Ok ik stem met 2 accounts echter ik zou echt niet weten hoe ik op zo een grote schaal zou kunnen mollen.quote:
bedreigd zelfs?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:32 schreef danilel het volgende:
[..]
Ok ik stem met 2 accounts echter ik zou echt niet weten hoe ik op zo een grote schaal zou kunnen mollen.
Maar Nakwel fans weten dat zeker wel, zag ook dat ze andere oudbewoners die voor op Salar hebben gestemd weer hebben bedreigd. Is echt wel tekenend voor dat volk.
eigenlijk is dat toch vreselijk beschamendquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:32 schreef danilel het volgende:
[..]
Ok ik stem met 2 accounts echter ik zou echt niet weten hoe ik op zo een grote schaal zou kunnen mollen.
Maar Nakwel fans weten dat zeker wel, zag ook dat ze andere oudbewoners die voor op Salar hebben gestemd weer hebben bedreigd. Is echt wel tekenend voor dat volk.
nee, er was wel wat gemor maar niet zoals nu gemol op grote schaal en dreigementen naar anders stemmendenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:31 schreef just me het volgende:
Ik heb het vorig jaar allemaal minder gevolgd dan dit jaar maar was er toen, zeker op twitter, ook zoveel "haat"?
Ow ja, kamp nawel natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij zwamt weer..Zoals wel vaker..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:35 schreef just me het volgende:
[..]Wat een idioten dan, die Nawel volgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een idioten dan, die Nawel volgers.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:35 schreef just me het volgende:
[..]Oh wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan zijn we hier toch nog lief voor elkaarquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij zwamt weer..Zoals wel vaker..
Is al langer bekend. Zijn van die gekkies die met alles dreigen. En roepen "discriminatie"quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef Verida het volgende:
[..]
iek sweer ut u op me moedurquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is al langer bekend. Zijn van die gekkies die met alles dreigen. En roepen "discriminatie"
Voor elkaar best wel, maar voor kitty daarentegen... heeft het domme varkentje weer aandacht nodig?, gaat vast niet goed met de kookshowquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
dan zijn we hier toch nog lief voor elkaar
net zoals met BB, je hoeft niet te kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Voor elkaar best wel, maar voor kitty daarentegen... heeft het domme varkentje weer aandacht nodig?, gaat vast niet goed met de kookshow
Niet dat ik dat niet zou verwachten..quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kijk nog amper ook, ik lees hier wel als ik ze aan moet zettenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
net zoals met BB, je hoeft niet te kijken
Ook daarom de hoogste tijd dat ze naar huis gaatquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |