SPOILER: Waar op tv te bekijken?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan er een lang verhaal van maken 😉quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vreselijk, Grace die films verteld, waar moet je het hier nog over hebben. Er beweegt verder niemand, saai, saaier, saaist.
dat hele ik heb geen bedankje gehadquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:45 schreef engine het volgende:
Nawel bedankte Nouch omdat Nouch degene was die uiteindelijk zei dat ze haar videoboodschap mocht hebben.
geen ideequote:
dank jequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hele ik heb geen bedankje gehad![]()
Zal meer inzitten dan de streams van dit moment, dat is echt niet om aan te glurenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb nu even naar die uitzending zitten kijken maar wat een droefenis is het toch
Luisteren ze wel of liggen ze gewoon te pitten?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
ik snap werkelijk niet dat ze er al een uur naar luisteren
ze reageren er opquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Luisteren ze wel of liggen ze gewoon te pitten?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace al weer zo lang aan het woord?
Moet sowieso vaak lachen om Salar, dan denk je: het is een ijdeltuit, maar het maakt hem niet uit, gekke bekken trekken, vanmiddag met die verkleedpartij en bril op. Het is gewoon een leuke gast.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:53 schreef rinardo het volgende:
Ik vind de uitzending vanavond juist leuk, lig in een deuk om Salar die stiekem de brievenbus moet leeghalen
niet goed ? is moeilijke film om te vertellenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Echt niemand die tegen Grace zegt, dat ze niet een film in detail moet gaan vertellen
uh omdat grace gekeken had nee toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:45 schreef engine het volgende:
Nawel bedankte Nouch omdat Nouch degene was die uiteindelijk zei dat ze haar videoboodschap mocht hebben.
Grace bedankte Tobi ook. Is hij achteraf pissig![]()
Ahh!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:54 schreef spapaars het volgende:
Eerst moeten wij even tien weken terug in de tijd gaan toen wij Grace en Peter in de eerste aflevering van alles zagen kopen. Zij kochten hier ook een gouden sleutel, hier hebben wij nooit meer iets over gehoord. Op social media is geregeld de vraag naar voren gekomen of die sleutel al ergens voor was.
https://showbizznetwork.n(...)leutel-tot-de-finale
Grace haar verhaal in een notendomquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
Fotograaf Chris Washington gaat voor het eerst de ouders van zijn blanke vriendin Rose Armitage ontmoeten. Hij vreest dat het feit dat hij Afro-Amerikaans is voor problemen kan zorgen. Na aankomst in Upstate New York praten vader Dean en moeder Missy voortdurend over gekleurde mensen. Hoewel ze weinig verkeerds lijken te bedoelen, maken hun opmerkingen dat Chris zich ongemakkelijk voelt. Daarbij vertonen de gekleurde huishoudster Georgina en terreinbeheerder Walter opmerkelijk gedrag.
Chris kan 's nachts niet slapen. Beneden komt hij Missy tegen. Ze is hypnotherapeut en dwingt een sessie bij hem af om hem van zijn rookverslaving af te helpen. Hierbij praat zij hem naar een mentale staat die ze de Sunken Place noemt. De volgende dag weet hij niet of hun ontmoeting echt was of een droom.
De familie Armitage organiseert een huisfeest voor een groep welgestelde, voornamelijk blanke mensen. Ze zijn opmerkelijk complimenteus tegenover Chris. Een blinde kunsthandelaar genaamd Jim Hudson toont interesse in zijn werk als fotograaf. Een van de blanke vrouwen is getrouwd met een veel jongere gekleurde man, Logan King. Chris vindt ook zijn houding opmerkelijk. Wanneer hij een foto van Logan maakt, veroorzaakt de flitser een paniekreactie. Hij roept tegen Chris dat hij moet maken dat hij wegkomt (get out). De aanwezigen beweren later dat Logan een epileptische aanval had.
Chris vertelt Rose dat hij weg wil. Zijn vriend Rod Williams heeft Logan herkend op de foto. Volgens hem is de afgebeelde man in werkelijkheid de vermiste Andre Hayworth. Tijdens het inpakken vindt Chris foto's van Rose uit vorige relaties, onder meer met Walter en Georgina. Dit terwijl ze tegen hem beweert dat hij haar eerste gekleurde partner is. Chris probeert het huis te verlaten, maar wordt tegengehouden door Rose en haar familie. Missy stuurt hem weer naar de Sunken Place door met haar lepeltje op haar theekopje te tikken, een trigger die ze tijdens hun hypnosesessie had geplant.
Wanneer Chris bijkomt, zit hij vastgebonden in een stoel. Er wordt een film gestart. De familie Armitage blijkt lid van een sekte genaamd Order of Coagula. Rose's opa Roman legt in de film uit dat de leden van de familie Armitage hun hersenen transplanteren in lichamen met door hen begeerde kenmerken. Het bewustzijn van de geboren eigenaar van dat lichaam blijft aanwezig, maar wordt volkomen machteloos in de Sunken Place geplaatst. Hudson wil het lichaam van Chris voor zijn zicht. De familie Armitage heeft een voorkeur voor de lichamen van gekleurde mensen. Onder anderen 'Georgina', 'Walter' en 'Logan' zijn hier al slachtoffer van geworden. Logans vermeende epileptische aanval was in werkelijkheid het bewustzijn van Andre Hayworth dat door de flitser even aan de oppervlakte kon komen. Missy doet weer een hypnosesessie bij Chris. Ze weet niet dat hij zijn oren heeft dichtgestopt met vulling die hij uit de stoel heeft getrokken.
Rose' broer Jeremy komt Chris halen voor de operatie. Chris vecht zich langs Dean en hem. Doordat hij een kaars omstoot, vliegt de operatiekamer met het lichaam van Hudson erin in brand. Chris probeert te vluchten in de auto van Jeremy, maar rijdt Georgina aan. Hij wil haar niet achterlaten en zet haar in de auto. Het lichaam van Georgina wordt alleen bewoond door Rose' oma Marianne. Na een worsteling crasht de auto en komt ze om. Chris wordt vervolgens belaagd door Rose en Walter, wiens lichaam wordt bewoond door Roman. Chris gebruikt de flitser op zijn telefoon om de echte Walter boven te brengen. Die schiet eerst Rose neer en daarna zichzelf. Chris probeert Rose te wurgen, maar houdt daarmee op wanneer Rod aankomt. Ze laten haar gewond, maar in leven achter.
ik stem voorquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kunnen ze Grace niet alsnog op de bank zetten? Dat mens verpest de streams
komt door haar accent, dan moet ze af en toe uitleg gevenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
hoe kun je nu een uur vertellen over een film van 1.5 uur
dat hebben kris en salar nog besprokenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ahh!
Kristof en Salar hadden het erover dat ze de sleutel al eerder gezien hebben.. "die hing daar..". Salar zei dat hij hem zelfs een keer mee had genomen en later weer terug gelegd. Ik zat mij al af te vragen hoe ze van het bestaan van die sleutel wisten.
Weet je ook waar die hing? In de DBK?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hebben kris en salar nog besproken
dat ze beide de sleutel als eens hebben gepakt om hem op van alles uit te proberen
Ze vertelt de film natuurlijk integraalquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
hoe kun je nu een uur vertellen over een film van 1.5 uur
ik weet niet waar Grace en Peter die hebben gelatenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je ook waar die hing? In de DBK?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt tijd dat ze de toko gaan sluiten daar.
Zaterdag finale
houdoe en bedankt
Wij bellen je niet
Jij belt ons niet
Vast door de kaboutertjes van BBquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet waar Grace en Peter die hebben gelaten
in heb begin hadden ze hem zelf
maar hoe hij nu bij BB is gekomen
de clown??quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vast door de kaboutertjes van BB
Mooie moeder heeft salarquote:
de week van de clownquote:
Zou kunnenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
de week van de clown
dat er van alles uit huis is gehaald
mooie emotiesquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef rinardo het volgende:
poeh heftig zoals Salar huilt wanneer hij zn moeder ziet
En denk dat ze niet meer dan die 3 video's hadden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker weer die trieste muziekjes eronder gemonteerd voor het extra tranentrek effect
Lekker gewerkt BB regie
Echte liefde tussen moeder en zoonquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef rinardo het volgende:
poeh heftig zoals Salar huilt wanneer hij zn moeder ziet
Ik kijk ook hoor. Op de streams mag je toch weinig zien.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben ik nu echt van ellende de uitzending aan het kijken
Moet niet gekker worden
Kijk normaal uit principe niet naar de uitzendingenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk ook hoor. Op de streams mag je toch weinig zien.
kijk wel ERquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kijk normaal uit principe niet naar de uitzendingen
Ik keek ook nooit tv. Maar ben benieuwd wat er allemaal achter de sl gebeurdquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kijk normaal uit principe niet naar de uitzendingen
mijn zoon gaat echt niet huilen als hij mij hoort of zietquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Echte liefde tussen moeder en zoon
Ook niet als hij je 70 dagen of zo niet heeft gezien en helemaal geen contact heeft gehad?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
mijn zoon gaat echt niet huilen als hij mij hoort of ziet![]()
Neuh ik denk het niet, ik zal het hem eens vragenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ook niet als hij je 70 dagen of zo niet heeft gezien en helemaal geen contact heeft gehad?
gaat ze nu nemenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft nu toch medicijnen tegen de misselijkheid?
laatst opnieuw gekekenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
mijn must see op een koude winteravond
Ik noem dat geen jatten, opgenomen op camera en onder het oog van vele kijkers. Ze legt het in haar kast, maar als BB wil dat ze het terug geeft, zal hij er wel wat van zeggen en haar er op aansprekenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
Nouch is weer dingen aan het jatten
Crimi Clown??quote:
dat deed hij ookquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik noem dat geen jatten, opgenomen op camera en onder het oog van vele kijkers. Ze legt het in haar kast, maar als BB wil dat ze het teug geeft, zal hij er wel wat van zeggen en haar er op aanspreken
nee die sleutel waar die al die tijd is geblevenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vindt wel de eerste 8 seizoenen beter dan seizoen 9 t/m 15
die heeft kristoff tochquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die sleutel waar die al die tijd is gebleven
Waar gaat het nu over dan? Want BB heeft wel gezegd dat alles van het feest van Tobi ingeleverd moest worden toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik noem dat geen jatten, opgenomen op camera en onder het oog van vele kijkers. Ze legt het in haar kast, maar als BB wil dat ze het teug geeft, zal hij er wel wat van zeggen en haar er op aanspreken
maar voordat kristof hem hadquote:
Lijkt me niet echt gezond om zo misselijk te blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft nu toch medicijnen tegen de misselijkheid?
jepquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Waar gaat het nu over dan? Want BB heeft wel gezegd dat alles van het feest van Tobi ingeleverd moest worden toch?
Tijd voor een onderzoekje en dus naar huisquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt gezond om zo misselijk te blijven
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tijd voor een onderzoekje en dus naar huis
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Instagram. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Instagram
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)ik denk in leveren moet bij big bossquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar voordat kristof hem had
het is de sleutel
die peter en grace hebben gekozen
Misschien helpt het als ze meer dan een half uur rechtop staat ipv elke keer maar liggenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt gezond om zo misselijk te blijven
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ze meer dan een half uur rechtop staat ipv elke keer maar liggen
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef spapaars het volgende:
Voor de jeugd, maar ziet er avontuurlijker uit dan BB
[ instagram ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ze meer dan een half uur rechtop staat ipv elke keer maar liggen
En Nawel misschien wat meer saus nemen, goed voor de misselijkheidquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof misschien een stukje keukenrol langs je kin halen
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook niet voor ons, maar er gebeurt wel meer dan in BB.
ik vind de uitzendingen leukquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:10 schreef spapaars het volgende:
De uitzendingen zijn meer geschikt voor het kinderblok van de NPO.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekkere klodder mayo op je misselijke maag, goed bezig Nawel
Ik had ze een moestuin gegeven, alles zelf kwekenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Had ze gewoon uitsluitend vega/vegan voedsel gegeven
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef Verida het volgende:
Er staat ook nog een ananas in de vensterbank, waarom maken ze die niet lekker klaar ? . Had ook heel goed op de BBQ gekund.
gaat haar niet lukkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
grace
shut up
gewoon hou 1 uur je mond
ze hebben er zelfs 1 koud gelegdquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef Verida het volgende:
Er staat ook nog een ananas in de vensterbank, waarom maken ze die niet lekker klaar ? . Had ook heel goed op de BBQ gekund.
mag 1 dag ook?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
grace
shut up
gewoon hou 1 uur je mond
ze hebben in ieder geval zon genoegquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had ze een moestuin gegeven, alles zelf kweken
Mijn idee maar het seizoen is er niet naarquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had ze een moestuin gegeven, alles zelf kweken
kasjequote:Op donderdag 10 maart 2022 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mijn idee maar het seizoen is er niet naar
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben er wel weer even klaar mee.
Later
Veel cos plezier
Later
Veel cos plezier
Later
Veel cos plezier
ik ben snel van stream gewisseld !quote:
ja dat skip ik ook , bij dat soort dingen lees ik even hier mee,quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vind ze een beetje aan de lullige kant.
Zoals Grace en Tobias met hun puberaal gedrag.
ongelofelijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben snel van stream gewisseld !
ik snap die Grace adoraties ook nietquote:
Ik heb al gegetenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:35 schreef Sestra666 het volgende:
mocht iemand interesse hebben.. kitty is live op insta
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:35 schreef Sestra666 het volgende:
mocht iemand interesse hebben.. kitty is live op insta
Technisch is het wel goed gemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat skip ik ook , bij dat soort dingen lees ik even hier mee,
maar het gaat mij vooral om dat ik wil zien wat er achter de stream locks is geweest,
al had dat uiteraard niet nodig moeten zijn.
maar vergeleken met verleden jaar , vind ik de tv-uitzendingen 10 x beter, en ik vind ook de voice-over leuk
BB zei gisteren dat haar verhaal van de film langer duurde dan de film zelf ;-)quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Echt niemand die tegen Grace zegt, dat ze niet een film in detail moet gaan vertellen
Ik hoop het, geen goede reclame voor haar bedrijf bij de mensjes die haar hulp nodig hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik noem dat geen jatten, opgenomen op camera en onder het oog van vele kijkers. Ze legt het in haar kast, maar als BB wil dat ze het terug geeft, zal hij er wel wat van zeggen en haar er op aanspreken
Die hebben ze al opgebruikt om spelletjes en dergelijke te maken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef Cupfighter het volgende:
Duct Tape op die mond van Grace zou zo welkom zijn
De volwassenen gaan nu stemmenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nawel gaat in de poll op facebook het laatste half uur een stuk sneller omhoog dan Salar. Is het "valsspelen" begonnen?
Nee, 't is avond en dan komen die als mieren uit de grond om te leven.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nawel gaat in de poll op facebook het laatste half uur een stuk sneller omhoog dan Salar. Is het "valsspelen" begonnen?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ik stop ermee voor vandaagtot morgen
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ik stop ermee voor vandaagtot morgen
Hoop Salar winnaar. Ben ook voor Kristof van in den beginne al. Maar Salar is mooi gegroeid in het spel. Een echte open speler.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:43 schreef odie22 het volgende:
Kris en de winnaar zijn aan het tafeltennissen
In belgië leeft BB echt niet hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
'Onze' poll is ook leuk om uitgesplitst per land te zien
[ afbeelding ]
alleen bij Nawel aanhangers zekerquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
In belgië leeft BB echt niet hoor.
Die aantallen. Daar klopt geen kut vanquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik weet niet zeker of het dat is. Deze poll is alleen gelinkt vanaf FOK!, en dat is natuurlijk voornamelijk een nederlands forum.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
In belgië leeft BB echt niet hoor.
verhoudingsgewijs meer belgen voor nawelquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
als ze weer begint zet ik hem uitquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef odie22 het volgende:
hopenlijk gaat grace niet the green mile zo vertellen, dan is ze om 6 uur nog niet klaar
Waar ik met verbijstering naar gekeken heb is het tellen van Nawel. Noway dat ze er zo dichtbij zat....ook toen ze haar familie hoorde is zij nooit door blijven tellen.....quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zus zag er beter uit dan Nawel zelf. Dus geen familie waarschijnlijk.
de baby van Grace, moet nog worden ingeleverdquote:
Klopt natuurlijk ook wat je zegt. Niet direct bij nagedacht van mij.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het dat is. Deze poll is alleen gelinkt vanaf FOK!, en dat is natuurlijk voornamelijk een nederlands forum.
Dat hele stemmen is niet eerlijk. Sommigen hebben veel account aangemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Die aantallen. Daar klopt geen kut van
Dance with the wolves 😉quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef odie22 het volgende:
hopenlijk gaat grace niet the green mile zo vertellen, dan is ze om 6 uur nog niet klaar
NIce !quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Of Gone With The Windquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef odie22 het volgende:
Zou ze die kennen ?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:53 schreef Ireth het volgende:
De Febo heeft best wel humor![]()
[ afbeelding ]
Zo gaat het alle keren al........moet je morgen is kijken wat voor verschil er dan is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hele stemmen is niet eerlijk. Sommigen hebben veel account aangemaakt.
en ze zijn er nog trots op ook!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo gaat het alle keren al........moet je morgen is kijken wat voor verschil er dan is.
De stemmen uit Oostenrijk zijn nog niet binnen? :pquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
En die 2 kleine streepjes op die taart zijn 1x Duitsland, en 1x USA, allebei voor Salar
ik geloof je nietquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De stemmen uit Oostenrijk zijn nog niet binnen? :p
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als het zaterdagavond waait wel, als ze door de poort gereden wordt in haar bed.
staat er geen kotsbakje naast?quote:
2x welquote:
dan geloof ik jequote:
Pulp fictionquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:57 schreef mangalie het volgende:
Welke film is Grace aan het vertellen?
Presentquote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:14 schreef danilel het volgende:
Dit is om te kotzenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:14 schreef danilel het volgende:
Dit is om te kotzenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga na de live wel even kijken daarquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:14 schreef danilel het volgende:
Zegt toch genoeg over de fans... Tokkie niveauquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:14 schreef danilel het volgende:
Jep, zoals ik al eerder zei, toxic females die denken dat alles komt aanwaaien/hun gegeven moet worden. Helaas groot aandeel in de huidige maatschappij. Dat dit gedrag in BB beloont wordt is in, maar dan ook in en in triestquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zegt toch genoeg over de fans... Tokkie niveau
Idd heel triestquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:22 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Jep, zoals ik al eerder zei, toxic females die denken dat alles komt aanwaaien/hun gegeven moet worden. Helaas groot aandeel in de huidige maatschappij. Dat dit gedrag in BB beloont wordt is in, maar dan ook in en in triest
Heb ik niet meegekregen, maar goed ik kan/wil ook niet 24/7 luisteren en kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Vanmiddag vertellen mensen hier hoe je meerdere keren op Kristof kunt stemmen en dat werd met gejuich ontvangen
waarom zou je meerdere keren op Kristoff willen stemmen? Die staat al in de finalequote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Vanmiddag vertellen mensen hier hoe je meerdere keren op Kristof kunt stemmen en dat werd met gejuich ontvangen
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Stemmen voor wat dan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Ok ik stem met 2 accounts echter ik zou echt niet weten hoe ik op zo een grote schaal zou kunnen mollen.quote:
bedreigd zelfs?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:32 schreef danilel het volgende:
[..]
Ok ik stem met 2 accounts echter ik zou echt niet weten hoe ik op zo een grote schaal zou kunnen mollen.
Maar Nakwel fans weten dat zeker wel, zag ook dat ze andere oudbewoners die voor op Salar hebben gestemd weer hebben bedreigd. Is echt wel tekenend voor dat volk.
eigenlijk is dat toch vreselijk beschamendquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:32 schreef danilel het volgende:
[..]
Ok ik stem met 2 accounts echter ik zou echt niet weten hoe ik op zo een grote schaal zou kunnen mollen.
Maar Nakwel fans weten dat zeker wel, zag ook dat ze andere oudbewoners die voor op Salar hebben gestemd weer hebben bedreigd. Is echt wel tekenend voor dat volk.
nee, er was wel wat gemor maar niet zoals nu gemol op grote schaal en dreigementen naar anders stemmendenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:31 schreef just me het volgende:
Ik heb het vorig jaar allemaal minder gevolgd dan dit jaar maar was er toen, zeker op twitter, ook zoveel "haat"?
Ow ja, kamp nawel natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij zwamt weer..Zoals wel vaker..
quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een idioten dan, die Nawel volgers.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:35 schreef just me het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een idioten dan, die Nawel volgers.
Oh wowquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:35 schreef just me het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zijn we hier toch nog lief voor elkaarquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij zwamt weer..Zoals wel vaker..
Is al langer bekend. Zijn van die gekkies die met alles dreigen. En roepen "discriminatie"quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef Verida het volgende:
[..]
iek sweer ut u op me moedurquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is al langer bekend. Zijn van die gekkies die met alles dreigen. En roepen "discriminatie"
Voor elkaar best wel, maar voor kitty daarentegen... heeft het domme varkentje weer aandacht nodig?, gaat vast niet goed met de kookshowquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
dan zijn we hier toch nog lief voor elkaar
net zoals met BB, je hoeft niet te kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Voor elkaar best wel, maar voor kitty daarentegen... heeft het domme varkentje weer aandacht nodig?, gaat vast niet goed met de kookshow
Niet dat ik dat niet zou verwachten..quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kijk nog amper ook, ik lees hier wel als ik ze aan moet zettenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
net zoals met BB, je hoeft niet te kijken
Ook daarom de hoogste tijd dat ze naar huis gaatquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef Verida het volgende:
[..]
vorig jaar was het nog erger, als je dan voor Liesequote:Op donderdag 10 maart 2022 22:31 schreef just me het volgende:
Ik heb het vorig jaar allemaal minder gevolgd dan dit jaar maar was er toen, zeker op twitter, ook zoveel "haat"?
ik was voor Liese en Noom maar heb het echt niet zo heftig ervaren hoorquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
vorig jaar was het nog erger, als je dan voor Liesewas, werd je hier ook neergesabeld , gevierendeeld , in de grond getrapt , bespuugt, geslagen, noem het maar op, heb nog de striemen op mijn rug staan
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
vorig jaar was het nog erger, als je dan voor Liesewas, werd je hier ook neergesabeld , gevierendeeld , in de grond getrapt , bespuugt, geslagen, noem het maar op, heb nog de striemen op mijn rug staan
![]()
Klitty voelde zich al bedreigd als je alleen maar naar de keuken toewildequote:Op donderdag 10 maart 2022 22:35 schreef just me het volgende:
ahhhh lieve noompie , die was nr 2quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:50 schreef danilel het volgende:
[..]
ik was voor Liese en Noom maar heb het echt niet zo heftig ervaren hoor
maar nog is dat geen rede om iemand aan te vallen als ze haar voorkeur uitspreektquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
Klitty voelde zich al bedreigd als je alleen maar naar de keuken toewilde
nee dat niet natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
maar nog is dat geen rede om iemand aan te vallen als ze haar voorkeur uitspreekt
Gaat goed verder? Reaching..quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Nipple in de weerspiegeling![]()
![]()
maar zoals met alles, vanachter je beelscherm commentaar geven is makkelijk, ik heb ondertussen een hele brede rug gekregen.quote:
Huh, DGKquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
Ik heb het vorig jaar niet gevolgd, maar is er ooit een RLS geweest waarin zo veel gegild en gekrijst werd?
1e nipple die je ooit gezien hebt zekerquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Nipple in de weerspiegeling![]()
![]()
DGK niet gevolgd, vond ik zo'n ordinaire RLSquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:55 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Huh, DGKSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het ook, maar heerlijke streamsquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
DGK niet gevolgd, vond ik zo'n ordinaire RLS
Ik kijk niet zoveel in de spiegel maar om Salar moet ik wel lachen als hij het doetquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:58 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik weet nog wanneer ik Salar leuker begon te vinden Dat was toen hij zo nonchalant een tig tal weken hardop zei terwijl de camera's volop op hem waren gericht in de badkamer : "Ja, ik weet dat ik super ijdel ben." En later ook nog zei tegen Nouchine : "Waarom maakt jou het uit dat er camera's op je zijn gericht, maakt mij niets uit." Dat dus. Herkenbaar?
neuhquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
1e nipple die je ooit gezien hebt zeker
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:01 schreef just me het volgende:
Het is weer mooi geweest voor vandaageen goedenacht
trusten, ik hou het ook voor gezienquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:01 schreef just me het volgende:
Het is weer mooi geweest voor vandaageen goedenacht
noes is berigquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:17 schreef suzi1 het volgende:
zo intiem heb ik nouss en salar nog nooit gezien. zoals ze nu zijn gelaat aait
Goffer hoe verzin je hetquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Becouse he is white" wordt gegeven als reden
quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het heeft even mogen duren eer die kaart werd getrokken
al kan ik iets gemist hebben
welk aanzoekquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:20 schreef JDB94 het volgende:
Maar was dat aanzoek van Dago nou echt of soundboard?
Werd hier genoemd idd, zal wel fake zijnquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:21 schreef suzi1 het volgende:
dat aanzoek heb ik niet gehoord. wel hier over gelezen
was dat in de uitz van deze avond?
ik heb vandaag toevallig een keer 2 uitz bekeken van afgelopen week
Nep, was dom gesprekjequote:Op donderdag 10 maart 2022 23:20 schreef JDB94 het volgende:
Maar was dat aanzoek van Dago nou echt of soundboard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop