebben veel account aangemaakt.
Zo gaat het alle keren al........moet je morgen is kijken wat voor verschil er dan is. :')
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:55:41 #188
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031598
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:54 schreef zodeju het volgende:

[..]
Zo gaat het alle keren al........moet je morgen is kijken wat voor verschil er dan is. :')
en ze zijn er nog trots op ook!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204031600
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
En die 2 kleine streepjes op die taart zijn 1x Duitsland, en 1x USA, allebei voor Salar :)
De stemmen uit Oostenrijk zijn nog niet binnen? :p
pi_204031607
32x Nawel gestemd :)
pi_204031614
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:56 schreef engine het volgende:
Blij dat ik al 64x op Salar had gestemd ;)
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:56:59 #192
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031616
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:56 schreef engine het volgende:
ik geloof je niet
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:57:16 #193
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_204031620
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:55 schreef just me het volgende:

[..]
en ze zijn er nog trots op ook!
:Y
pi_204031621
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:52 schreef just me het volgende:

[..]
Zou ze die kennen ?
Als het zaterdagavond waait wel, als ze door de poort gereden wordt in haar bed.
pi_204031627
Welke film is Grace aan het vertellen?
pi_204031629
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:55 schreef ledn81 het volgende:

[..]
De stemmen uit Oostenrijk zijn nog niet binnen? :p
_O- _O- _O-
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:58:06 #197
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031630
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:57 schreef Jockari het volgende:

[..]
Als het zaterdagavond waait wel, als ze door de poort gereden wordt in haar bed.
_O_
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204031637
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

zo zie ik het graag |:)
Jolientje
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 21:59:13 #199
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031645
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:58 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]

zo zie ik het graag |:)
staat er geen kotsbakje naast?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204031650
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:56 schreef just me het volgende:

[..]
ik geloof je niet
2x wel :Y
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 22:00:12 #201
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204031653
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:59 schreef engine het volgende:

[..]
2x wel :Y
dan geloof ik je :Y
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204031695
waar is de King :?
Jolientje
  donderdag 10 maart 2022 @ 22:07:21 #203
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_204031746
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
DAT IS ALLEMAAL NIET GETOOND | WEEK 9 | BIG BROTHER 2022 ? (video)

pi_204031749
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:57 schreef mangalie het volgende:
Welke film is Grace aan het vertellen?
Pulp fiction
pi_204031756
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:03 schreef odie22 het volgende:
waar is de King :?
Present :)
pi_204031773
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:07 schreef Benny het volgende:

[..]
Pulp fiction
dat is deze hele BB sowieso!

@Benny gefeliciteerd voor jou en je Mrs.!!! ^)
pi_204031796
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:07 schreef engine het volgende:

[..]
Present :)
Neej Elvis niet jij
pi_204031852
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:07 schreef Benny het volgende:

[..]
Pulp fiction
:N
pi_204031866
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Jolientje
pi_204031870
Dit is om te kotzen

SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204031871
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:09 schreef danilel het volgende:

[..]
Neej Elvis niet jij
Oh.

Graceland, Memphis, Tennessee, Verenigde Staten.
pi_204031885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:14 schreef danilel het volgende:
Dit is om te kotzen

SPOILER2 links
*O*
pi_204031926
_O_ _O_
quote:
Dit is om te kotzen

SPOILER2 links
8)7
pi_204031942
quote:
Dit is om te kotzen

SPOILER2 links
Ik ga na de live wel even kijken daar :+
pi_204031961
quote:
Dit is om te kotzen

SPOILER2 links
Zegt toch genoeg over de fans... Tokkie niveau
pi_204032021
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:20 schreef mangalie het volgende:

[..]
Zegt toch genoeg over de fans... Tokkie niveau
Jep, zoals ik al eerder zei, toxic females die denken dat alles komt aanwaaien/hun gegeven moet worden. Helaas groot aandeel in de huidige maatschappij. Dat dit gedrag in BB beloont wordt is in, maar dan ook in en in triest
pi_204032080
Vanmiddag vertellen mensen hier hoe je meerdere keren op Kristof kunt stemmen en dat werd met gejuich ontvangen _O-
pi_204032085
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:22 schreef JDB94 het volgende:

[..]
Jep, zoals ik al eerder zei, toxic females die denken dat alles komt aanwaaien/hun gegeven moet worden. Helaas groot aandeel in de huidige maatschappij. Dat dit gedrag in BB beloont wordt is in, maar dan ook in en in triest
Idd heel triest
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 22:26:21 #219
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204032099
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Vanmiddag vertellen mensen hier hoe je meerdere keren op Kristof kunt stemmen en dat werd met gejuich ontvangen _O-
Heb ik niet meegekregen, maar goed ik kan/wil ook niet 24/7 luisteren en kijken
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204032128
quote:
waarom zou je meerdere keren op Kristoff willen stemmen? Die staat al in de finale
pi_204032145
quote:
;(
pi_204032160
quote:
Stemmen voor wat dan?
pi_204032180
Salar :+
pi_204032223
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:28 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
Stemmen voor wat dan?
Hij zwamt weer..Zoals wel vaker.. :P
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 22:31:21 #225
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204032233
Ik heb het vorig jaar allemaal minder gevolgd dan dit jaar maar was er toen, zeker op twitter, ook zoveel "haat"?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204032262
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:29 schreef engine het volgende:
Salar :+
Ok ik stem met 2 accounts echter ik zou echt niet weten hoe ik op zo een grote schaal zou kunnen mollen.
Maar Nakwel fans weten dat zeker wel, zag ook dat ze andere oudbewoners die voor op Salar hebben gestemd weer hebben bedreigd. Is echt wel tekenend voor dat volk.
pi_204032277
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:32 schreef danilel het volgende:

[..]
Ok ik stem met 2 accounts echter ik zou echt niet weten hoe ik op zo een grote schaal zou kunnen mollen.
Maar Nakwel fans weten dat zeker wel, zag ook dat ze andere oudbewoners die voor op Salar hebben gestemd weer hebben bedreigd. Is echt wel tekenend voor dat volk.
bedreigd zelfs?

Hoe dan
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 22:33:36 #228
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204032279
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:32 schreef danilel het volgende:

[..]
eigenlijk is dat toch vreselijk beschamend
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204032288
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:31 schreef just me het volgende:
Ik heb het vorig jaar allemaal minder gevolgd dan dit jaar maar was er toen, zeker op twitter, ook zoveel "haat"?
nee, er was wel wat gemor maar niet zoals nu gemol op grote schaal en dreigementen naar anders stemmenden
pi_204032289
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:30 schreef mangalie het volgende:

[..]
Ow ja, kamp nawel natuurlijk :9
pi_204032295
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:33 schreef Verida het volgende:

[..]
bedreigd zelfs?

Hoe dan
via pm
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 22:35:11 #232
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204032315
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:33 schreef Verida het volgende:

[..]
bedreigd zelfs?

Hoe dan
SPOILER2 links
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204032400
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:35 schreef just me het volgende:

[..]
SPOILER2 links
Wat een idioten dan, die Nawel volgers.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 22:38:28 #234
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204032417
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef Verida het volgende:

[..]
:Y maar het schijnt tussen diverse kampen over en weer te gaan
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204032418
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:34 schreef danilel het volgende:

[..]
via pm
niet te geloven. Dit gaat toch wel heel erg ver
pi_204032419
Whahaha, kitty is live op Insta, ik val met de deur in huis en waar heeft ze het over??

Het huis vol ballonnen _O- _O- _O- _O- _O-
pi_204032431
quote:

[..]
SPOILER2 links
Oh wow :')
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 22:40:00 #238
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204032452
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:39 schreef Benny het volgende:

[..]
Oh wow :')
dan zijn we hier toch nog lief voor elkaar :)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204032486
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:30 schreef mangalie het volgende:

[..]
-O-
pi_204032487
quote:

[..]
Is al langer bekend. Zijn van die gekkies die met alles dreigen. En roepen "discriminatie"
pi_204032504
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:41 schreef mangalie het volgende:

[..]
Is al langer bekend. Zijn van die gekkies die met alles dreigen. En roepen "discriminatie"
iek sweer ut u op me moedur
pi_204032514
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:40 schreef just me het volgende:

[..]
dan zijn we hier toch nog lief voor elkaar :)
Voor elkaar best wel, maar voor kitty daarentegen... heeft het domme varkentje weer aandacht nodig?, gaat vast niet goed met de kookshow >:)
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 22:44:54 #243
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204032578
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:42 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
Voor elkaar best wel, maar voor kitty daarentegen... heeft het domme varkentje weer aandacht nodig?, gaat vast niet goed met de kookshow >:)
net zoals met BB, je hoeft niet te kijken 8-)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204032580
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:42 schreef danilel het volgende:

[..]
iek sweer ut u op me moedur
Ies coeltuur ):O
pi_204032585
Pf als Salar eruit gaat haak ik af.. kan toch niet waar zijn dat Nawel erin blijft met dat moeilijke gedrag van d’r…
pi_204032609
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:44 schreef mangalie het volgende:

[..]
Ies coeltuur ):O
ies wel haloel
pi_204032613
quote:

[..]
Niet dat ik dat niet zou verwachten..
pi_204032651
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:44 schreef just me het volgende:

[..]
net zoals met BB, je hoeft niet te kijken 8-)
Ik kijk nog amper ook, ik lees hier wel als ik ze aan moet zetten ;)
pi_204032657
Fuat moet blijven ^O^
pi_204032665
quote:

[..]
Ook daarom de hoogste tijd dat ze naar huis gaat
pi_204032668
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:31 schreef just me het volgende:
vorig jaar was het nog erger, als je dan voor Liese O+ was, werd je hier ook neergesabeld , gevierendeeld , in de grond getrapt , bespuugt, geslagen, noem het maar op, heb nog de striemen op mijn rug staan :'( :'(
Jolientje
pi_204032689
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:49 schreef odie22 het volgende:

[..]
vorig jaar was het nog erger, als je dan voor Liese O+ was, werd je hier ook neergesabeld , gevierendeeld , in de grond getrapt , bespuugt, geslagen, noem het maar op, heb nog de striemen op mijn rug staan :'( :'(
ik was voor Liese en Noom maar heb het echt niet zo heftig ervaren hoor
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 22:50:39 #253
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204032690
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:49 schreef odie22 het volgende:

[..]
:X :X is niet leuk!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204032692
quote:

[..]
SPOILER2 links
Klitty voelde zich al bedreigd als je alleen maar naar de keuken toewilde :{w
Jolientje
pi_204032713
Ze is nog bezig :( vreselijk
pi_204032714
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:50 schreef danilel het volgende:

[..]
ik was voor Liese en Noom maar heb het echt niet zo heftig ervaren hoor
ahhhh lieve noompie , die was nr 2 *O* *O* *O*
Jolientje
pi_204032728
Je zag dat aso gedrag ook bij de veiling toch, waarschijnlijk ook allemaal met fake accounts die bedragen lopte ook van geen kant..
pi_204032733
Ik heb het vorig jaar niet gevolgd, maar is er ooit een RLS geweest waarin zo veel gegild en gekrijst werd?
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 22:53:02 #259
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204032738
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:50 schreef odie22 het volgende:

[..]
Klitty voelde zich al bedreigd als je alleen maar naar de keuken toewilde :{w
maar nog is dat geen rede om iemand aan te vallen als ze haar voorkeur uitspreekt
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204032763
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:53 schreef just me het volgende:

[..]
maar nog is dat geen rede om iemand aan te vallen als ze haar voorkeur uitspreekt
nee dat niet natuurlijk
Jolientje
pi_204032780
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nipple in de weerspiegeling *O* *O* *O*
Jolientje
pi_204032792
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat goed verder? Reaching..
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 22:55:22 #263
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204032802
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:53 schreef odie22 het volgende:

[..]
nee dat niet natuurlijk
maar zoals met alles, vanachter je beelscherm commentaar geven is makkelijk, ik heb ondertussen een hele brede rug gekregen.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204032803
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
Ik heb het vorig jaar niet gevolgd, maar is er ooit een RLS geweest waarin zo veel gegild en gekrijst werd?
Huh, DGK

SPOILER2 links
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 22:56:21 #265
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204032819
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]

1e nipple die je ooit gezien hebt zeker

_O- _O-
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204032822
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:55 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
Huh, DGK

SPOILER2 links
DGK niet gevolgd, vond ik zo'n ordinaire RLS :{w
pi_204032840
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:56 schreef mangalie het volgende:

[..]
DGK niet gevolgd, vond ik zo'n ordinaire RLS :{w
Was het ook, maar heerlijke streams
pi_204032842
Ik weet nog wanneer ik Salar leuker begon te vinden Dat was toen hij zo nonchalant een tig tal weken hardop zei terwijl de camera's volop op hem waren gericht in de badkamer : "Ja, ik weet dat ik super ijdel ben." En later ook nog zei tegen Nouchine : "Waarom maakt jou het uit dat er camera's op je zijn gericht, maakt mij niets uit." Dat dus. Herkenbaar?
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 22:59:51 #269
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204032852
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:58 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik weet nog wanneer ik Salar leuker begon te vinden Dat was toen hij zo nonchalant een tig tal weken hardop zei terwijl de camera's volop op hem waren gericht in de badkamer : "Ja, ik weet dat ik super ijdel ben." En later ook nog zei tegen Nouchine : "Waarom maakt jou het uit dat er camera's op je zijn gericht, maakt mij niets uit." Dat dus. Herkenbaar?
Ik kijk niet zoveel in de spiegel maar om Salar moet ik wel lachen als hij het doet *)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204032862
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:56 schreef just me het volgende:

[..]
1e nipple die je ooit gezien hebt zeker

_O- _O-
neuh
Jolientje
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2022 @ 23:01:19 #271
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204032872
Het is weer mooi geweest voor vandaag

:W een goedenacht
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_204032890
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:01 schreef just me het volgende:

Jolientje
pi_204032895
quote:
88s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:01 schreef just me het volgende:

trusten, ik hou het ook voor gezien :O :z
pi_204032914
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

foei tobi o|O
Jolientje
pi_204032925
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

rijp voor ............ 8)7
Jolientje
pi_204032941
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ik dacht wat gaat hij nou doen
Jolientje
pi_204032948
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

zie , toch een nieuwe bewoner *O* *O* *O*
Jolientje
pi_204032950
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]

rijp voor ............ 8)7
De finale *O* *O* *O* _O_ _O_
pi_204032963
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:09 schreef mangalie het volgende:

[..]
De finale *O* *O* *O* _O_ _O_
niets is wat het lijkt en alles lijkt wat het is O-)
Jolientje
  donderdag 10 maart 2022 @ 23:10:44 #280
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_204032968
:|W :{w

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_204032981
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:10 schreef Ireth het volgende:

[ afbeelding ]
ik slinger twitter ook maar eens aan
Jolientje
pi_204032989
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:10 schreef Ireth het volgende:

[ afbeelding ]
Ik snappumnie
pi_204032998
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:12 schreef mangalie het volgende:

[..]
Ik snappumnie
waarom kreeg kris de optie om de gouden sleutel te pakken
Jolientje
pi_204033002
hij is wiet
pi_204033007
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:14 schreef suzi1 het volgende:
hij is wiet
suziiiiiiiiiiiiii *O* *O* *O*
Jolientje
pi_204033011
want hij is wit, hij is wit. wit wit wit wit wit
  donderdag 10 maart 2022 @ 23:15:10 #287
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_204033013
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:12 schreef mangalie het volgende:

[..]
Ik snappumnie
"Becouse he is white" wordt gegeven als reden }:|
pi_204033015
odie me hartje!
pi_204033023
Lekker ff stofzuigen
pi_204033033
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Jolientje
pi_204033035
zo intiem heb ik nouss en salar nog nooit gezien. zoals ze nu zijn gelaat aait
pi_204033043
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:17 schreef suzi1 het volgende:
zo intiem heb ik nouss en salar nog nooit gezien. zoals ze nu zijn gelaat aait
noes is berig :9
Jolientje
pi_204033047
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:15 schreef Ireth het volgende:

[..]
"Becouse he is white" wordt gegeven als reden }:|
Goffer hoe verzin je het :( 8)7
pi_204033055
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:18 schreef mangalie het volgende:

[..]
Goffer hoe verzin je het :( 8)7
het heeft even mogen duren eer die kaart werd getrokken
al kan ik iets gemist hebben
pi_204033060
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Jolientje
pi_204033062
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:19 schreef suzi1 het volgende:

[..]
het heeft even mogen duren eer die kaart werd getrokken
al kan ik iets gemist hebben
:R
Jolientje
pi_204033064
Maar was dat aanzoek van Dago nou echt of soundboard?
pi_204033068
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:20 schreef JDB94 het volgende:
welk aanzoek :?
Jolientje
pi_204033071
dat aanzoek heb ik niet gehoord. wel hier over gelezen
was dat in de uitz van deze avond?
ik heb vandaag toevallig een keer 2 uitz bekeken van afgelopen week
pi_204033073
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:21 schreef suzi1 het volgende:
dat aanzoek heb ik niet gehoord. wel hier over gelezen
was dat in de uitz van deze avond?
ik heb vandaag toevallig een keer 2 uitz bekeken van afgelopen week
Werd hier genoemd idd, zal wel fake zijn
pi_204033080
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:20 schreef JDB94 het volgende:
Nep, was dom gesprekje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop